ARKA SİSLERE LED ÇAKAR YAPIMI. FAVORIT SILVER LINE

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARKA SİSLERE LED ÇAKAR YAPIMI. FAVORIT SILVER LINE

İleti forman37 » 07 Mar 2013, 22:03

BUGUN ARACIMA YAPTIGIM BI ÇILGINLIGI SIZINLE PAYLASMAK ISTEDIM YINE BEN VE ÇILGIN FIKIRLERIMLE GELDIM. CAN SIKINTISINDAN ELIMDE BULUNAN FAR ICINE TAKILAN PARK ÇAKARLARINI DEGERLENDIRIP ARKA SISLERE GORE UYARLADIM 2 ADET TEK DUY AMPUL DUYLARINI KIRIP ALDIM VE LEDLERE GORE UYARLADIM. VE SONUC YORUMLAR SIZDE :)
http://www.youtube.com/watch?v=YBAXulnFvqI




 
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti burak mysterio » 07 Mar 2013, 22:11

Bu adam bu işi biliyo diyorum ben ya helal olsun abi ;)
Kullanıcı avatarı
burak mysterio
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 571
Kayıt: 12 Nis 2011, 12:18
Ad Soyad: Burak YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 MPİ

İleti skodapickup » 07 Mar 2013, 22:41

elinize sağlık çok güzel olmuş
Yakınlığı farkedebilmek için bazen uzaklaşmak gerekir..
Kullanıcı avatarı
skodapickup
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 28 Şub 2013, 23:25
Ad Soyad: CiHaT GöKKaYa
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda pickup

İleti forman37 » 07 Mar 2013, 23:09

bugun yaptık bakalım polıs amcalar ne dıyecek bu konu hakkında :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti PİCK-UP » 08 Mar 2013, 10:00

;) hyrlı ugurlu olsun...
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti forman37 » 08 Mar 2013, 10:06

sagol kardesım benım bakalım hayırlımı olucak şerlimi olucak polıs amcalarıma baglı gercı oturdugum semtte hepsı tanıyo artık benı skodacı dıye burda sıkıntı olmaz dısarı cıktıgımda polıs problem cıkarıyo. bıde bu çakarların bı ozellıgı daha var arka sıs dugmesıne basıp kapatıp actıgımızda duz yanıyo ampul gıbı . tekrar kapa aç çakara gecıyo :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti elvis » 08 Mar 2013, 12:32

Güzel olmuş,eline sağlık.Stop lambalarına entegre edip frene basınca sadece çakar vaziyette yanması daha iyi olmaz mıydı?
elvis
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 135
Kayıt: 25 Nis 2007, 14:50
Ad Soyad: Gürsel
Nereden: Bursa
Arabanız: 93 Bordo Favorit LX

İleti kispest » 08 Mar 2013, 12:54

Mustafa kardeşim, emeğine sağlık. Ama sana dürüstçe fikrimi söyleyim, bu sefer olmamış. Olmamış derken, yapamamışsın anlamında değil. Güzel olmamış, klas durmamış. Sebebi de, bu çakarlar bana fazla Şahinci işi geliyor.

Bu arada fondaki ezan sesi de senin çakarlara manevi bir hava katmış :D
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti forman37 » 08 Mar 2013, 20:38

kispest yazdı:Mustafa kardeşim, emeğine sağlık. Ama sana dürüstçe fikrimi söyleyim, bu sefer olmamış. Olmamış derken, yapamamışsın anlamında değil. Güzel olmamış, klas durmamış. Sebebi de, bu çakarlar bana fazla Şahinci işi geliyor.

Bu arada fondaki ezan sesi de senin çakarlara manevi bir hava katmış :D



benım amacım sahınci işi degıl :D farklı ısler pesındeyım kendım yapıp turetıyorum denıyorum ılgı gormez veya ben begenmezsen bbı sure sonra sokerım sorun degıl amacım bu :D
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti forman37 » 10 Mar 2013, 14:05

sıradakı projemızı belırledık araca ıntercool takıyoruz. fabıa 1,4 tdı
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti Formancı3450 » 10 Mar 2013, 14:43

RE 132 çatır çatır çakar Polislere inat
_-_34 FCU 71_-_
SKODA FORMAN ''GREEN HULK''
Kullanıcı avatarı
Formancı3450
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 46
Kayıt: 10 Kas 2012, 00:45
Ad Soyad: EMRE KIRMIZI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA FORMAN 135 L

İleti forman37 » 10 Mar 2013, 19:04

polıslerle aramız ıyı allaha şükür :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti berkanttfk » 29 Nis 2014, 12:01

ON NUMARA OLMUŞ ;) ÖN TARAFTAKI SİSLERİ WE AMERİKAN PARKI ÇOK SEVDİM... ZENON FARMI ONLAR ?
berkanttfk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Mar 2014, 17:13
Ad Soyad: BERKANT TÜFEKÇİOĞLU
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FORMAN


Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir