TRABZON SKODA'DA DEĞİŞİM RÜZGARLARI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

TRABZON SKODA'DA DEĞİŞİM RÜZGARLARI

İleti lazianke » 20 Kas 2008, 02:27

bugün depo kağaının tamir işlemi için servise uğradım. kapağı ücretsiz olarak tamir ettiler. olayın bu kısmı önemli değil. önemli olan orada servisin genel müdürü Levent beyin ve diğer arkadaşlarının, müşteriye yaklaşımı, servis işletme mantığı, ekip ruhu, müşteri memnuniyetini ön plana alan yaklaşımlarına şahit olmaktı. saat 13:00 dan neredeyse 15.30 a kadar servis müdürü levent bey ve satış görevlisi caner bey le sohbet ettik. konuşmalarımda + izlenim olarak şu noktalar aklımda kaldı.
 

1- benim 505 01 problemimi ilk defa bir servis yetkilisi (levent bey) tüm ayrıntılarıyla, işin ticari, servis ve teknik boyutlarıyla açıkladı.

2- servis bakım ücretlerinde eskisine oranla ciddi bir düşüş var. kampanya dönemleri yıl boyuna yayılmış, yani ekim indirimi  hala devam ediyor.

3- müşteri memnuniyeti ön planda, kendilerinden önceki y.servisin uygulamalarında kaynaklanan sıkıntılara üzerlerine vazife olmamalarına rağmen çözüm üretiyorlar.

4- serviste servis müdürünü karşılama görevlisi sanabilirsiniz, çünkü aracınızın koltuğuna poşet geçirirken, lifte kaldırırken görebilirsiniz.

5- servis çalışanlarıyla birlikte çay içme veya denk gelirse yemek yeme şansınız olabilir, aile ortamı oluşmaya başlamış.

6- levent beyin ileriki zamanlar için skodacılarla birlikte çok güzel organizasyon fikirleri var.

7- mayıs ayında trabzon yeni skoda plazasına kavuşacak...

 

bunlar şimdilik aklımda kalanlar,

forumda y.servisten en çok hal yananlardan biri olarak bugünkü izlenimlerim beni mutlu etti. güvenerek ve fiyatta makul bir yetkili servis alternatifinin yakında bulunması güzel bir duygu.

sayitoğlu skodadan atlas skodaya geçişle birlikte serviste gözle görünür ve hissedilir bir değişim yaşanmış.

 

bu arada levent bey in servisin ismini kullanarak forumumuza üye olması ve amacının skodacıların sıkıntılarına çare olmak olması, iyi niyetini göz önüne koyuyor zaten. amacı skoda servisi hakkındaki imajı değiştirmek, bunu servisteki değişimle paralel olarak düşünüyor yoksa sadece bir imaj çalışması değil. çünkü;

 

günün ilginç olayı, forumda geçenlerde kendisine 505 01 yağla ilgili soru sormuştum. levent bey de bana cevap vermek için kendisine forumu öneren (25 plakalı, arkasında motor kaskı olan siyah sedan fabia sahibi, arkadaşımız her kimse?) kişiden bana ulaşmak için tlf numaramı almaya çalıştığından bahsederken, ben o ulaşmaya çalıştığı kişinin ta kendisi olduğumu söylememLOL oldu. sağolsun bana cevap verebilmek için özel olarak tlf la ulaşmaya çalışmış...Clap

 

atlas skoda yetkililerine, skodacıların güvenle gelebileceği ve kaliteli hizmete karşılık makul ücretler, makul fiyatlar bulabileceği bir servis olmaları dileğiyle yeni misyon ve vizyonunda başarılar diliyorum...Clap
 
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti Fabia_Yalçın » 20 Kas 2008, 03:38

25 PLAKALI, ARACINDA KASK TERMOSU BULUNAN, SİYAH SEDAN FABİA SAHİBİ BENİM HEMŞERİM. Sana bütün içtenlikle katılmamın yanında bilir kişi olarak birkaç şey daha eklemek istiyorum. Ben 1,5 yıldır bu servise gidiyorum ve şimdiye kadar 5 kez bakım için, 2 kezde başka sorunlar için bu servise gittim.  Sayitoğlu döneminde de müşterileriydim Atlas döneminde de müşterileriyim. Gerçeği söylemek lazım bu servis eskiden de fena çalışmıyordu ama Atlas kimliğine büründükten sonra kapsamlı bir değişime uğradığı kesin. Peki nedir bu değişim ve mevcut güzellikler;


Bilindiği gibi trabzonun ters bir yerindedir bu servis ve aracınız bakımda iken orda kalırsanız canınız sıkılır ancak bakım esnasında elemanlarla sıcak bir sohbete tutulabilir, öğlen olduğu zaman birlikte yemekhanede tabulot içinde yemek yiyebilirsiniz(yemek yapan ablamızın eli harika bu arada), aracınızın bakımı esnasında ustanızın başında durmanız onları hiç rahatsız etmez, aksine sizi espiriyle karşılayıp muhabbete tutulur, hatta ve hatta tut hocam şunun ucundan beraber yapalım bile diyebilir. Bakım elemanları iyi eğitilmiş ve en az sizin kadar aracınızı sevmeye çalışmaktalar, Ama tabiki bunlar yetmiyor, asıl mesele ise şu;

Servisten içeri girdiğiniz zaman Zeynep Hanım isminde güleryüzlü bir bayan sizi karşılıyor, Ardından Barış Bey sizi espirili ve neşeli bir tavır ile yanına alıp aracınız ile ilgilenmeye başlıyor, Aracınız için görevlendirilen usta yapılan işlemlerden sonra bireysel olarak size şikayetçi olduğunuz bir durum varmı diye soruyor ve fiyat için sizden okey almadan harekete geçmeye çalışmıyor, (örnek vermek gerekirse arabam 45 binde iken yetkili servisin biri bana baskı balatamın bittiğini söylemiş ve değişmezsem birkaç günde yolda bırakacağını belirtirken Atlas taki ustalar idare eder bin hocam diyorlar, ve arabam şu anda 65 binde) Birde zemin kata değinmek gerek, kaporta bölümünde %100 trabzonlu %100 karadenizli 2 tane boya ve kaporta ustası var, acayip hoş sohbet ve acayip muhabbetler, Bekir ve Ender Usta hem işlerinin uzmanları hemde iyi bir abi ve kardeşler müşteriye. Tabii bununlada kalmıyor, işini çok ciddi ve duyarlı yapan, kapısı herzaman müşteriye açık olan, sizinle arabanız hakkında her türlü dert ve sıkıntıyı paylaşmadan çekinmeyen Servis müdürü Levent Bey 'de zateb bu ekibi bütünüyle tamamlıyor.

Burda bir tane ayrıntıya değinmek istiyorum, Ben bir öğretmenim, ve meslek hayatımın son 6 yılında da okul müdürü olarak çalışan bir idareciyim. İşimi severek ve özveri göstererek yapmaktayım ve buda başarılı olmama sebep oluyor. Ancak bu başarının sadece benim özverimle gerçekleşmediğine eminim. Hani derlerya ekip çalışması çok önemli. Atlas Otomotiv de son zamanlarda mükemmel bir hava yakalamış, ve bunun meyvelerinide toplamaya başlayacaktır, Burdan gerek Şirketin sahibine gerekse Levent Bey başta olmak üzere şirketin yöneticilerine seslenmek istiyorum, Çok iyi bir ekibiniz var, ekibinize sahip çıkın, onları destekleyin ve onlara güvenin yeter, başarı zaten kendiliğinden gelecektir.

VE SON OLARAK ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM, HATIRLARSINIZ GEÇEN AYLARDA BİR KARADENİZ BULUŞMASI ÇAĞRISI YAPMIŞTIM BURDA ANCAK BAŞARAMAMIŞTIK, BEN ŞİMDİ BURDAN ÖNCELİKLE BÜTÜN KARADENİZLİ SKODA KULLANICILARINA SESLENMEK İSTİYORUM, TRABZONDAKİ YETKİLİ SERVİSİMİZE SAHİP ÇIKALIM, VE DAHA SONRA BİR ARAYA GELEREK BİR BULUŞMA TERTİPLİYELİM, EMİNİMKİ YETKİLİ SERVİS MÜDÜRÜ LEVENT BEY BU BULUŞMAMIZA CANİ GÖNÜLDEN KATILACAK VE BÜTÜN MASRAFLARIMIZ İÇİN BİZLERE SPONSOR OLACAKTIR....
Fabia_Yalçın
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 08 Nis 2007, 23:38

İleti Fabia_Yalçın » 20 Kas 2008, 03:47

BU ARADA AKLIMA GELMİŞKEN SÖYLEYEYİM. BEN FORUM SİTEMİZDEN BAHSEDENE KADAR SERVİSİMİN SİTEMİZDEN HABERİ YOKTU. ANLATTIM HERŞEYİ VE TAMAMEN BİRLİK VE BERABERLİK DAYGUSU TAŞIYARAK KEN ARAÇLARI İÇİN MÜKEMMEL TANITIM YAPAN SİTEYE KATILMALARINI SÖYLEYİNCE SEVEREK KABUL ETTİLER. SİZLERDEN DE RİCAM, GİTTİĞİNİZ YETKİLİ SERVİSLERE BU SİTEDEN BAHSEDİN VE ARAMIZA KATILSINLAR. BÖYLE OLURSA HEM BİZ HEMDE SERVİSLER İÇİN BAYAĞI BİR KAZANÇ OLUR KANAATİNDEYİM.

Fabia_Yalçın
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 08 Nis 2007, 23:38

İleti skoda mustafa » 20 Kas 2008, 11:36

LEVENT BEY VE EKİBİNİ TEBRİK EDER . BAŞARILAR DİLERİZ
 

ÖZÇELİKLER LTD.ŞTİ

SKODA 2.EL SATIŞ

Ö.SERVİS YEDEK PARÇA

 

 
skoda mustafa
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Mar 2008, 16:44

İleti lazianke » 20 Kas 2008, 11:56

hemşehrim, levent beye de olsa olsa artvin den fabia yalçın dır dediydim ama, emin olmak için forumda sizin canavarın resimlerine bakayım demiştim.
unuttuğum  şeyler kalmış, biri servis pazar günleri de açık, diğeri de yıl boyu ücretsiz ekspertiz yaptırabilir , aracınızın sorunlarını tespit edebilirsiniz...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti Fabia_Yalçın » 20 Kas 2008, 14:47

Hadi hayırlısı, buluşmayı yapacaz bu sefer, bu arada taze üyemiz Levent Bey nerelerde acaba...
Fabia_Yalçın
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 08 Nis 2007, 23:38

İleti SKODA ATLAS OTOMOTİV » 20 Kas 2008, 15:55

arkadaşlar malum iş yoğunluğundan sürekli takip edemiyorum.ara ara siteye bakıp soru varmı  diye kontrol ediyorum.iyi dilek ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.daha iyisini başarmak için çalışıyoruz.inşallah da başaracağız.
SKODA ATLAS OTOMOTİV
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Kas 2008, 14:51

İleti Fabia_Yalçın » 20 Kas 2008, 15:58

LEVENT BEY ONDA ŞÜPHEMİZ YOK GÜVEN VERİYORSUNUZ ZATEN, ANCAK ŞU KARADENİZ BULUŞMASI İÇİN SPONSORLUK HUSUSUNDA BİZİ MUTLU EDECEK BİRŞEYLER DUYSAK SİZDEN DİYORDUK
Fabia_Yalçın
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 08 Nis 2007, 23:38

İleti 9336 » 20 Kas 2008, 16:39

[quote="SKODA ATLAS OTOMOTİV"]arkadaşlar malum iş yoğunluğundan sürekli takip edemiyorum.ara ara siteye bakıp soru varmı  diye kontrol ediyorum.iyi dilek ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.daha iyisini başarmak için çalışıyoruz.inşallah da başaracağız.[/QUOTE]
Aramıza hoş geldiniz. Arkadaşların yazdıklarına göre, bizlerin servislerdeki beklentilerimizi fazlasıyla yerine getirmişsiniz. Sizi ve ekibinizi kutluyorum. Umarım, hakkınızda yazılanlar diğer servislere de örnek olur.
Kullanıcı avatarı
9336
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 29 May 2008, 12:25
Ad Soyad: Halil KANDEMİR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVIA A4 (2005)

İleti gokhan611 » 20 Kas 2008, 17:08

evet benim de yazın bi sorunum vardı katalitik konverterle, bayağı yardımcı olmuşlardı, fiyat konusunda da aynı şekilde..
 

gerçi yine de o katalitik denen zımbırtı çok pahalı :)
gokhan611
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Şub 2008, 01:18

İleti sonerx » 21 Kas 2008, 02:27

levent bey aracın sorunlarını üçretsiz olarak tespit ediyonuz mu?felicia98...
teşekkür ederim.
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti ormankadılı » 21 Kas 2008, 14:50

Nasipse yarın servise gitmeyi düşünüyorum.İnsaallah ben de Ömer Hoca'nın anlattığı gibi güzel bir ortamla karşılaşırım... 
ormankadılı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Oca 2007, 21:01

İleti cagri1903 » 26 Arl 2008, 04:13

arkadaşlar ben 2004  model 120000de octi aldım yeniyılda giresundan trabzona triger kayışı değişimi ve bakım için gideceğim dönüşte burda yorumlarımı bekleyin:))
cagri1903
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Arl 2008, 03:36

İleti YÖRÜKOĞLU » 26 Arl 2008, 11:29

lizanke hocam;tdi kullanıcısı olarak 505 01 ile ilgili sorununuzu ve servisin cevabı hususuna açıklık getirirmisiniz.teşekkürler 

YÖRÜKOĞLU
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Eyl 2007, 17:26

İleti baho06 » 26 Arl 2008, 12:49

lazianke.şu 505.01 dosyasını bi açalım.yeni yağ buldum texaco havoline diye 60 ytl
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti lazianke » 26 Arl 2008, 18:07

[quote="baho06"]lazianke.şu 505.01 dosyasını bi açalım.yeni yağ buldum texaco havoline diye 60 ytl[/QUOTE]
kardeş,tdi için yağ adlı konuya ekleyiniz.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir