SKODA YETKİLİ SERVİSLERİNİN İŞÇİLİK-MALZEME KALİTE

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SKODA YETKİLİ SERVİSLERİNİN İŞÇİLİK-MALZEME KALİTE

İleti FABIA14 » 13 Arl 2008, 18:45

Skoda aşkı bende 2000 yılında Felicia ile başladı, şu anda yeni fabıa var ve araçların kendi versiyonundakilerle üstünlükleri tartışılmaz.  Size asıl iletmek istediğim servislerdeki dikkatsizlik, kalifiye eleman yetersizliği, iş bittikten sonra yapılması gereken son kontroller, verilen sözler, vs.


       İşlerimin yoğunluğu dolayısı ile sizlerle iletişim kurmakta biraz geciktim sanırım ama yinede bundan sonraki yapılacak olan iyileştirmeler için geç kalınmış sayılmaz.


         21/08/2008 tarihinde yapmış olduğum maddi hasarlı trafik kazası sonrasında AND OTOMOTİV İNŞ.TUR.VE TİC.A.Ş. ile telefon irtibatı sonrasında randevumu aldım ve aracımı 22/08/2008 günü teslim ettiğimde bana en geç bir hafta içerisinde aracımı teslim edebileceklerini beyan ettiler. Oradaki yetkili arkadaşlara araç konusunda çok hassas ve titiz olduğumu belirterek yapılacak olan işlemlerde biraz daha fazla itina gösterilmesini istediğimde, bana hiç merak etmeyin aracınız orjinali gibi olacak denildi. Ben de bu güven ve ferahlıkla oradan ayrıldım. Vaadetmiş oldukları en geç bir haftalık süre doldu fakat bizim işlemler daha bitmemiş bu aşamada birde bana aracınıza boya koruma uygulayalım dediler tamam dedim. Aracımı 04/09/2008 günü teslim almaya gittiğimde o günün mesai saati bitiminde zor teslim edebildiler. Ramazan ayı olması dolayısıyle o gün bende aracımı fazla kontrol etmeden teslim aldım. İkametim olan Bolu iline geldim. Daha sonraki günlerde aracım üzerinde yapmış olduğum incelemelerde atılan boyanın, yapılan işçiliğin, takılan ufak tefek parçaların orjinallik ile bir ilişkisi olmadığını tespit ettim. Çok üzüldüm ama iş işten geçti yapılan işçilikle ilgili bir örnek vereyim.'' Bagaj içi lambası yanmıyordu bulunduğum yerdeki oto elektrikçisine gittiğimde ben de bizzat  gördüm lambaya gelen kabloyu kaporta içerisinde bulunması gereken yerde değilde uzun süren işçilik sonucu arka sol çamurluk içerinde derinlerde bi yerde bırakmışlar, bagaj kapağı içi döşeme sabitleyici çıt çıt lar farklı, Boya ve montaj deseniz illaki bir yetkilinin görmesi gerekir. '' Boya koruma güya adı korumak isterken adeta bazı yerleri zedelemişler örneğin, yakıt depo kapağı etrafındaki  boya cilalama esnasında polisaj makinesini fazla tuttuklarından yanmış ve silinmiş dikkatsizliklerinden dolayı bir kaç yerdede çizik ve sütünmeler tespit ettim. Daha kötüsü camlarda çıkması neredeyse imkansız bir leke vardı halen daha mevcut ne denediysem çıkaramadım. Valla benim bu konu hakkındaki derdim anlatmakla bitmez görmek ve yaşamak gerekir. İşin kısası araç üzerinde yapılan hiç bir şeyin orjinallikle alakası olmadığını tespit ettim. Sizlerin bu konu ile ilgileneceğinizi umarak bu tür aksaklıkların düzeltilmesini istiyorum. Aracım 2008 model Skoda Yeni fabıa 1.4 classıc plus, şu anda 7600 km.de, 2008 ocak ayında almıştım. Bolu ilinde ikamet etmekteyim. İlginiz için teşekkürler, işlerinizde başarılar dilerim.


              
 
FABIA14
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Şub 2008, 19:05

İleti royal » 13 Arl 2008, 19:00

öncelikle geçmiş olsun biz forumdakilerin bu konuda (söylediğiniz servisi çoğumuzun tanımadığıda bi kesin) yapabilcek biseyleri olduğunu sanmıyorum keşke kaza yaptığınızda aracımı hangi serviste yaptırmalıyım diye bi başlık atsaydınız o zaman size daha fazla katkıda bulunabileceğimize inanıyorum herkes bildiği iyi servisleri yazar size bi yardımcı olmaya çalışırdı ama şu durumda artık pek bişey yapamayız anca o servisin iyi bir servis olmadığı imajı kulaklarımızda çınlar durur. tekrar geçmiş olsun

royal
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Haz 2008, 12:17

İleti oguz » 13 Arl 2008, 19:11

öncelikle gecmis olsun.bulundugunuz durum içinse cok uzuldum.malesef dediklerinize katılıyorum.yuksek maliyet ama az kalite.(servisler konusunda) arkadaslara bastan sorabilseydiniz mutlaka daha tatmin edici sonuclar alabilirdiniz.bundan sonra daha dikkatli adımlar atmanız dilegiyle.


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti ilgazdr » 14 Arl 2008, 01:30

Öncelikle geçmiş olsun.Benim size nacizane önerim yukarıdaki çok iyi yazılmış metni yüce otoya göndermeniz şeklinde olacaktır.Bence böyle samimi bir şikayet ile en kısa sürede ilgileneceklerdir.AND ile ilgili benzer şikayetleri daha öncede duymuştum.Ama saydığınız şeyler tüm servisler için geçerli,eğer siz dikkat etmezseniz çok sayıda eksik ile aracı teslim edebiliyorlar.Ben zaten servislerin bu lakayıt tutumuna sinir oluyorum.Öncelikle fiyatları yüksek,işçilikleri kötü...Ama çaresizlikten dolayı tercih etmek zorunda kalıyoruz.
İnanın çoğu çalışan arabanın özelliklerini bizden az biliyor.Merak edipte araştırmıyorlar.Sen doğru söyleyincede gıcık oluyorlar.Mesala;Işık ATA'da görüştüğüm çalışan arcımın ön camının değiştiğini ve sorunun bundan olduğunu idda etti.350 milyon civarı masraf çıkarttı.Aracımın camının değişmediğini bildiğim için itiraz ettim.Aracı bilgisayara bağladılar ve sorun çözüldü.Dürüm bu kadar vahim.
Sizi servisten ayrıldıktan 1-2 gün sonra memnun kaldınız mı? diye aramadılarmı?Beni arıyorlar,bende şikayetlerimi söylüyorum.

Birde bu sorunlar tüm servislerde var.En son abimin yeni aldığı Honda CRV'si için EFE'DE sorun yaşadık.Fiat servisleri zaten allahlık.

Şikayetinizin arkasında durmanız dileğiyle.
ilgazdr
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 74
Kayıt: 23 Tem 2007, 13:01

İleti lazianke » 14 Arl 2008, 12:37

aynı metni sikayetvar.com da skoda ile ilgili şikayetler bölümde ilgili servis adını zikrederek yazabilirsiniz. gerçi sitenin bir yaptırımı yok ama olumsuz imaj olmasını istemeyebilirler. 
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti baho06 » 14 Arl 2008, 13:03

şeytan diyor sat arabayı mitsubishi lancer al diyor.on numara servisleri var.
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti alpko » 14 Arl 2008, 13:32

Gordugum kadariyla Turkiye`de ki Skoda servisleri ayri bir sorun.... Acik konusmak gerekirse burada boyle bir problemim yok, cogu servis elemani zaten skoda fabrikasin da  calismis ya da fabrika da ozel egitim almis adamlar, tek sorun servise goturdugunuz de istedeginizin harici bi ton kontrol yapiyorlar bazen can sikyor..
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir