DÜŞÜNCELERİNİZ?

Otomobillerin performans ve görsel modifiyesine ilişkin konular.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

DÜŞÜNCELERİNİZ?

İleti fabia_2008 » 15 Mar 2008, 18:59

Arkadaşlar elimde yaklaşık olarak 500 ytl var aracım için neler yapabilirim veya jant mı takdırsam veya başka bişiy mi? görüşlerinizi bekliyorum
 
fabia_2008
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Oca 2008, 00:23

İleti demir_01 » 15 Mar 2008, 21:50

500 ytlye jant lastık zor anca ses sıstemı yaparsın oda cok kalıtelı markalar olmaz yada renklı cam bıde su farlar var eger olabılırse krom kapı acma kolları falan
demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

İleti loveskoda » 16 Mar 2008, 00:55

Parayı biriktirmek en iyisi....

loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti LiLPlayya » 16 Mar 2008, 01:02

Bencede biriktir paranı veya aracın orjinalliğini bozmayacak şekilde yapabilirsin bişeyler
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti OKTAVİACI » 16 Mar 2008, 09:49

bence paranı birirktir yaptırmışken adam akıllı bişey yaptır
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti fabia_2008 » 16 Mar 2008, 11:44

Yorumlarınız için teşekkürler....
fabia_2008
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Oca 2008, 00:23

İleti hakanerdogan » 16 Mar 2008, 13:32

git dolar al. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti sinnex » 16 Mar 2008, 16:24

[quote="hakanerdogan"]git dolar al.  [/QUOTE]
 

 

ClapClapClapClapClap
sinnex
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Ekm 2007, 01:19

İleti umt_d » 16 Mar 2008, 18:22

dolar alma sakın hep böyle dalgalanmalardan sonra aşırı düştü önce bi motoruna baktır derim bişey varsa yaptır en ince ayrıntısına kadar için rahat etsin güzel bi motor bakımı da yapmış olursun
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti ilker_617 » 16 Mar 2008, 19:48

Parayı biriktir derim...

Eğer müzik dinlemeyi seviyorsan ses sisteminden başla derim

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

İleti 34SCU59 » 16 Mar 2008, 20:01

ABİCİM ERKEGİ AYAKKABI ARABAYI JANT GÖSTERİR.
ONA GÖRE DÜŞÜN
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti irfant » 17 Mar 2008, 10:15

Arabayı jant gösterir, biraz daha eklersen 4 tane hoş jant almak hoş olabilir.
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti baho06 » 17 Mar 2008, 11:08

dostum dayan benzine mazota gaza.gerisi hikaye.yarına çıkacağımızın garantisi.yok günde 100km yapıyosan 200 yap gezmene bak.Wink
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti KASIMPŞALI. » 18 Mar 2008, 02:35

[quote="34 SCU 59"]ABİCİM ERKEGİ AYAKKABI ARABAYI JANT GÖSTERİR.
ONA GÖRE DÜŞÜN
[/QUOTE]
 

 

ClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapStarStarStarClap
KASIMPŞALI.
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Arl 2006, 02:50

İleti weyis » 18 Mar 2008, 02:40

abicim al yengemi yanına bin arabana şöyle başabaşa birkaç şehir dolaş.
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti yetkinsarıkaya » 18 Mar 2008, 10:37

paranı harcama....çok geçmez arabada problem çıkabilir...bekle...görselliğe çok fazla önem verme...araba seni yolda bırakmasın yeter...
yetkinsarıkaya
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Oca 2008, 13:34

İleti elegance » 19 Mar 2008, 15:43

yengeyi al yanına bi kıyafet vs al.bi 100 lirayada detaylı temzlik yaptır yada mp3 calar tamam
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti fabia_2008 » 19 Mar 2008, 17:33

Tüm yorumlarınız için teşekkür ederim.....Smile

fabia_2008
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Oca 2008, 00:23


Modifiye



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir