gurdal07 tüm resimlerim

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

gurdal07 tüm resimlerim

İleti gurdal07 » 10 Şub 2008, 18:10

Wink(eski forumun üstüne açtım alttaki mesajlar başka resimlerin yorumlarıdır)

 
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti fabia_2008 » 10 Şub 2008, 18:11

Allah kaza bela ceza vermesin ama biraz daha fazla foto çekseydin çok daha güzel olurdu
fabia_2008
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Oca 2008, 00:23

İleti gurdal07 » 10 Şub 2008, 18:18

[quote="fabia_2008"]Allah kaza bela ceza vermesin ama biraz daha fazla foto çekseydin çok daha güzel olurdu [/QUOTE]
koymakta güçlük çekiyom yoksa bisürü foto war fotoların ebadını nasıl küçültücem hangi programdan ?
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti umt_d » 10 Şub 2008, 19:13

Ya da biraz daha foto yerine daha kaliteli olsaymış :)
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti sılver_exelance » 10 Şub 2008, 19:52

resimler çok kötü Thumbs%20Down
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti weyis » 10 Şub 2008, 20:19

allah kaza bela vermesin
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti gurdal07 » 10 Şub 2008, 21:05

ya şimdide orijinal leri gönderemiyom yaaa beyaz bi ekran çıkıyo  bişeyler yazıyo ama...
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti ünsal » 10 Şub 2008, 21:40

güzel çalışma (photoshop)
 kazasız belasız..
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti PİCK-UP » 10 Şub 2008, 21:51

güzel çalışma
resimlerin boyutunu ; http://www.imageshack.us/  bu siteden küçültüp bizimle paylaşabilirsin...
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti ilk aşk » 11 Şub 2008, 01:04

kazasız belasız
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti Aykan DURAN » 11 Şub 2008, 11:25

(07 MG 32) Bu Plakada Bir TesciL Kaydı Yok. Araç Senin değil sanırım? yada Plakayı mı vermek istemiyosun?

Aykan DURAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 06 Kas 2007, 02:11

İleti gurdal07 » 12 Şub 2008, 01:06

[quote="bLaCkmaiL"]

(07 MG 32) Bu Plakada Bir TesciL Kaydı Yok. Araç Senin değil sanırım? yada Plakayı mı vermek istemiyosun?

[/QUOTE]
neden aradınız ki tescil kaydını falan amacınız neydi ?

genede cevapliyim dikkatli bakarsan plakanın gerçek olmadığını anlarsın photoshop yani .
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti by wodoo » 12 Şub 2008, 01:09

bu da yaşlı kurtsa bizim favolar ne oluyo???? LOL

güzel çalışma......
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti gurdal07 » 12 Şub 2008, 01:14

[quote="by wodoo"] bu da yaşlı kurtsa bizim favolar ne oluyo???? LOL

güzel çalışma......
[/QUOTE]
fabiaların  yaşlısıs yani
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti Aykan DURAN » 12 Şub 2008, 11:59

[quote="gurdal07"][quote="bLaCkmaiL"]

(07 MG 32) Bu Plakada Bir TesciL Kaydı Yok. Araç Senin değil sanırım? yada Plakayı mı vermek istemiyosun?

[/QUOTE]
neden aradınız ki tescil kaydını falan amacınız neydi ?

genede cevapliyim dikkatli bakarsan plakanın gerçek olmadığını anlarsın photoshop yani .
[/QUOTE] Tam Olarak Şu Şekilde Oldu.. Dün Sabah işim icabı Kadıköy emniyet Müdürlüğüne gittim ve mesainin başlamasını bekledim. Bu Sırada Orda Bulunan Memur arkadaşlardan birkaçı Kahvaltısını yapmış, benim gibi mesainin başlamasını bekliyordu. Bu Sitede Çok İlgimi çeken bir Fotoğraf Vardı. Bunu Onlarla paylaşmak için skodam.com'a girdim. Resime baktık ve o sırada Bu Konu Dikkatimi çekti. Fotoğrafı incelerken memur arkadaşlar plakayı sorgulamak istedi, sorguladılar ve tescil kaydı olmadığını söylediler. bende Bunu Size söylemek istedim. Tatmin Oldunuz mu cevabımdan? bu arada Plakanın Photoshop olduğunu anlayamayacak kadar Bunadığımı zannetmiyorum.
Aykan DURAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 06 Kas 2007, 02:11

İleti gurdal07 » 14 Şub 2008, 23:58

hmm teşekkürler blackmail araç benim ve de üstümde,  plakayı göstermiiym demedim, resimdeki plaka gerçekğinden daha iyi bi plaka olduğundan böyle yaptım resmi
ayrıca size  hakaret de etmedim, bunadığınızı da ima etmedim gerginlik yaratmayalım

LÜTFEN..
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti OKTAVİACI » 15 Şub 2008, 01:28

kazasız belasız sağlıklı günlerde inş.
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti HTP » 27 Nis 2008, 16:15

photoshop calısması ama maalesef cok kotu  olmus gerceklikten cok uzak..
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

Sonraki

Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir