fabia 1 için çıta lazım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia 1 için çıta lazım

İleti oktay74 » 15 Haz 2015, 20:03

arkadaşlar 2001 model fabiamın orijinal teybini çıkarıp yerine jvc avx 33 teyp taktırdım lakin üst tarafta 1 cm lik bir boşluk oluştu. Oraya çıtayı nerden bulabiliriz
 
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti hetepe » 16 Haz 2015, 07:20

Bu kadar tesadüf olur yani...eski arabamdan kalan 10 yıldır elimde olan çıtayı dün bir arkadaş istedi, verdim...
oto sesçilerinde ve int satış sitelerinde bulabilirsiniz...
yaklaşık olarak 30 tl. (eliftuning.com)
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti oktay74 » 16 Haz 2015, 09:42

eyvallah düşünmen yetr çıta için fazla ücret istiyorlarmış olmazsa bi şey uyduracaz artık...
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti oktay74 » 16 Haz 2015, 09:57

yalnız ben duble teyp takmadım sadece üste çıta almam lazım galiba yoksa çerçeve olandan mı kafam karıştı
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti hetepe » 16 Haz 2015, 11:06

Sadece üst çıta yeterli..
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti mavisel my » 16 Haz 2015, 11:46

Şu konuda benim foto var teybi degiştirince çıtayı taktım. zamanında bizimkiler almış servisden 25TL ye

fabia-6y/pioneer-mi-sony-mi-oto-teyp-tavsiyesi-t34126.html" rel="nofollow" rel="nofollow
Kullanıcı avatarı
mavisel my
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 17 Oca 2011, 19:33
Ad Soyad: Mesut
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 16V 101BG HB

İleti oktay74 » 16 Haz 2015, 15:11

arkadaşlar sorunu şöyle çözdüm anlatayım belki başkasıda böyle çözer. Başka bi skodan çıkma elimde teybin altındaki rafın kapağı vardı bendeki fabianın rafı kapaksız mesela. Zaten renkleri aynı gittim marangozdan 1 cm olacak şekilde kestirdim cuk diye oturdu bundan daha iyisi olamazdı valla :)
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti mavisel my » 16 Haz 2015, 15:22

Foto yüklede bakalım bari nasıl olmuş
Kullanıcı avatarı
mavisel my
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 17 Oca 2011, 19:33
Ad Soyad: Mesut
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 16V 101BG HB

İleti oktay74 » 16 Haz 2015, 15:27

valla daha öncede foto denedim becerememiştim. Oğluma söyleyeyim o yaparsa olur ancak. Şuna emin olun çok iyi oldu...
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti oktay74 » 17 Haz 2015, 07:42

İşte resimler ve kestiğim parça
Eklentiler
2015-06-17 08.22.00 (600 x 450).jpg
2015-06-17 08.22.00 (600 x 450).jpg (36.19 KiB) 2789 defa görüntülendi
2015-06-17 06.46.52 (600 x 450).jpg
2015-06-17 06.46.52 (600 x 450).jpg (46.28 KiB) 2789 defa görüntülendi
2015-06-17 06.46.26 (600 x 450).jpg
2015-06-17 06.46.26 (600 x 450).jpg (42.36 KiB) 2789 defa görüntülendi
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti mavisel my » 17 Haz 2015, 09:36

Evet gayet güzel olmuş güle güle kullanın direksiyon simidi ne kadar temiz diyecektim ki km'nin 54.binde olduğunu gördüm böylesi bu km deki zor. kaç model 1.4 mü? kazasız belasız sürüşler
Kullanıcı avatarı
mavisel my
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 17 Oca 2011, 19:33
Ad Soyad: Mesut
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 16V 101BG HB

İleti oktay74 » 17 Haz 2015, 14:13

eyvallah kardeşim 2001 model arabama iyi bakmışım valla isteyeni çok vermedim kimseye :) Teyp nasıl iyi olmıuş değil mi fahiş para vermeye gerek yok orijinal gibi oldu valla
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti mavisel my » 17 Haz 2015, 15:33

Teyp çıtasıda olunca on numara olmuş. ses kaliteside iyiyse tadından yenmez. Aracınızın resimlerinide bekleriz bi ara zamanım olursa bizim ikizlerin resmini atacam bende.
Kullanıcı avatarı
mavisel my
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 17 Oca 2011, 19:33
Ad Soyad: Mesut
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 16V 101BG HB

İleti mustklc » 18 Haz 2015, 14:10

15 yıllık araba bu temizlikte mükemmel, güle güle binin. Maşallah nazar değmesin
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti oktay74 » 04 Ekm 2015, 10:10

konu burda :)
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37

İleti portative » 13 Nis 2016, 16:32

Benim ibizanın da alt tarafında bir boşluk oluştu. Yani boş raf ile teybin arasında.
Ne yapabilirim acaba?
portative
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 84
Kayıt: 05 Ekm 2013, 09:06
Nereden: Ankara
Arabanız: Seat Ibiza 2005 1.4 16V. 75HB

İleti mustklc » 14 Nis 2016, 11:44

portative yazdı:Benim ibizanın da alt tarafında bir boşluk oluştu. Yani boş raf ile teybin arasında.
Ne yapabilirim acaba?



resim var mı
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti oktay74 » 08 Ekm 2016, 11:21

portative yazdı:Benim ibizanın da alt tarafında bir boşluk oluştu. Yani boş raf ile teybin arasında.
Ne yapabilirim acaba?

bendeki parçayı vereyim sana kesip koyarsın boşluğa :)
oktay74
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 13 Şub 2009, 23:37


Ses ve Görüntü Sistemleri



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir