far camını sökme(resim eklendi)

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

far camını sökme(resim eklendi)

İleti PİCK-UP » 20 Şub 2008, 21:08

arkadaşlar bir çoğumuz far camını sökmek ister. kimi temizlemek için , kimi angel eye takmak , kimide far çerçevesini boyamak için.

sitelerde dolasırken duydum... Bunu sizlerle paylaşmak istedim.
ilk başta farı araçtan söküyorsun.
sonra nemli bir bez ile temizliyor ve kelepçe var ise açıyorusun..
ve sonra microdalga fırını 200'C dereceye ayarlıyoruz.
ve farı içine yerleştiriyoruz. 5 - 10 dk beklettikden sonra fırından farı çıkarıp camı çekiyoruz ve çıkıyor iş tamamdır..

farla işimiz bittikden sonra soğuk ya da sıcak silikon ile geri yapıştıryoruz iş başarıyla tamamlanmıştır.
 
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti ünsal » 20 Şub 2008, 22:05

paylaşım için teşekkürler ....
 

(resimde olsaymış harika olurmuş Embarrassed )
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti by wodoo » 20 Şub 2008, 22:20

[quote="minik"]paylaşım için teşekkürler ....
 

(resimde olsaymış harika olurmuş Embarrassed )
[/QUOTE]

hocam sizin felicia için far temizlenmesi vardı foto lu ama ondada farın camını çıkartmamışsınız heralde yada koymamışsınız resim ben bulamadım semih arkadaşıma arıyodum konuda gördüm ama oda bulmuş Smile
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti sılver_exelance » 21 Şub 2008, 01:25

fırında patlar o farın camı denemeyin bence LOL
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti PİCK-UP » 21 Şub 2008, 19:39

resimler buyrun
bu farın ön camı plastik oldugundan saç kurutma makinesi ile açılmıştır.




Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti rather86 » 21 Şub 2008, 19:41

bizim favolarınki arkası dandik bi plastik bence favo da denemeyin çünkü plastik erir jiletle kes aç daha kolay oluyo bence
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti sinnex » 21 Şub 2008, 20:25

[quote="rather86"]bizim favolarınki arkası dandik bi plastik bence favo da denemeyin çünkü plastik erir jiletle kes aç daha kolay oluyo bence[/QUOTE]
 

Saç kurutma makinasının plastiği eriteceğini düşünmüyorum...
sinnex
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Ekm 2007, 01:19

İleti rather86 » 21 Şub 2008, 20:29

200 derecelik fırında erimiyeceğini düşünüyosan bişey demiyorum saç kurutma makinası iyi olur onun bişey yapacağını bende düşünmüyorum ben fırından bahsetmiştim yanlış anlama
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05


Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir