radyo kodu...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

radyo kodu...

İleti yonetici » 11 Mar 2007, 23:31

Arkadaşlar bakın ortada bir karmaşa var. Ben teybimi bizzat kendim sökmüş takmış biriyim kod falan yok güvenlik sadece sökülebilen düğme ile sağlanıyor. Benim mi haberim yok sonradan gelen 2005-2006 modellerde falan teybimi değiştirdiler?
 
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti isnilgiz » 12 Mar 2007, 00:59

Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim daha önce opel ve vw araçlarım oldu her ikisinde de teyp koduna ilişkin kart vardı. kazara aküyü çıkardınız teyp kendini sıfırlardı. karttaki numarayı girince teyp açılırdı. skodadaki bundan farklı değil aracın elektriği kesilirse teyp açılmaz ve kod ister benim kastettiğim kod budur ve bu kod değişmez. Ha bu kodu teypçilerde kırdırabilirsiniz o zaman elektrik kesilse bile koda gerek kalmaz. Benim araç garanti kapsamında ve bu kod hala geçerli. yukarıda yazdığım yazı daha da uzun olabilirdi çünkü kodu aldıktan sonra yetkili kişiye özellikle sordum aracın faraza elektriği kesilse size gelmeden bu kodla teybi açabilicekmiyim diye sordum ve evet cevabını aldım. Yoksa teybin kodu uydu bağlantısıyla çekoslavakyadan devamlı değiştiriliyor diye bir şey bilmiyorum. Yani benim bildiğim kod sabittir. Bence bir de yeni araç almış opelci ya da vw  ci arkadaşların görüşünü almak lazım ama skoda da bu konuda bir muamma var. 
 

 
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti yonetici » 12 Mar 2007, 02:53

Aslında muamma yok kod sabittir ayrıca kırabilen teyp tamircileride bol miktarda mevcuttur.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti isnilgiz » 12 Mar 2007, 04:11

Kodu kırdırmak sorun değil burada bence iki sorun var bir firmanın satmış olduğu aracın teyp kodunu vermekten imtina etmesi ikincisi de skodacı arkadaşların durumdan şikayet çıkarmaması. Vosvoçu opelci ya da diğer marka sahipleri bu kodu rahatlıkla alabilirken benim alamamam tuhafima gidiyor.
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti HÜSEYİN » 12 Mar 2007, 14:36

[quote="lazianke"]arkadaşlar bende radyo kitapçığının arkasında çıkartma şeklinde barkot gibi üzerinde numaralar olan bir kağıt var. acaba o radyo kodu olabilir mi?[/QUOTE]
 

Doğru: teyp kullanma kılavuzunun inde üzerinde Car Radıo Passport yazan küçük bir kağıt var. kağıdın ön yüzünde önemli not diye ingilizce birşeyler yazıyor, arka tarafında ise teybin modeli seri numarası ve alt tarafında da Code no diye bir yer var. Galiba kod burda yazıyor.
HÜSEYİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Oca 2007, 02:46

İleti skodacı » 12 Mar 2007, 21:27

Arkadaşlar bize verilen radyo kodu akü sökülürse hükmünü kaybeder.bunu bugün sordum bir oto elektrikçi ye.bu yüzden yeni bir kodas ihtiyaç duyuluyor.bu durum immobilizerdede aynıdır..
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 12 Mar 2007, 21:32

immo da mı akü sökülünce değişmesi gerekiyor.

lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 12 Mar 2007, 21:36

immo kodu sadece anahtar yenileme durumunda değişiyor...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 12 Mar 2007, 22:55

yani dışarıda kopyalamalarda eski koda göre mi kopyalama oluyor? öyleyse kayıp anahtarı bulan aracı kaçırabilir.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 13 Mar 2007, 20:39

evet hocam,sen anahtarını kaybedersen ve yeniletmesem yani kayıp anahtarı çıkartmayıp mevcutla idare ederim dersen,o kayıp anahtar kimde ise arabanı kaşla göz arasında yok edebilir?bu yüzden hemen kaybettiğimiz anahtarı çıkartmalı ve yeni bir kodla adaptasyonu yapılmalı...bize verilen kodla yeni çıkarttılacak anahtara gelen kod aynı değildir.immo kodu günden güne farklılık gösterir.yani bugün istersek 0000 diye yarın istersek 1111 diye...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 21 Mar 2007, 20:11

peki üstad, ben şu an dışarıda yedek anahtarı yaptırdım.  immo kodunu yetkili servise gitsem, yeni bir kod talebinde bulunsam eski ve  o yeni anahtara yeni immo kodlanır mı?
 

radyo koduyla ilgili olarak:bazı özel servsler akü değişimi sırasında araca farklı bir kaynaktan elektrik vererek yeni akünün takımı sırasında radyo kodunun sıfırlanmasını önlüyorlar.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 21 Mar 2007, 20:29

hocam,öncelikle radyo kodu hakkında konuşayım.sıfır araç alımında bize verilen bröşürlerin içerisinde radyo kodu mevcut...radyoyuyu ve aküyü söksekte bize araç teslimatında verilen teyp bröşüründeki kodu girmemiz yeterli olaçaktır,teypin faal hala gelmesinde...bu nedenle ilgili bröşürlerin kaybedilmemesi gerektiğinide vurguluyayım.yani radyo kodu değişken bir kod değil...
gelelim immo koduna bu kodun değişken olup olmadığı konusunda net bir fikrim yok ama en kısa süre içerisinde bunuda öğrenecem.dışarıda yaptırmış olduğunuz anahtar ve mevcut orijinal anahtarı herhangibir skoda yetkili servisine götürüp adaptasyon yaptırabilirsiniz...anahtar adaptasyonu işçiliğide yaklaşık 30 ytl olarak biliyorum.immo kodunu almaları kısa sürüyor.adaptasyon işlemi de aynen öyle...son olarak immo kodu,radyo kodu gibi değişken değilse oda bize sıfır araç alımında verilen bröşürler arasında olmalı.ama bu konuda net emin değilim...araştıracam...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 21 Mar 2007, 20:51

üstadsın vesselam. sağol.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti isnilgiz » 22 Mar 2007, 03:18

arkadaşlar o kadar skoda sahibi var radyo kodu hakkında kimse net bir şey bilmiyor. Skodacı kardeş Senin aracın ne bilmiyorum ama radyo kodu teyp broşürünün hiçbir yerinde yok. Dahası Skoda otonun böyle bir uygulaması hiç yok. Paşa paşa skoda otodan alcaksın. Onu da direkt olarak skoda sana vemiyor. önce teybin seri nosunu servis senden alıyor ta çeklerden alıp senin araban kodluyor. Çok merak eden varsa bunu skoda otoya mail çekerek ya da müşteri hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz.
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti murat06 » 22 Mar 2007, 03:21

Konu biraz havada kaldı gerçketen net bi şey yok ortada bende yarın bi araştırcam öğrendiklerimi sizle paylaşırım.
murat06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Şub 2007, 20:16

İleti hakanerdogan » 22 Mar 2007, 03:23

ben gecen sene aldim aracimi model uzantisi da asagida yaziyor verdikleri siyah ajandanin icindede arabayla alakali her sey mevcut buna radyo kodu da dahil.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti murat06 » 22 Mar 2007, 03:32

Evet bende geçen sene aldım hatırlıyorum öle bi şey veriyolar hatta radyo çalar için ayrı bi kullanım kitapçığı vermişlerdi onun üzerinde bi şeyler vardı dikkat etmedim yarın bulabilirsem kitapçığa bi bakıyım.Ben sadece kullanma talimatlarına tuşların ne işe yaradığna filan bakıp koymuştum bi kenera.
murat06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Şub 2007, 20:16

İleti irfant » 22 Mar 2007, 10:22

Bana Fabiamı alırken vermişlerdi, radyo ile ilgili dosyada bir etikette yazılıydı. Aynı etiketi Roomster aracımı alınca da verdiler...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

ÖncekiSonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir