yine xenon konusu

Otomobillerin performans ve görsel modifiyesine ilişkin konular.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yine xenon konusu

İleti hetepe » 31 Mar 2008, 14:30

Arkadaşlar, bu defa da arabaya xenon taktım, ama sadece uzun devreye... yani selektör ve geceleri uzun yapınca xenon devrede oluyor.Etkisini pek beğenmediğim uzunların menzili en az 4 kat arttı.Trafikte çok etkileyici bir görünümü oldu.Resim de çektim ama, 250 kb nin üzeride olduğu için ekleyemedim.Tekrar deneyeceğim.
 
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti umt_d » 31 Mar 2008, 14:34

uzun'lara takmanın bi manası yok bence
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti hetepe » 31 Mar 2008, 14:37

Manayı açıkladım zaten, sadece uzunların menzilini arttırmak için.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti irfant » 31 Mar 2008, 14:40

Xenon ampul selektörle ölür. Ömrü kısa olur. Ayrıca Xenon ampul ilk 2-3 saniyede %40, sonraki 7-8 saniye %80 verimle çalışır. İdeal verime 10-15 sn sonra ulaşır. O nedenle selektörde çok verimli olmaz.
 

http://imageshack.us sitesinden Kb limiti olmadan yükleyebilirsin.
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti hetepe » 31 Mar 2008, 14:48

Kısalarda mercek olmadığı için ve performansından memnun olduğum için kısalara düşünmedim.Ama gerekli-gereksiz selektör yapmadığım için çok da kullanmıyorum.Ampullere de 1 yıl değiştirme garantisi verdiler.Bakalım ne kadar gidecek.

D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti serdar89 » 31 Mar 2008, 14:53

valla kornadan uzunları daha cok kullanırım bu Xenon dedikleri belli bir ısıya gelerek ışık sağlayan sistem dir. Uzun yolda korna Değil uzun lazım olur.. ama genede hayırlı olsun..
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti PİCK-UP » 31 Mar 2008, 16:13

hayırlı olsun.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti 34SCU59 » 31 Mar 2008, 16:35

[quote="umt_d"]uzun'lara takmanın bi manası yok bence[/QUOTE]
 

ÇOK DOĞRU SOYLUYORSUN NEDEN YOK BEN SOYLUYEYIM.ÇÜNKÜ XENON KİT ISINARAK ÇOGALDIGI İÇİN TEK YADA 3-5 ARD ARDA SELLEKTORLERDE BİR İŞE YARAMAZ YANİ AT ÇOPE GİTSİN AMA DİREK YAKILDIGI ZAMAN OLUR.H4 FAR OLSA UZUN SELLEKTORLER YILDIRIM ÇARMIS İGİBİ ÇAKAR AMA H7 UZUNLARI MALESEF BİR İŞE YARAMIYOR.SİSLERE KOYSAYDIN DAHA İYİDİ YADA FARLARA KOYSAYDIN DAHA İYİDİ FARI AÇIP KAPATIRDIN SELLEKTORDAN DAHA İYİ VALLA.............................
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti 34SCU59 » 31 Mar 2008, 17:20

[quote="34 SCU 59"][quote="umt_d"]uzun'lara takmanın bi manası yok bence[/QUOTE]
 

ÇOK DOĞRU SOYLUYORSUN NEDEN YOK BEN SOYLUYEYIM.ÇÜNKÜ XENON KİT ISINARAK ÇOGALDIGI İÇİN TEK YADA 3-5 ARD ARDA SELLEKTORLERDE BİR İŞE YARAMAZ YANİ AT ÇOPE GİTSİN AMA DİREK YAKILDIGI ZAMAN OLUR.H4 FAR OLSA UZUN SELLEKTORLER YILDIRIM ÇARMIS İGİBİ ÇAKAR AMA H7 UZUNLARI MALESEF BİR İŞE YARAMIYOR.SİSLERE KOYSAYDIN DAHA İYİDİ YADA FARLARA KOYSAYDIN DAHA İYİDİ FARI AÇIP KAPATIRDIN SELLEKTORDAN DAHA İYİ VALLA.............................
[/QUOTE]
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti toGah » 31 Mar 2008, 22:09

hetepe yanlış olmuş kısalara takacasın uzunlardan bi cacık olmaz
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti kadir_ » 31 Mar 2008, 22:59

h4 full set var süper hem kısa uzun bi arada ama h7 ler ucuz xenon olarak h4 lr 350 mtec ler
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti irfant » 01 Nis 2008, 10:05

[quote="kadir_"]h4 full set var süper hem kısa uzun bi arada ama h7 ler ucuz xenon olarak h4 lr 350 mtec ler[/QUOTE]
 

H4 seti istesen de eski kasa Fabia'da kullanamazsın ki. Uzun-kısa ayrı reflektörde...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti hetepe » 01 Nis 2008, 10:16

Ben h 4 e de denedim.(Yanı kısalara) ama gerçekten dağıtıyor.Hele de farlar az da olsun kirliyse hiç işe yaramıyor.Tamam uzunlara kullanmak pek verimli değil ama selektörü bir kenara bırakıp uzun menzili düşününce amacıma ulaştığımı söyleyebilirim.Selektörde de yeni alışkanlıklar edinilebilir.3-5 defa ardarda çekmek yerine 1 defa uzun süreli çekip yeterli uyarı verilebilir.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS


Modifiye



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir