fabia zincir değişimi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fabia zincir değişimi

İleti fıratt » 25 Eyl 2008, 11:13

arkadaşlar serviste zincir değişimi için istenen 500-600 ytl ye karşı parçalarını kendim alıp ozel serviste taktırdıgım zincirin bana maliyeti toplam 95 ytl oldu,buradan servisleri alkışlıyorum bizi kaz gibi yoldukları için
 

40 ytl ozel servis işçiliği

triger zncir seti 29 ytl

conta 3 ytl

triğer conta kapak 10

sıvı conta dayson marka 5 ytl

diğeride ıvır zıvır
 
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti hakanerdogan » 25 Eyl 2008, 11:14

teşekkürler paylaşım için, çok isabetli olmuş. araç 1.2 heralde. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti HTP » 25 Eyl 2008, 11:37

Hayır arkadasın arabası 1,4 mpi idi sanırım. Zincir degisimi oyle kolay kolay yapılacak birsey degil ben 70 bine geldim daha hicbir sorun yok Allaha sukur
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti sainz » 25 Eyl 2008, 13:09

1.2' lerde gergi mekanizması vardır büyük ihtimalle. Zincir bollaştıkça otomatik olarak gerdirildiği için uzun süre problem olmaz ama Favorit, Felicia ve Fabia 1.4MP' lerde zincirde gergi mekanizması yoktur ve oluşan en ufak bir boşlukta başta ses olmak üzere problemler başlıyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti hetepe » 25 Eyl 2008, 13:14

500-600 nerede, 95 nerede.Ayıp be ...uyanık olmak lazım.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti fıratt » 25 Eyl 2008, 13:46

ewet aracım 1,4 mpi kardeşim çok ses yapmaya başşlamıştı şakur şukur şimdi çalıştıgını bile kestiremiyorum okadarki ikinci kez marşa basma eğilimim bile oldu Tongue
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti HULDZAR » 25 Eyl 2008, 14:06

[quote="sainz"]1.2' lerde gergi mekanizması vardır büyük ihtimalle. Zincir bollaştıkça otomatik olarak gerdirildiği için uzun süre problem olmaz ama Favorit, Felicia ve Fabia 1.4MP' lerde zincirde gergi mekanizması yoktur ve oluşan en ufak bir boşlukta başta ses olmak üzere problemler başlıyor.[/QUOTE]
 

2004 TDİ fabia da triger nasıl bilen var mı? zincir mi yoksa kayış mı?
HULDZAR
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Ağu 2008, 16:24

İleti sainz » 25 Eyl 2008, 14:32

[quote="HULDZAR"][quote="sainz"]1.2' lerde gergi mekanizması vardır büyük ihtimalle. Zincir bollaştıkça otomatik olarak gerdirildiği için uzun süre problem olmaz ama Favorit, Felicia ve Fabia 1.4MP' lerde zincirde gergi mekanizması yoktur ve oluşan en ufak bir boşlukta başta ses olmak üzere problemler başlıyor.[/QUOTE]
 

2004 TDİ fabia da triger nasıl bilen var mı? zincir mi yoksa kayış mı?
[/QUOTE]

 

Kayış diye biliyorum ben. TDI kullanıcısı arkadaşlar daha net bilgi verirler.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti skodacı » 25 Eyl 2008, 14:53

[quote="sainz"][quote="HULDZAR"][quote="sainz"]1.2' lerde gergi mekanizması vardır büyük ihtimalle. Zincir bollaştıkça otomatik olarak gerdirildiği için uzun süre problem olmaz ama Favorit, Felicia ve Fabia 1.4MP' lerde zincirde gergi mekanizması yoktur ve oluşan en ufak bir boşlukta başta ses olmak üzere problemler başlıyor.[/QUOTE]
 

2004 TDİ fabia da triger nasıl bilen var mı? zincir mi yoksa kayış mı?
[/QUOTE]

 

Kayış diye biliyorum ben. TDI kullanıcısı arkadaşlar daha net bilgi verirler.
[/QUOTE]
 

Kayış...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti ömerfelek » 25 Eyl 2008, 15:38

bendeki 1.2 fabia zincirin değişimi için km varmı yoksa ses gelince sorun çıkartıncamı değiştirilir.
ömerfelek
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2007, 15:53

İleti fıratt » 25 Eyl 2008, 19:35

valla banada ole dediler daha km si gelmemiş niye masraf ediyosun ama değiştirince fark ettiğini anladım km falan bekleme ses varsa anlarsın birde bi zararı olmaz okadar ses yamyoyor diyenlere aldanma performansıda etkiliyor
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti ömerfelek » 25 Eyl 2008, 19:52

[quote="mexus_blk"]valla banada ole dediler daha km si gelmemiş niye masraf ediyosun ama değiştirince fark ettiğini anladım km falan bekleme ses varsa anlarsın birde bi zararı olmaz okadar ses yamyoyor diyenlere aldanma performansıda etkiliyor[/QUOTE]

SENİN ARAÇ KAÇ KM?
ömerfelek
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2007, 15:53

İleti lazianke » 25 Eyl 2008, 21:23

arkadaşta da 2003 1.4 mpi var. 90 bin masrafından korkarken aracının zincirli olduğunu öğrenince havalara uçtuydu...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir