MODİFİYELİ FABİALAR

Otomobillerin performans ve görsel modifiyesine ilişkin konular.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

MODİFİYELİ FABİALAR

İleti ereny5 » 02 Ekm 2006, 02:44


 modifiyeli fabiaları görebileceğiniz bir site
 

 

  TIKLAYIN:

 

 
ereny5
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Eyl 2006, 18:21

İleti ünsal » 02 Ekm 2006, 21:48

Smileharika
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti ilker_617 » 16 Ekm 2006, 20:56

diyecek birşey yokkk.... harika

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

İleti emirkaansbp » 08 Arl 2006, 22:54

herşey çok süper de arabanın rengi çok ilginç. türkiyede orda apılan tüm modifiyeyi yaptırabilirsin ama o rengi biraz zor. uçuk bişiy ya.
emirkaansbp
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Arl 2006, 01:24

İleti skodacı » 08 Arl 2006, 23:12

Chip Tuning
Günümüzde hemen hemen tüm otomobiller, enjeksiyon sistemi ve elektronik beyin kontrollü motorlarla donatılıyor. Beyin, içerdiği yazılım sayesinde motorun ateşleme, yakıt ve hava beslemesi gibi birçok fonksiyonunu kontrol ediyor.
Yakit kalitesi, ateşleme sisteminin gücü, havanın ısısı ve oksijen miktarı, motorun güç potansiyelini etkileyen önemli faktörler. Bunlardan en az biri normal seviyenin dışında olduğu takdirde motor, maksimum güce ulaşamayabiliyor. Elektronik beyinse, genel dengeyi sağlayarak belirli toleranslar içinde motordan en yüksek verimin alınmasını sağlıyor. Modifiyeli beyin çipleri daha kısık toleranslar motoru daha yüksek güçlere taşıyan programlar içeriyor. Bilindiği gibi, bir motor ne kadar devirlenirse o kadar güç kazanıyor. Bu çipler, motorun maksimum devir sınırını dahada yukarıya çıkararak, daha yüksek beygir güçleri kazandırıyor. Ancak bu yapılırken, gereken hava, yakıt ve ateşleme miktarının da bir o kadar artırılması gerekiyor. Çip modifikasyonu sonucunda motorun performansının hangi oranda arttığı kesin olarak soylenemez. Aksi takdirde fark görülmez.


Chip Tuning iki ana sekilde yapılır:
1. Aracın beynindeki chip sökülerek Superchips tarafindan özel olarak programlanmış yeni bir chip takılması
2. Eğer aracın orjinal chipi yeniden programlanabilir ise orjinal program yerine Superchips'in modifiyeli programının aktarılması.


SUPERCHIPS uygulamasından ne kadar kazanç elde edilir?
Superchips bir chip programı yazarken o aracı özel bir dinamometreye bağlar ve o aracın tüm ince ayarlarını yapar. Yani tüm ateşleme avansı ve yakıt püskürtme stratejilerini, yakıt tasarrufunu günlük kullanımda çok etkilemeden maksimum performans öncelikli hale getirir. Bu sayede atmosferik araçlarda yaklaşık %10 beygir gücü ve tork artışı elde edilir. Bu güç artışı aracın tam gaz kullanımında aracın genel performansını arttırırken, günlük kullanım kosullarında çok daha canlı ve hızlı tepki verir hale getirir.

skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti skodacı » 08 Arl 2006, 23:16

yukarıdaki yazıyı arabam.com adlı sitenin modifiye yani uydurma bölümünden aldım...tuning adıyla satılan ürünlere itibar etmemenizi sizlerden rica ederim...adamlar aracın beygir gücü nü yükselttiyorlarmış;katalitik konvektör ü iptal ettirerek...ondan sonra %30 ya yakın bir extradan yakıt sarfiyati araç sahibine...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti izmitlim » 31 Arl 2006, 19:48

ya bende anı sekıl yaptıracagımda bizim buranın yolları cok bozuk volla setten gecerken tamponu bırakırız dıye korkuyorum yoksa parasında degılım yaniThumbs%20Up
izmitlim
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 31 Arl 2006, 19:16


Modifiye



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir