SANAL SERVİS

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SANAL SERVİS

İleti Erdemsah » 21 May 2009, 18:54

[quote="octopus"]Sorum yok ama ,sabırla sunduğunuz bu hizmetiniz için çok teşekkür ederim., [/QUOTE]
 

Sabır deil meslek aşkı diyelim böylesi daha hoş oluyor . Katılım için ben teşekkür ederim
 
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 21 May 2009, 18:59

[quote="copyright5"]peki benim bi sorum var; aracım 92 model nacizane favorit ;

düz yolda 5 . vites ile giderken ayağımı gaz pedalından kaldırdığım , çektiğim anda ( yani gaz vermeyi kesitiğim anda ) vıııuuvvvvv ... vıııuuvvvvvvv diye bir ses çıkıyo bu ses sadece 5. vites de ve gaz vermiyo iken ( 100 - 110 km hızdan sonra ) acaba nedir problem şanzuman damı ? teker bilyalarındamı yoksa ; aks bilyalarında mı ?

arıza yerini tam bilemediğim için yaptırtmıyorumda ; malum bütçe meselesi !

fikir görüşlerinizi beklemekteyim ; sayğılarımla..
[/QUOTE]
 

Özelden yanıtladım ama buradan biraz daha ayrıntılı yazayım . Belki başkasının başınada gelmiş olabilir.  Şimdi aracımız sadece 5. viteste ayağımızı gazdan çekince ama viteste iken sesi yapıyor . Sorunu başka bir yerde aramaya gerek yok sorun 5. vites dişlisinden kaynaklanıyor. Bunun yanında 5.vitesin vites dişli gurubunu tutan somunuda gevşek olabilir buda o sesi yaptırır. Şanzımanın sökülmesine gerek yok arka kapağı açılarak sorun giderilebilir .İşin başında durmanızı tavsiye ederim
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 21 May 2009, 19:08

[quote="hazarkan"]sa. bende yenı bır skoda formen aldım  92 model lx 3800 e bı  kac sorum olacak onunla ılgılı cvp larsanız sevınırım 1 mars kacırıyo mars dıslısı ıle volan dıslısı varmıs ıkısıbnden kaynaklanıyomus ıkısının degısımı 150 200 mılyon cıvarı yapıo ancak ben bu parcaları 5   6   ay sonra yaptırsam ne olur baska bı masraf acarmı 2 devır saatı calısmıyo nedendır degısse kac para tutar acaba
3 km 20 felan az gosterıyo  o nasıl yapılır cvp  lar ıcın tesekkurler

en kısa zamanda cvp ları beklıyorum

 
[/QUOTE]
Hayırlı olsun aracınız

 

Marş dişlisi arızalı ise volant dişlisinide bozar .Eğer ikiside arızalı ise daha çok ilerlemez. Devir saati veya elektroik ateşleme beyni arızalıdır . Beyin 50 tl devir saati 150 tl . Km nin değişmesinden başka çare yok yapılan ayar tutmaz 
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 21 May 2009, 19:10

[quote="kahraman301"]erdem bey aracım 1993 model favorit aşırı yakıt tüketiyor diye karbüratörcüye götürdüm oda araca baktı ve bana aracın sekman istegini söyledi yani 3 bji yaglanmıştı buda yagsekmanlarından kacırır dedi bu işlemi yammak maliyet olarak ne tutar yani sekman atmak[/QUOTE]
 

Kesin arıza teşhisi için servisime bekliyorum motor ciddi bir iş mutlaka nokta arıza teşhisi gerektirir. Buji yağlıyorsa evet motor açılması gerekiyor düzgün yapılan bir motor 800 tl civarına mal oluyor
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 21 May 2009, 19:12

[quote="traty"]ERDEM USTAM  aracı yeni aldım ve gösterge panelindeki eksoz arıza lambası(yani musluk işareti)yandı.bulunduğum ilde de skoda servisi yok ve sağa sola telefon açarak arızayı gidermeye çalışıyorum,şuana kadar enjektör temizliği-gaz kelebeği temizliği-buji değişimi-oksijen sensörü temizliği-yakıt deposu temizliği yaptırdım fakat lambayı hala söndüremedim,araba sabahları çalışırkende biraz zor çalışıyor ve motor oldukça sallanıyor,aracım 2008 model yeni kasa 1.2 fabia,yardımcı olursan sevinirim[/QUOTE]
 

Komutanım galiba sissiniz mail olarak yazmıştım mutlaka arıza test cihazına bağlamak gerekiyor motor arıza durumunda yana lambada motor arıza lambası
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti cetrefilli » 21 May 2009, 19:32

erdem ustam öncelikle tesekkür ederim güzel bir uygulama
cetrefilli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 12 Şub 2008, 15:00

İleti kaftaroglu » 21 May 2009, 19:34

Erdem bey merhaba devir saatindeki probleme elektronik ateşleme beyini olabilir yazmışsınız ateşleme beyni ile devir saati arasındaki bağlantıyı biraz daha detaylı anlatırmısınız tşk.ler
kaftaroglu
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Mar 2009, 21:10

İleti cetrefilli » 21 May 2009, 19:36

ustam imzadaki aracımın triger kayısını değiştirmek istiyorum motor kodu bbz arabam 40.000 km de sadece kayışı değiştirmek mantıklı mı yoksa devirdaim pompası dahil veya hariç tüm setimi değiştirmeliyim km. si fazla olmadığı için sadece kayışı değiştir yeter sonrakinde seti değiştirirsin diyorlar... sence ne yapmalıyım ve dikkat edilecek hususlar var mı değişim sırasında set veya sadece kayış olarak işçilik dahil yaklaşık maliyeti nedir? tesekkür ederim saygılarımla
cetrefilli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 12 Şub 2008, 15:00

İleti Erdemsah » 22 May 2009, 13:57

[quote="kaftaroglu"]Erdem bey merhaba devir saatindeki probleme elektronik ateşleme beyini olabilir yazmışsınız ateşleme beyni ile devir saati arasındaki bağlantıyı biraz daha detaylı anlatırmısınız tşk.ler [/QUOTE]
 

Devir saati hareketini elektronik ateşleme beyninden alır sadece fişlerini takıp şase verip deneyin .Boşuna devir saati değiştirmeyin
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 22 May 2009, 14:02

[quote="cetrefilli"]ustam imzadaki aracımın triger kayısını değiştirmek istiyorum motor kodu bbz arabam 40.000 km de sadece kayışı değiştirmek mantıklı mı yoksa devirdaim pompası dahil veya hariç tüm setimi değiştirmeliyim km. si fazla olmadığı için sadece kayışı değiştir yeter sonrakinde seti değiştirirsin diyorlar... sence ne yapmalıyım ve dikkat edilecek hususlar var mı değişim sırasında set veya sadece kayış olarak işçilik dahil yaklaşık maliyeti nedir? tesekkür ederim saygılarımla [/QUOTE]
 

Yani bu kmde cok fuzuli olur gereken kmsi gelince set değiştirmeyi şiddetle tavsiye ederim . Ayrıca üstten çift ekzantrik bir motor olduğundan değişim her ustanın harcı deil . Daha önce değiştiricem diye sübapları eğen bir arkadaş tanıyorum. O yüzden km sini bekleyin fiyat olayına gelince tam bi fiyat veremiyorum şu anda ilerleyen günlerde bununla ilgili size msj atarım
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti cetrefilli » 22 May 2009, 19:31

tamam erdem ustam cok sagolasın o halde iyi bir ustada sadece triger kayışını değiştireyim şimdilik yeter saygılarımla
cetrefilli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 12 Şub 2008, 15:00

İleti cetrefilli » 22 May 2009, 19:32

erdem ustam bildiğim kadarıyla klimanın polen filtresi dısında ayrı bir filtresi daha oluyor bu filtreyi nekadar zamanda bir değiştirmek gerekir ve maliyeti yüksekmidir... tesekkürler
cetrefilli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 12 Şub 2008, 15:00

İleti Erdemsah » 23 May 2009, 14:16

[quote="cetrefilli"]erdem ustam bildiğim kadarıyla klimanın polen filtresi dısında ayrı bir filtresi daha oluyor bu filtreyi nekadar zamanda bir değiştirmek gerekir ve maliyeti yüksekmidir... tesekkürler [/QUOTE]
Aktif karbon filitre her araçta olmayan bişey maliyeti 40 50 tl arasında
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti cetrefilli » 25 May 2009, 12:11

tesekkürler ustam kolay gelsin
cetrefilli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 12 Şub 2008, 15:00

İleti WXW » 25 May 2009, 12:26

ustam benim henüz bir sıkıntım olmadı ay sonunda alacağım ilk Skoda mı, ama yazdıklarınızı okuyorum, valla ne diyeyim, çok mutlu oldum çok teşekkür ederim, sizin gibi bilgilerini paylaşan konusunda uzman biriyle sanal da olsa sohbet etmek güzel, kolaylıklar dilerim.
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti Erdemsah » 30 May 2009, 16:11

[quote="WXW"]ustam benim henüz bir sıkıntım olmadı ay sonunda alacağım ilk Skoda mı, ama yazdıklarınızı okuyorum, valla ne diyeyim, çok mutlu oldum çok teşekkür ederim, sizin gibi bilgilerini paylaşan konusunda uzman biriyle sanal da olsa sohbet etmek güzel, kolaylıklar dilerim.[/QUOTE]
 

Katılımınız için ben teşekkür ederim Elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti ali0027 » 30 May 2009, 19:13

selam usta "Hararet müşiri" kendim degiştirebilirim ? servis bırakacaksın ve ertesi gün alırsın dedi ? bilgi versen sevinirim.
ali0027
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 23 May 2008, 15:33

İleti ali0027 » 30 May 2009, 19:20

ara. oktavia elegance 1,8 T 20 V 2002
ali0027
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 23 May 2008, 15:33

ÖncekiSonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir