Skoda Garaj ve Polishing!

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Skoda Garaj ve Polishing!

İleti kadir_ » 04 Nis 2009, 01:22

[quote="mygokhan"] [quote="mxengine"]Ben metroda bosh gördüm 300TL ye 2 ay önce 140Bar basınçlı idi 6MT hortum çok güzel aletti bi para toplasam alacam ama bide karaköy pazarını gezmek lazım...[/QUOTE]

İstanbul çok büyük bir şans! Herkesden daha ucuza bulabilirsiniz.Sadece araştırmak lazım biraz..
[/QUOTE]

 
Evet ama orda adamlar hep peşin para çalışıyor paran varsa sağlam pazarlıkla ucuza alınıyor herşey tabiSmile
 
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti 1907beko » 26 May 2009, 00:42

abi senin roomsterı pazar günü yani dün öğlen 12:30 gibi izmirde gördüm manisa kavşağında
1907beko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Ağu 2008, 18:47

İleti mygokhan » 26 May 2009, 11:57

[quote="1907beko"]abi senin roomsterı pazar günü yani dün öğlen 12:30 gibi izmirde gördüm manisa kavşağında[/QUOTE]

Hahahhaha LOL

Aynen doğrudur LOL Bizim komutana vermiştim Big%20smile Nasıl kullanıyordu peki Smile
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti toGah » 26 May 2009, 12:07

olm arabalar zaten temiz, nie yıkayıp yıkayıp duruyorsunuz araçlar eskiyecek :)
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti mygokhan » 26 May 2009, 23:08

[quote="1907beko"]abi senin roomsterı pazar günü yani dün öğlen 12:30 gibi izmirde gördüm manisa kavşağında[/QUOTE]

Ciddimisin ? Benim Roomimiydi? Big%20smile
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti 1907beko » 28 May 2009, 20:37

evet abi 16 cdz 15
1907beko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Ağu 2008, 18:47

İleti mygokhan » 28 May 2009, 20:54

[quote="1907beko"]evet abi 16 cdz 15[/QUOTE]

Şöförü düzgün kullanıyormuydu peki LOL
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

Önceki

Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir