Favorit Far Karartma

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Favorit Far Karartma

İleti favorit91 » 19 Nis 2011, 20:57

slm dostum bişi soracam bu far içi boyama muyenede bir problem olur mu acaba
 
Kullanıcı avatarı
favorit91
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 05 Tem 2010, 13:43
Ad Soyad: recep özmen
Nereden: Zonguldak
Arabanız: skoda favorit

İleti favorit91 » 19 Nis 2011, 21:07

slm dostum bu far içi boyamanın muayenede bir sıkıntısı oluyormu yani kalırmı
Kullanıcı avatarı
favorit91
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 05 Tem 2010, 13:43
Ad Soyad: recep özmen
Nereden: Zonguldak
Arabanız: skoda favorit

İleti forman37 » 19 Nis 2011, 21:09

bı sıkıntı olucanı sanmıyorum neden dersen sımdıkı arabaların hepsı far karartmalı farkındaysan onlar kalmıyosa favocanlar hıc kalmaz
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti burak mysterio » 19 Nis 2011, 23:11

İnşallah bnm favoda karartmalı :D
Kullanıcı avatarı
burak mysterio
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 571
Kayıt: 12 Nis 2011, 12:18
Ad Soyad: Burak YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 MPİ

İleti erdy05 » 11 Oca 2012, 19:16

Eline sağlık, çok güzel olmuş maşallah. Benim sorum şu. Bu sis farlarına bu ara çok kafam takıldı.Sizdeki sisler bir hayligüzel markası veya bana tavsiye edebileceğiniz bir marka var mı?
Skoda Favorit LX 1994
erdy05
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 17 Haz 2011, 23:28
Ad Soyad: Erdi YEŞİLNAR
Nereden: Ankara
Arabanız: SKODA FAVORİT

İleti bariskavuncu » 07 Şub 2012, 20:23

Emeğine sağlık çok güzel duruyor, benim favoda aynı renk bende düşünebilirim. Merak ettiğim farların aydınlatmasında ne kadar azalma oldu? Çok fark varmı?Selamlar.
bariskavuncu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 28 Oca 2012, 19:14
Nereden: Muğla

İleti burak mysterio » 08 Şub 2012, 05:43

farların aydınlatmasında herhangi bir fark olmuyo zaten boyanan yerler farın etrafındaki boş alanlar o yüzden gönül rahatlığıyla sizde karartabilirsiniz
Kullanıcı avatarı
burak mysterio
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 571
Kayıt: 12 Nis 2011, 12:18
Ad Soyad: Burak YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 MPİ

Önceki

Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir