Debriyaj değişimi (Favorit - Felicia 1.3)

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Debriyaj değişimi (Favorit - Felicia 1.3)

İleti reprisal_hunter » 01 Mar 2008, 19:16

walla benim arabada devir almada zorlanma yok ama  Vites değişimlerinde biraz hızlı ayak çekildiğinde anormal teklemeler var birde 5 vitesde kaldırmayı deneyince istop etmiyor kalkıp gidelim dio rather86 arkadasın dedigi gibi patide cekiyor wallaha ben bu işten hiç birsey anlamadım burda usta yokmu cvp verecek yaaaaaaaaaaa :(
 
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35

İleti sainz » 01 Mar 2008, 19:39

Patinaj çekmesini bir hareket noktası olarak almamanızı öneririm. Benim Favorit' in balata bitip de metal metale sürtünme başladığında bile 1. viteste yüklendiğimde patinaj çekiyordu.Wink
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti reprisal_hunter » 01 Mar 2008, 20:09

peki dier sorunlarım neyden kaynaklanıyor
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35

İleti sainz » 01 Mar 2008, 20:18

[quote="reprisal_hunter"]walla benim arabada devir almada zorlanma yok ama  Vites değişimlerinde biraz hızlı ayak çekildiğinde anormal teklemeler var...([/QUOTE]

 

Bu tekleme dediğin motorun teklemesi mi yoksa debriyajın mı titretmesi? Eğer motor titriyorsa, besleme veya ateşleme arızası geliyor aklıma. Ha bir de karbüratörün arka kısmında elektrik soketleri vardır. Onlar bazan gevşeyip olur olmaz zamanlarda motoru tekletiyor veya stop ettiriyor, özellikle de vites değişim aralarında.Wink Bu soketlerin kirlerini, oksitlerini, ...vb. şeylerini temizleyip bir de biraz sıkı olmalarını sağlamayı denemenizi öerebiliyorum şu anda sadece.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti reprisal_hunter » 01 Mar 2008, 20:24

bakarım kardeş saol
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35

İleti Medcezir » 20 Mar 2008, 15:57

baya faydalı oldu sagol
Medcezir
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2007, 00:13

Önceki

Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir