arka kampana boyama (resimli)

Aracınıza kendi yaptığınız bakım, tamirat ve modifiyeyi diğer kullanıcılarımızla burada paylaşabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

arka kampana boyama (resimli)

İleti ünsal » 23 Şub 2008, 03:20



 

önce düz tornavidayla kapağı açtık (bujonların olduğu kapağı)

 


 

burdada bulonları söktük ve lastiğimizi çıkardık

 


 

zımpara yardımıyla hafif bir zımpara yaptıktan sonra aleminyum (metalik renk) sprey boyamızı yaklaşık bir karış mesafenden püskürterek bir kat attıktan sonra bekleyip bir kat daha attıktan sonra kurumasını bekleyip tekrar jantımızı takıyoruz..

 


 


 

bitmiş halide bu (jant kapaklarım değişecek 'S' harfine aldanmayın)

 

NOT : Buradaki paylaşım kendi tecrubelerimden yola çıkarak hazırlanmıştır yapılış şekli hatalar olabilir uygulamada oluşacak hatalardan sorumlu değilim ...

 

baya resmi oldu ...LOL LOL LOL... kolay gelsin arkadaşlar Wink 

 

 
 
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti by wodoo » 23 Şub 2008, 03:23

paylaşım için teşekkürler Thumbs%20Up en kısa zamanda jantları skoda logosuyla görmek dileğiyle Embarrassed LOL
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti skofavo » 23 Şub 2008, 07:31

çok güzel bende deneyeceğim
skofavo
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Arl 2007, 11:49

İleti ünsal » 23 Şub 2008, 23:01

bugun jantlarıda pasta cila yaptım pırıl pırıl oldu arkadaşlar Tongue
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti OKTAVİACI » 23 Şub 2008, 23:06

ellerine sağlık güzel olmuşş
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti ilk aşk » 24 Şub 2008, 03:45

çok güzel olmuş minik valla becerikli adamsın maşallah
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti PİCK-UP » 26 Şub 2008, 21:52

eline saglık
paylaşımın için tşk.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti fabiamania » 26 Şub 2008, 22:13

Disk fren varmış gibi duruyo!!
Hocam iyi bakıyosun arabana maşallah Clap
fabiamania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Nis 2007, 18:17

İleti ünsal » 10 Haz 2008, 17:08

güncel..
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti formenci » 10 Haz 2008, 17:44

en kısa zamanda bende yapacağım ama çok güzel olmuş ünsal abi bide jantları skodalı görsek
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti ünsal » 10 Haz 2008, 22:39

[quote="formenci"]en kısa zamanda bende yapacağım ama çok güzel olmuş ünsal abi bide jantları skodalı görsek[/QUOTE]
 

fabiayı sattık biliyosunuz şuan felicia var jantlarıda satıyorum gerek kalmadı... 
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti KATARİN » 10 Haz 2008, 22:51

Güzel olmuş.
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti 2007RS » 11 Haz 2008, 00:08

Hocam arka ''kaliper'' değilde ''kampana'' olarak düzeltsek doğrusu bu çünkü.
2007RS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Arl 2007, 11:09

İleti ünsal » 11 Haz 2008, 01:53

[quote="2007RS"]Hocam arka ''kaliper'' değilde ''kampana'' olarak düzeltsek doğrusu bu çünkü.[/QUOTE]
 

uyarı için teşekkürler....
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3


Kendin Yap



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir