Cam filmi SAKIN HA!!!!

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Cam filmi SAKIN HA!!!!

İleti ERTAN26 » 19 Haz 2011, 20:53

bende geçen ön camlara çektim kendim.2 gün sonra geri söktüm.dışarıyı gremedim ama arkalarda iyi oluyor.
 
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti adilektasli » 19 Haz 2011, 23:09

Ahhh ahhh. Fiyatı sormasaydınız keşke. Çok dertliyim. Son yaptırdığım film için değil de öncekilere acıyorum. Llumar 5 yıl garantili film kapılar + arka cam için 275TL.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti adilektasli » 19 Haz 2011, 23:13

ERTAN26 yazdı:bende geçen ön camlara çektim kendim.2 gün sonra geri söktüm.dışarıyı gremedim ama arkalarda iyi oluyor.

arkadaşlar bu llumar atc50 film bi başka. Görüntü ile ilgili bir sıkıntı yok. Akşam karanlıkta bişey almak için aracı açtım. Tavan lambasının ışığı yanınca sanki film yokmuş gibi içerisi net bir şekilde görülüyordu. Gündüz güneş çıkınca camlarda koyulaşma farkediliyor. Bu llumar diğer filmlerden farklı geldi bana. Işık çokken kendini daha çok belli ediyor. Gece kayboluyor. Ön cam için durum farklı. Ön cam filmleri zaten şeffaf oluyor. Sadece UV filtre yapıyorlar.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti yabani » 20 Haz 2011, 09:02

Bende camın kararmasını istemiyorum ama arkada oturan çocuğuma da güneş gelmesin istiyorum, llumar colormatik gözlük camı gibi ışık olduğunda kararıp olmadığında rengi açılıyorsa olabilir birşey, ama gerçekten öylemi?
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti adilektasli » 20 Haz 2011, 09:45

yabani yazdı:Bende camın kararmasını istemiyorum ama arkada oturan çocuğuma da güneş gelmesin istiyorum, llumar colormatik gözlük camı gibi ışık olduğunda kararıp olmadığında rengi açılıyorsa olabilir birşey, ama gerçekten öylemi?

Hayır o kadar da değil. Ama en açık tonu olunca aracı karartmadan güneşin yakıcı etkisi gidiyor. Tabi bunda octavia nın camlarının hafiften renkli olması da etkili. Şahinlerdeki gibi tam şeffaf cam olsa bu film yetmeyebilir. %99 Uv filtreyi film yapıyor. Bu da korumanın ne derece olduğunu gösteriyor. Ban aynı araca 2 numara film yapınca simsiyah olmuştu ve hiç memnun kalmamıştım. Kör gibi olmuştum.
Güneşli bir havada camların rengini daha koyu görüyorum. Akşama duğru ya da karanlık ortamda zaten film en düşüğü olduğu için yok gibi oluyor. Ama colormatik gibi de düşünmeyin.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti msakdogan » 21 Haz 2011, 12:46

Benim arabamdada Llumar var çok çok memnunum. Kesinklikle tavsiye ederim. Film çektirmeyi düşünüyorsanız kesinlikle markalı kaliteli bişey taktırın, sadece film taktırmak için taktırmayın...

Benim arabanın cam filmi uygulamasını forumda vermiştim, http://www.skodam.com/fabia/fabia-ma-llumar-cam-filmi-yaptirdim-detayli-resimli-t24304.html buradan inceleyebilirsin.
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti octaviaman » 21 Haz 2011, 13:21

Ben 3M in ürünü bir film taktırmıştım.İlk takıldığı gün Bana biraz koyu gelmişti ve gözüm korkmuştu.Hatta aracı aldığımda hava kararıyordu,girecektim bi yerlere
Fakat tazeliği geçince rengin ve tonun daha istediğim gibi olduğunu anladım.Çoluk çocuk Ege Akdeniz in kavurucu ,sıcak yaz güneşinde rahat ettik.Bu sene ikinci sene.Arabama binen ne ferah araba diyor.Kaliteli film takacaksanız kesinlikle takılması taraftarıyım.Bir de iyi bir usta taksın,malum kapı döşemelerinin sağlam kalması açısından
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti mertr2 » 02 Ağu 2011, 11:34

Artık filmin modası gectı hem polıslerden dolayı hemde bazen vızede sıkıntı olabılıyor . ben aracıma BOD perde yaptırdım hem dısardan fılm gıbı duruyor hem cok pratık sok tak ıslemıne sahıp kullanımı kolay . polıs yonunden de rahatım perdeye karısamıyuorlar . karışsa bıle sokersın bagaja koyarsın sonra yenıden takarsın problem olmaz . ama fılmde ole olmaz polıs sok dedımı sokersın paran cope gıtmıs olur . mıllı servet bu sekılde cope gıdıyor hem ceza olarak hemde fılm parası olarak .. zaten fılmden de bı farkı yok .

http://www.flickr.com/photos/nrkworks/6000936389/

benım arabadakı bu . ben gayette memnunum herkese tavsıye ederim .
mertr2
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 01 Ağu 2011, 09:47
Ad Soyad: mert ersoysal
Nereden: Aydın
Arabanız: fabia

İleti onurson » 02 Ağu 2011, 15:24

mertr2 yazdı:Artık filmin modası gectı hem polıslerden dolayı hemde bazen vızede sıkıntı olabılıyor . ben aracıma BOD perde yaptırdım hem dısardan fılm gıbı duruyor hem cok pratık sok tak ıslemıne sahıp kullanımı kolay . polıs yonunden de rahatım perdeye karısamıyuorlar . karışsa bıle sokersın bagaja koyarsın sonra yenıden takarsın problem olmaz . ama fılmde ole olmaz polıs sok dedımı sokersın paran cope gıtmıs olur . mıllı servet bu sekılde cope gıdıyor hem ceza olarak hemde fılm parası olarak .. zaten fılmden de bı farkı yok .

http://www.flickr.com/photos/nrkworks/6000936389/

benım arabadakı bu . ben gayette memnunum herkese tavsıye ederim .



hocam fabiaya göre bulamamıştım . nereden aldınız acaba perdeleri
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti mertr2 » 02 Ağu 2011, 17:55

http://www.otoaksesuarci.com/main/bod_s ... 17472.html

bu lınkten dırek alabılırsın .. hayırlı olsun sımdıden
mertr2
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 01 Ağu 2011, 09:47
Ad Soyad: mert ersoysal
Nereden: Aydın
Arabanız: fabia

İleti esercelik24 » 02 Ağu 2011, 19:31

bir sorum olucak ama hor görmeyin gerçekten bilmiyorum sadece kulaktan duyma şeyler oldu. bu cam filmini bende bi ara düşünüyorum ama çok koyu değil açık ton düşünüyorum. kimi yerde 100 kimi yerde 140 kimi yerde 70 tl gibi fiyatlar almıştım. ön cam hariç komple. sorum şöyle bu CAM FİLMİ VİZEDEN GEÇİYOR MU ? kimisi geçmiyor söktürüyorlar diyo kimisi geçiyor diyo kimisi hafif kusurlu geçiyor diyo bilgilendirirseniz sevinirim :oops:

99 Felicia Glx-i 1.3 Mpi bir efsaneydi... (SATILDI)
Honda Civic 2007 1.6 İ-Vtec
Kullanıcı avatarı
esercelik24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 21 Mar 2008, 14:13
Ad Soyad: Eser ÇELİK
Nereden: İzmir
Arabanız: Honda CiViC 1.6 İ-Vtec

İleti msakdogan » 09 Ağu 2011, 01:02

çok koyu olmadıysa vizeden geçiyor.
"İnsan..İlk önce kendisine dürüst olmalı."
Kullanıcı avatarı
msakdogan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 631
Kayıt: 05 Şub 2008, 13:46
Konum: İzmir
Ad Soyad: Murat Akdoğan
Nereden: İzmir
Arabanız: FABİA 2001 1.4 101 ELAGANCE+

İleti ozerakin » 09 Ağu 2011, 10:19

Zibeartttt tek geçerim iki numara mükemmel bundan sonra 3yaptırıcam yeni araba aldığımda ziebart hem işçilik hem kalite çizildiğinde getirin yenisi ile değiştirelim diyorplakanda o filmlerömür boyu garantili daha ne olsun ziebart varken başkası yalan Bilginiz olsun
Kullanıcı avatarı
ozerakin
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 93
Kayıt: 24 Nis 2010, 20:43
Nereden: Sinop
Arabanız: roomster

İleti smtgr » 25 Eyl 2012, 23:17

bestboys yazdı:teşekkürler arkadaşlar bulundugumuz yer itibariyle biraz mahrumiyet bölgesinde bulunuyoruz belki batıda olsaydık faklı olabilirdi




Bende erzurumluyum hiç de öle mahrumiyet bölgesi felan değil o dediğinizi unutun aklınızdan çıkarın bikere erzurum dogunun başkentidir dadaş kenttir sana dingilin biri düştüyse sorun memlekette değil senn karşına çıkan kişide..
2002 Fabia 1.4 16V Elegance
smtgr
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 18 Haz 2012, 16:43
Ad Soyad: ZSamet Gür
Nereden: Hatay
Arabanız: Fabia 1.4 16V Elegance

İleti alpino » 25 Eyl 2012, 23:38

verin 110 tl bod marka perdelerinizi alıp takın arabaya. fıstık gibi oluyor valla
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti AhmetH » 26 Eyl 2012, 07:34

3M şahane ya. disarda yakici gunes varken kapat cami kesiyor sicakligi. Gercekten klimaya destek.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2219
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti alpino » 26 Eyl 2012, 09:40

alpino yazdı:verin 110 tl bod marka perdelerinizi alıp takın arabaya. fıstık gibi oluyor valla



perde derken aslında güneşlik demek istedim. araca özel üretiliyor arka ve arka yan camlara klipsler ile tutturuluyor. takılıyken istediğiniz gibi camı açıp kapatabiliyorsunuz.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti cobweb » 26 Eyl 2012, 14:46

alpino yazdı:
alpino yazdı:verin 110 tl bod marka perdelerinizi alıp takın arabaya. fıstık gibi oluyor valla



perde derken aslında güneşlik demek istedim. araca özel üretiliyor arka ve arka yan camlara klipsler ile tutturuluyor. takılıyken istediğiniz gibi camı açıp kapatabiliyorsunuz.


Merhaba,

Ben de feliciaya cam filmi çektirmeyi düşünüyorum.Sizin tavsiye ettiğiniz ürünü araştırdım aşağıdaki verdiğim linkteki ürün yanılmıyorsam.Kullananlar da memnun yorumlara baktım.

Olumsuz bir yönü var mı perdenin? Felicia için uygun olan modeli var mıdır?

Teşekkürler..

http://urun.gittigidiyor.com/garaj/bod-araca-ozel-takmatik-oto-perde-guneslik-64768846

Bu ezanlar-ki şehâdetleri dinin temeli
Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli..
.

Kullanıcı avatarı
cobweb
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 414
Kayıt: 22 Nis 2010, 14:15
Ad Soyad: Levent
Nereden: Bolu
Arabanız: Felicia 1.6glxi

ÖncekiSonraki

Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir