lastik parlatıcı tavsiye edilir..

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

lastik parlatıcı tavsiye edilir..

İleti C@GL@R » 08 May 2010, 21:11

hepsiburada.com dan aldığım lastik parlatıcıyı denedim. 5 liraya kargo dahil uygun ve güzel bir ürün tavsiye ederim.. yanlız plastik aksama sürmeyin.








http://www.hepsiburada.com/space-simsiy ... =otm090302
 
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 08 May 2010, 21:15

çağlar abi süngerle yaymamız gerekiyormu ??
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti C@GL@R » 08 May 2010, 21:16

evet süngerle yayıp yedirirsen daha homojen bir görünüm olur kalıcılığıda artar emre..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti BURAK MYSTERİO » 08 May 2010, 21:22

çağlar abim hepsiburada.comdan aldım demişsin kredi kartıyla mı adın eğer ööyleyse ben amfi falan alacam o siteden kredi kartı şifresini falanda istiyolar daha sonra başıma bi iş açmaz demi babam pek güvenmiyo böle işlere de o yüzden soruyorum

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti C@GL@R » 08 May 2010, 21:24

şifre falan istemezler sen sadece kredi kart bilgilerini giriyorsun kart numarası kart üzerindeki tarih birde kartın arkasındaki 3 haneli şifre..hepsiburada güvenli bir site ayrıca geri iade etme olanağında var ben desem bu parlatıcıdan memnun kalmadım diye geri iade alırlar parayıda verirler o derece güvenli..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 08 May 2010, 21:24

hemen siparişimi verdim : ) paylasm için tskkürler abi.
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti C@GL@R » 08 May 2010, 21:28

http://www.hepsiburada.com/dreamcar-kal ... ryId=26001

ayrıca bunuda vermeden edemiyeceğim ne bitmez tükenmez seymiş daha yarı olmadı 4 aydır arabayı her yıkamada sürerim bitmiyor ayrıca resimdeki tekerler dışında tüm plastik aksama kullanıyorum konsol ve diğer kısımları çok güzey parlatıyor bakmayın fabia nın böyle göründüğüne makyajsız halini görün sabah kalkınca ;)
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 08 May 2010, 21:31

çağlar abi bu sütler sildikten sonra çok toz çekiyor bu nasıl acaba ?
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti C@GL@R » 08 May 2010, 21:33

araç içine fazla toz girmediği için haliyle araç içinde sorun yok ama ben bunu çıtalara kapı kollarına sürüyorum dış aksama kullanmayacaksan güzel. gerçi dış kısmada kullanabilirsin ben haftada bir yıkarım aracı öyle aşırı bir toz toplamıyor. fiyat zaten bedava kargoda yok denemeye değer emre ;)
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti BURAK MYSTERİO » 08 May 2010, 21:38

ben şöyle yapacam abim bi çift lg oval hoparlör birde jamison marka amfi alacam toplam kdv falan 123 tl yapıyo kapıda ödeme şeçeneğide 100 tl ve üzeri aışverişlerde geçerli kapıda ödeme yapmak daha ii gibi geldi bana ama anca bi daha ki ay sipariş verecem bide sipariş verdikten ne kadar sonra geliyor onu merak ettim abim bilgilendirirsen sevinirim

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti C@GL@R » 08 May 2010, 21:41

ilanda süper hızlı gönderi vs..yazıyorsa 1-2 günde elinde yazmıyorsa 4-5 günde geliyor. kredi kartına peşin fiyatına taksit yapıyor hespi. kapıda ödeme seçeneğini birkere kullandım fark aldılar. kredi kart en iyisi..;)
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 08 May 2010, 21:42

caglarkrbyk yazdı:araç içine fazla toz girmediği için haliyle araç içinde sorun yok ama ben bunu çıtalara kapı kollarına sürüyorum dış aksama kullanmayacaksan güzel. gerçi dış kısmada kullanabilirsin ben haftada bir yıkarım aracı öyle aşırı bir toz toplamıyor. fiyat zaten bedava kargoda yok denemeye değer emre ;)
haklısın abicim bunuda verdim sipariş.
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti C@GL@R » 08 May 2010, 21:56

:) emre beni mi bekliyordun bunları almak için :) şaka bir yana memnun kalırsın hepsinden.
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti sonerx » 08 May 2010, 22:18

hepsiburada doğan gurubunundur ama güvenlidir.3-4 yıldır onlarca ürün aldım kullandım,güvenilirdir.
yalnız bu parlatıcı kaç gün dayanıyor yani lastik kaç gün parlak kalıyor.
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti taner_octavia » 08 May 2010, 23:33

bende tam o urune bakıyodum bikacgun once.pazartesi siparis vericektim zaten.acaba kac gün etkisini sürdürüyo.siyahlıgını koruyo
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti barutoglu » 09 May 2010, 08:37

Lastikler için hiç "kola" denediniz mi?
Sür çıkar ağyârı dîlden ta tecelli ede Hakk
Padişah girmez saraya hane ma'mur olmadan.
Kullanıcı avatarı
barutoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 17 Eyl 2007, 00:37
Ad Soyad: Gazi BARUT
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 FABİA SP COMBİ 16V GRANİT GRİ ATİKER FAST SYS

İleti C@GL@R » 09 May 2010, 08:55

aracı yıkayıncaya kadar siyahlığını koruyor..

viewtopic.php?f=17&t=17794&p=238175&hilit=kola+ile+gelen#p238175

eski lastiklere yapıyordum ama şimdi kıyamam ;)
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti 10TOPRAK » 09 May 2010, 16:08

Çağlar,dış plastik aksam için ne öneriyorsun..?
10TOPRAK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 23 May 2006, 13:41

Sonraki

Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir