Sonunda buda oldu.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Sonunda buda oldu.

İleti ayhani » 17 Şub 2009, 02:26

Merhaba arkadaşlar. Hep Yüce otonun ilgisizliğinden yakınırızya bugün beni çok şaşırtan bir olay oldu.
2008 octimin 15000 bakımını adana özgen otoda yaptırmıştım. Bugün skoda merkezden arayıp detaylı bir şekilde servisten memnun olup olmadığıma dair ciddi bir anket yaptıllar servis kalitesi hizmet vs vs. Arabanızdan memnunmusunuz diye sordular.
Ekleyeceğiniz varmı dediler.
Bende Yüce otonun ilgisizliğini hep skoda forumunda söylüyorduk dedim böyle arayıp ilgilenmeniz sevindirdi dedim. Geçen yıl mersin 4k ile yaşadığım olumsuzlukta hiç ilgilenmediklerini söyledim.
Ayrıca  1 yıllık arabadan servis ücretsiz giderse bile kapı gıcırtısı gelmesi beni rahatsız ediyor dedim.

Sonuçta Yüce oto aradı yererken yazdım şimdi bir övgüyü hakettiler gözümde.
 
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti bagci35 » 17 Şub 2009, 12:17

olumlu bir gelişme
bagci35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 28 Eyl 2007, 21:39

İleti RoadFighter » 17 Şub 2009, 13:38

2005 yazında arabayı almamızın ardından gelen kış mevsiminde arabaya garip haller oldu.
 

Kesinlikle hiçbir ihmalimiz olmamasına rağmen akü ile sorun yaşadık.

 

Araba bir gün içinde tak diye kesti elektiriği.

 

Işıklar vs. zayıf yanıyordu ama motor hiç marş almıyordu.

 

Yüce Oto ile irtibata geçtiğimizde çok ilgilendiler hakkaten. Bilmiyorum yeni müşteri ve yeni bir araba söz konusu olduğu için mi böyle oldu ama ilgilendiler hakkaten.

 

Telefon üstüne telefon geldi. Sonra en yakın servis ile iletişime geçmişler.

 

Çok geçmeden mobil servis geldi yanımıza.
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti fıratt » 17 Şub 2009, 18:48

2005te skodayı piyasada sağlamlatırmaya çalışıolardı şimdi ise uçuk fiyatlar verip adeta insanları başka markalara yonlendiriyorlar dolayısyla ilgiyide ruyada goruyoruz
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti rechanerr » 18 Şub 2009, 03:09

skodanın dagıtıcısı doğuş oto olsaydı keşke
belkı kıymeti bılınır ni
rechanerr
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 21 Eyl 2008, 17:48

İleti yonetici » 18 Şub 2009, 11:12

Arayan Yüce Auto personeli değil bu işi havale ettikleri bir şirket yapıyor ve muhtemelen ay sonu yada yıl sonu genel müşteri memnuniyeti raporu veriyordur. Ben bu görüşmelerde belirtilenlerin raporlarda net şekilde yeralmadığını bu nedenle kayda değer faydası olmadığını düşünüyorum. Sadece sizde olduğu gibi müşteri mutlu oluyor ama uygulamada değişen birşey yok.

Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir