Turbo Modifiyesi

Otomobillerin performans ve görsel modifiyesine ilişkin konular.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Turbo Modifiyesi

İleti canico » 07 Tem 2008, 11:08

Sevgili Arkadaşlar,
Modifiye denince akla sadece makyaj gelmemeli, Orjinalinden Turbo olan bir aracı modifiye etmenin verdiği haz, bu işe gönül vermiş herkesi ayrı bir heyecanlandırı. Şahsen ben Skoda Octavia 1.8Turbo 20 valve combi sahibi olduğumda daha işe başlamadan bunun heyecanını yaşadım.

Arabamın Ankara Drag yarışı servis alanında gizliden gizliye görücüye cıkmış olduğunu bilmek bana nedense daha bir heyecan verdi, hele bi modifikasyonlar bitip de aracı 300 lü beygirlere ulaştırdığımızda sizlerinde Skoda Fan Clup üyesi olarak bundan gururlanacağınıza eminim.

Sevgiler.

Can1.8T20Valve  
 
canico
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 10:12

İleti BlueVRS » 07 Tem 2008, 13:43

Aramıza hoşgeldin dostum,yaptığın modifiyeler hakkında biraz bilgi verebilirmisin,ben özellikle debriyaj ile ilgili bir modifiye yapabildinmi merak ediyorum çünkü,bu arabalar modifiyesiz hali ile bile spor kullanımda debriyajı sıyırıp atabiliyor..300 hp ye direnebilecek bir debriyaj nasıl ,yoksa standard baskı balatamı kullanıyorsun?

BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti PİCK-UP » 07 Tem 2008, 13:46

hadi bakalım hayırlısı olsun.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti canico » 07 Tem 2008, 14:08

Selamlar,


Haklısınız, dediğiniz gibi böle bir güce mevcut balata cevap verememektedir. Ben Clutch Masters dan ( www.clutchmasters.com ) 400 PS uygun FX400 Seramik System kullandım ancak işler bittiğinde yetersiz kalırsa TwinPlate kullanacağım.

 
canico
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 10:12

İleti 34SCU59 » 07 Tem 2008, 15:14

tebrikler
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti hakanerdogan » 07 Tem 2008, 15:15

çak üstüne bronzu yine kaldırır. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti 2007RS » 07 Tem 2008, 15:26

Merhaba hoşgeldin aramıza,benim araç 28.000 km de ve 22.000 km de ilk debriyajı bitti ve ikinci debriyajında bitmek üzere olduğunu düşünüyorum,aracı kullanmaya başladığında debriyaj ile ilgili izlenimlerini paylaşırsan sevinirim,senin vereceğin referanslara göre bende kullanabilirim aynı debriyajı..Bir de debriyajı amerika dan direk kendin mi sipariş ettin yoksa burada satan varmı?


2007RS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Arl 2007, 11:09

İleti canico » 08 Tem 2008, 10:56

Selam,
öncelikle Debriyajdan ziyade vites aralıklarındaki uzun mesafe beni rahatsız etti ve ilk işim bir shortshift sipariş etmek oldu. Kısa vites mesafesi tuning bir araba için gerekli. Debriyajın kavraması daha ilk günden kacırdı kacıracak gibiydi,diğer arkadaşımın söylediği bronz meseleside aslında kesin çözümlerden birisi ve maliyeti düşük. Seramik balata ise 680 Dolara mal oldu ve malesef amerikadaki bir arkadaşımın vasıtasıyla getirtebildim. direk siparişlerde Amerikan firmaları malesef Turkiyeden yapılan siparişleri ciddiye almıyorlar.
canico
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 10:12

İleti 9336 » 08 Tem 2008, 11:39

Aramıza hoşgeldiniz. Gerçekten aracınızla gurur duyduk da hayırdır yarışa mı katılacaksınız.LOLWink
Kullanıcı avatarı
9336
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 29 May 2008, 12:25
Ad Soyad: Halil KANDEMİR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVIA A4 (2005)

İleti BlueVRS » 08 Tem 2008, 12:19

Resim ve netice yorumlarınızı bekliyorum.
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti by wodoo » 08 Tem 2008, 13:13

ankara drag yarışlarında gördüm sizin arabanızı, gerçekten çok güzel...
arabanın yanına geldim, ama kimse yoktu, belki sitedensinizdir dedim zatende öyleymiş :D
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti canico » 08 Tem 2008, 14:05

Yarış konusunda şimdilik kararsızım, kaldıki şampiyonaya station araçla katılamıyorsunuz ancak mahalli yarışlara katılabilme imkanı oluyor.
Arabanın tüm işleri bittiğinde karar vereceğim bakalım.
canico
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 10:12

İleti Yasin Genç » 08 Tem 2008, 14:12

HAyırlı olur inş.
Bekleyip görelim zevkli iş vesselam.Bizde hala 1.3 felilerle uğrasıyoruz:)

soğudum zaten feliden daha dadmin etmiyor beni :)
Kullanıcı avatarı
Yasin Genç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 13 Şub 2007, 23:11
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia

İleti baho06 » 08 Tem 2008, 14:44

yolun açık olsun.manevi olarak destekliyorum
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti canico » 08 Tem 2008, 15:32

Bu arada arabamı 4 ceker yapma konusunda bir araştırma içindeyim, bu konuda bilgisi olan arkadaşların benimle bu bilgilerini paylaşmasını rica ederim.
canico
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 10:12

İleti trifaze » 26 Tem 2008, 23:51

Selamlar
 

bende arabama turbo takdirmak istiyorum 6000 dolar gibi bir fiyat verdiler (motorun basinca karsi kaplanmasi, pistonlarin degistirilmesi)

ancak daha baska yapilmasi gereken degisikliklerde oldugunu anliyorum. kisaca konuyu ozetlermisiniz? neleri degistirmek gerekir? birde benim arac otomatik vites uygun olurmu acaba?
trifaze
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 15:29

İleti Slicer » 27 Tem 2008, 02:47


[quote="canico"]Bu arada arabamı 4 ceker yapma konusunda bir araştırma içindeyim, bu konuda bilgisi olan arkadaşların benimle bu bilgilerini paylaşmasını rica ederim.[/QUOTE]


Astarı yüzünü geçer sanırım. Bence hiç uğraşma, fabrikasında hazır yapılmışını al derim.


Slicer
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Arl 2007, 02:54

İleti canico » 08 Ağu 2008, 13:26

3 aylık bekleyis nihayet sona ermeye basladı. Ilk goruntuleri sizlerle paylasıyorum.

Yaklasık 300 HP lere ulastıgımız gucun ilk testlerini Mitsubishi 3000GTE ve BMW M5 ile yaptık. Oldukca basarılı bir sonuc elde ederek her iki aracıda uzun mesafelerde geride bırakmayı basardık.

Egzoz sistemi ve sanzumanla ilgili yetersizlik sorunumuzu da hallettigimizde sonuca ulaşmış olacagız.

 

Kısmetse 17 Agustos İzmit Drag Yarısına yetiştirmeye calısıyoruz.

 

Sevgiler

 

Can

 
canico
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 10:12

Sonraki

Modifiye



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir