fabia çelik jant göbek kapağı lazım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia çelik jant göbek kapağı lazım

İleti oktay74 » 04 Kas 2012, 11:37

arkadaşlar 2001 fabia aracıma seçkinlerden yani yetkili servisden 2003 veya 2004 yılında çelik jant taktırmıştım.. Bi tanesinin kapağı düştü bunu nerden temin edebilirim...
 
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti oktay74 » 04 Kas 2012, 11:43

resim koyacam yapamadım arkadaşlar nasıl yaparız bu işi yardım edin bi zahmet...
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti forman37 » 05 Kas 2012, 00:06

bı sekılde resmını eklemenız lazım veya google gorsellerden jantın resmı oldugu lınkı kopyalayıp buraya ekleyın bakalım yuce oto da bulunur orjınal jant ıse
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti oktay74 » 05 Kas 2012, 11:12

arkadaşım jantı sonradan taktırdım üstünde yeşil bildiğimiz skoda amblemi var. Pasta tabağı büyüklüğünde gri kapağı var ortasında amblemi var. Resmi çektim ama koyamadım bi türlü görsellerden baktığım kadarıyla yok. Kapağın içinde kod no falan var oraya bakıp yazsam sen yardımcı olurmusun bana....
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti hetepe » 05 Kas 2012, 15:35

Başka konuya da aynı mesajı yazdım, aksesuarcılarda 4ü 20-30 tl arasında bulunuyor, orjinal değil ama aynı görünümü sağlıyor.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti oktay74 » 06 Kas 2012, 15:58

çelik jant kapağımı aksesuarcılarda satılıyor. Valla olsada oradan alsam o zaman bakalım aksesuarcılara.....
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37


Ses ve Görüntü Sistemleri



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir