SANAL SERVİS

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SANAL SERVİS

İleti önder38 » 02 Haz 2010, 18:22

merhabalar Erdem bey,
aracım 2006 fabia dizel 75 bg.

gaza normal basıp devri yükseltirken pek sıkıntı yok yada hissedilmiyor ama aracı biraz sıkıştırıp gaza yüklendiğimde araç devirlenirken sadece 2500-3000 devir arasında bir titreme ve gürültü oluyor, sanki motor o devirler arası çırpınıyor gibi. 3000 üstü ve 2500 altında bir sıkıntı yok sesi ve devirlenmesi normal. bir arızaya veya ayarsızlığa işaret ettiğini düşünüyorum, önemli bir sorun olabilir diye de korkmuyor değilim. ilginize çok teşekkür ederim.
 
FABİA TDI Sedan
Kullanıcı avatarı
önder38
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 460
Kayıt: 26 Arl 2009, 22:14
Nereden: Kayseri
Arabanız: Fabia TDI

İleti fayman » 03 Haz 2010, 09:05

eRDEM TEŞEKKÜR EDEREK BAŞLAMAK İSTERİM.2001 FABİA ELEGANCE ARACIM ÖNCAM SAĞ ÜST TARAFTAN SU ALIYOR. yAĞMUR ÇOK OLDUĞU ZAMAN VE YIKARKEN. tAM ÖN YOLCU KOLTUĞUNA ÜSTTEN DAMLIYOR. CAMCIYA SORDUM SÖKMEK GEREKİR VE SÖKERKEN BÜYÜK İHTİMAL İLE KIRILIR DEDİ.
BEN İNCELEDİĞİMDE ÜSTTE KAPORTA TAVANINA YAPIŞAN BİR LASTİK VAR ONUN ORADA ALDIĞINI TAHMİN EDİYORM. O LASTİK ORADAN ÇIKAR MI? VEYA İNCE BİR ŞEYLE ONU BİRAZ ARALAYIP ARASINI POLİURATAN MASTİK SÜREBİLİR MİYİM. TAVSİYELERİNİZ İÇİN TEŞEKÜRLER. BİRDE SERVİS BU İŞİ CAMI SÖKMEDEN YAPABİLİR Mİ?
2001 FABİA ELEGANCE
Kullanıcı avatarı
fayman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 24
Kayıt: 07 Oca 2010, 18:53
Ad Soyad: Fikret AYMAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: FABİA ELEGANCE 1.4i

İleti rehber029 » 03 Haz 2010, 11:34

merhaba ustam...online servis uygulaması devam ediyormu? cvpları özeldenmi atıyorsunuz.
Kullanıcı avatarı
rehber029
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 08 Ekm 2008, 17:07

İleti ozantavsan » 03 Haz 2010, 14:59

önceki mesajdaki sorularıma ek olarak aracının karbüratörünü açtığımda bir delik gördüm.Alt kısmına boşta bir hortum vardı.Yerine taktım.Boru motor yağ kapağının oralardan motora giriyor.Motor yağ buharını karbüratöremi veriyor.Breather denen şeymi , işlevi nedir ??

Araç bundan sonra daha iyi devir almaya , daha bir tatlı gitmeye başladı sanki... Sizce etki edermi ?
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 16:12

kadir_ yazdı:2001 octavia 1.8T kullanıyoruz araba giderken birden yığılıyor gaza basıyoruz küt diye gazı kesip yığılıyor.Arabada LPG de var gidip ayar aptırıyoruz vs ama sorun devam ediyor en sonra 15 gün önce serviste makinaya bağlattık akışmetre arızası verdi akışmetreyide 2 sene önce değiştirdik bu kadar sık bozulması normalmidir?

Birde hafif bozuk yolda önden takır tukur sesler geliyor kasislerden geçerkende öyle bu nerden geliyor olabilir?

En büyük sıkıntımızdan biride iç ışıklar kafasına göre takılıyor otomatik konumda iken bazen yanıyor bazen yanmıyor ön taraf yanmayınca arkada yanmıyor. .

Geçen gün serviste çıkan arıza kodları

V71-Hıza baplı basınç kapağı ayar motoru---------Klima ile ilgili yazıyor

W-İç ön aydıntlatma-00953 iç aydınlatma zaman sınırlaması

G70 Hava kütle ölçer. .


Aracı benzinde test edin yığılma devam ediyorsa hava miktar ölçeri - bobin - buji kablosunu kontrol ettirin eğer sorun düzeliyor ise gaz ile alakalı demektir

2. sorununuz Z rot dediğimiz viraj demir uç rotları olabilir. Rotbaşı , rot kolu , salıncak arka burcu ve rotil de sık bozulanlar arasındadır

3. olarak iç aydınlatma tavan lambası ve kapı kilitlerinden olabilir. test için kapı acıldıgında ışık yanacak pozisyona tavan lambasını getirin kapıları tek tek açın açtığınızda tepki vermeyen kilit arızalıdır.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 16:22

ozantavsan yazdı:ustam kolay gelsin ,Allah kolaylık versin ,bu kadar çok soruyu cevaplayabildiğiniz için herkes adına teşekkür ederim.

94 model favorit GLX aracım var.135750 km'de , 2 ay oldu alalı.Sorularım şöyle

1) Lpg'de zor çalışıyor.Benzinde problem yok.LPG'de marş basıyor motor harekete geçmiyor.
Çalıştırabilirsem çalışmada sıkıntı yok ,hatta benzinden daha güzel gidiyor ,kullanımı tatlı oluyor farkediyorum.
Benzinle çalıştırıp , bir süre sonra anahtarı ortaya atıp çalıştırırken lpgye atıyorum, çalışıyo.
Böyle yapınca lpg'ye geçiyormu ,yoksa kontak aç kapa yapıncamı geçiyor.OTOgaza gittim ayarlarına baktılar biraz bozukmuş dediler ,birde valf sanırım ona hava tuttular...Sizin yorumunuz nedir

2) Araç fazla yakıyor 20 TL gaz ile 55 km yapabildim ,yolda kaldım.
AZ yakması için ne yapmalıyız.

Hava filitresi ,bujiler ,yağ filitresi , benzin filitresi ,motor yağı ,şanzıman yağı , yağ müşiri yeni değişti.Eski sahibinin dediğine göre zincir 3000 km önce değiştirmiş.Ama ses yapıyor ,sanki biraz bolluk var .Bu etki edermi ? subap ayar ,karbüratör ayar yatırmadım , yaptırmalımıyım ?
Subap ayar , karbüratör temizlik ne kadar tutar acaba ????


bende
karbüratör hava girişini tamamen kapatsan yakıt düşermi ? Düşerse benzinde arasıra kullanırım , hava girişini açarak ,sırf pompa ve borular zarar görmesin diye. Teşekkürler..


Paylaşımın için önce teşekkür ederim

Aracın gazda çalışmamasının sebebi sübaplarının sıkı olamasından olabilir . Benzinde fazla bir kompresör istemez ancak gazda önemlidir neticede gaz soğuk. Sübapların sıkı olduğu için araç fazlada yakar benzinde çalışır yanma odası ısındıktan sonra aracı gaza geçirdiğindede hiç bir sorun yokmuş gibi çalışır . yani söylediğin herşey sübop ayarına cıkıyor. Hava filitresi kapağını aç karbüratörün üst kısmını hava tutarak güzelce temizle ve sübop ayarı yaptır sana maliyeti 20 - 30 tl . Burada karbüratör sökülmesi yok temizlik için karb. sökülmez

Daha sonra hava girişini kıs bi dene normal şartlarda az hava az yakıt az çekiş üçlemi gazda farklıdır bir kısıp denemekte fayda var
Aracın 200 lira yakması gerekir yani 20 tl ile 100 km veya en kötü 90 km
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 16:28

cfk6134 yazdı:öncelıkle selam.
2000 model felicia glxi aracım var. yakıt sorunu yasıyorum araç 0,40 ile 0,50 kuruş arası yakıt tüketıyor km de. normal olmadığı kesın. neler yapmalıyım. ayrıca fren merkezlerınde sorun var sanırım 50km trafıkde yol aldığımda sağ fren sıkıyor .
ıstanbul avrupa yakasında onerebılecegınız uygun ve iyi bır usta varmı tanıdıgınız tavsıye edebılecegınız bunlar hakkında bılgı verırsenız sevınırım.



Ah be abicim biz varız diyoz sen usta varmı diyon :DDDD

Sorunumuza gelirsek Enjeksiyonlu aracın yakıt ayarı yoktur ancak yakıtı etkileyen faktörler vardır . Sübap ayarı , hava filtresi , buji bunların başında gelir mutlaka görmek gerekli.
Fren sıkıyor ise balata fren merkezi bir kontrol edilmeli.
İstanbul avrupa yakasında adres veriyom
Uzman Oto
Organize sanayi bölgesi Atatürk oto san.sit.10.sok no:291 Başakşehir/ikitelli/istanbul
Tel:0 212 485 50 24 Mail [url=mailto:erdemsahin078@hotmail.com]erdemsahin078@hotmail.com[/url]
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 17:00

önder38 yazdı:merhabalar Erdem bey,
aracım 2006 fabia dizel 75 bg.

gaza normal basıp devri yükseltirken pek sıkıntı yok yada hissedilmiyor ama aracı biraz sıkıştırıp gaza yüklendiğimde araç devirlenirken sadece 2500-3000 devir arasında bir titreme ve gürültü oluyor, sanki motor o devirler arası çırpınıyor gibi. 3000 üstü ve 2500 altında bir sıkıntı yok sesi ve devirlenmesi normal. bir arızaya veya ayarsızlığa işaret ettiğini düşünüyorum, önemli bir sorun olabilir diye de korkmuyor değilim. ilginize çok teşekkür ederim.



Paylaşım için teşekkür ederim

Aracınızı en yakın yetkili servise götürmenizde yarar görüyorum bu tür arızaların sonucu kötü olabilir. Bir yorum yapmaktan kaçınıyorum
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 17:00

önder38 yazdı:merhabalar Erdem bey,
aracım 2006 fabia dizel 75 bg.

gaza normal basıp devri yükseltirken pek sıkıntı yok yada hissedilmiyor ama aracı biraz sıkıştırıp gaza yüklendiğimde araç devirlenirken sadece 2500-3000 devir arasında bir titreme ve gürültü oluyor, sanki motor o devirler arası çırpınıyor gibi. 3000 üstü ve 2500 altında bir sıkıntı yok sesi ve devirlenmesi normal. bir arızaya veya ayarsızlığa işaret ettiğini düşünüyorum, önemli bir sorun olabilir diye de korkmuyor değilim. ilginize çok teşekkür ederim.



Paylaşım için teşekkür ederim

Aracınızı en yakın yetkili servise götürmenizde yarar görüyorum bu tür arızaların sonucu kötü olabilir. Bir yorum yapmaktan kaçınıyorum
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 17:04

fayman yazdı:eRDEM TEŞEKKÜR EDEREK BAŞLAMAK İSTERİM.2001 FABİA ELEGANCE ARACIM ÖNCAM SAĞ ÜST TARAFTAN SU ALIYOR. yAĞMUR ÇOK OLDUĞU ZAMAN VE YIKARKEN. tAM ÖN YOLCU KOLTUĞUNA ÜSTTEN DAMLIYOR. CAMCIYA SORDUM SÖKMEK GEREKİR VE SÖKERKEN BÜYÜK İHTİMAL İLE KIRILIR DEDİ.
BEN İNCELEDİĞİMDE ÜSTTE KAPORTA TAVANINA YAPIŞAN BİR LASTİK VAR ONUN ORADA ALDIĞINI TAHMİN EDİYORM. O LASTİK ORADAN ÇIKAR MI? VEYA İNCE BİR ŞEYLE ONU BİRAZ ARALAYIP ARASINI POLİURATAN MASTİK SÜREBİLİR MİYİM. TAVSİYELERİNİZ İÇİN TEŞEKÜRLER. BİRDE SERVİS BU İŞİ CAMI SÖKMEDEN YAPABİLİR Mİ?




Ben teşekkür ederim katılımınız için

Ön camınız yapıştırma olduğu için ne yaparsanız yapın nafiledir ön cam sökülürken kırılma ihtimali ustalık ile alakalıdır . Ön camınız sökülür altına özel cam yapıştırma slikonu çekilerek yapıştırılır bu işlem için takribi 40-60 tl arası bir masrafınız olur . istanbul avrupa yakasında iseniz sizi yönlendirebilirim
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 17:08

rehber029 yazdı:merhaba ustam...online servis uygulaması devam ediyormu? cvpları özeldenmi atıyorsunuz.

Şimdilik devam ediyoruz :D
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 03 Haz 2010, 17:10

ozantavsan yazdı:önceki mesajdaki sorularıma ek olarak aracının karbüratörünü açtığımda bir delik gördüm.Alt kısmına boşta bir hortum vardı.Yerine taktım.Boru motor yağ kapağının oralardan motora giriyor.Motor yağ buharını karbüratöremi veriyor.Breather denen şeymi , işlevi nedir ??

Araç bundan sonra daha iyi devir almaya , daha bir tatlı gitmeye başladı sanki... Sizce etki edermi ?

Emme manifoltu ve karbüratöre bağlı 2 tane ufak hortum var biri distrübütöre biri yağ kapağına giriyor . Pek etki etmemekle beraber manifoltun oradan hava aldığını düşünürsek biraz fayda sağlıyacağını düşünüyorum.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti haydew » 03 Haz 2010, 19:36

Merhaba yedek anahtar yaptıracağımda usta dedi şifreyi çözerizde çözemezsek immo kodunu öğren dedi. Bende teyp kodu var immo kodu farklımıdır. Usta 4 haneli kod dedi....
İlginize şimdiden teşekkür ederim...
Kullanıcı avatarı
haydew
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 26 Ekm 2009, 21:20

İleti felisyacı » 03 Haz 2010, 21:03

99 FELİCİA combi 145.000 KM. OLAN ARACIMDA
tam sentetik 5-40 yağ kullanmak ibtiyorum.
20-50 ile kıyaslayacak olursak, ne kadar faydasını görürüm.
Kullanıcı avatarı
felisyacı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 214
Kayıt: 17 Mar 2010, 16:49
Nereden: Ankara
Arabanız: COMBİ GLX

İleti rehber029 » 04 Haz 2010, 09:46

merhaba üstad aracım 2008 fabia ambiante.bir ay oldu.
ilk sorunumuz kasislerde aşırı derecede gaçurtu guçurtu :D sesi geliyor sürekli değil bazen yapıyor bazen kesiliyor ama çoğunlukla yapıyor...diğer sorun sitede başlıkta açtım ama cruz cntr. devreye sokamadık..arkad.dediklerini yaptıysakda fayda etmedi bilg.bağladık sorun gözükmedi bilg.da ...ama devreye girmiyor... ve son olarak lastik hava basıncı ışığı sürekli yanıyor..balans yaptık havalarını kontrol ettik ama yanıyor ışık sürekli ..rot ayarı bozuk gibi çekiyor sola..rot kolu veya buna bağlı bişeyden dolayımı yanar bu ışık...

teşekkürler şimdiden yardımlarınız için.....
Kullanıcı avatarı
rehber029
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 08 Ekm 2008, 17:07

İleti fayman » 04 Haz 2010, 09:52

Erdemsah yazdı:
fayman yazdı:eRDEM TEŞEKKÜR EDEREK BAŞLAMAK İSTERİM.2001 FABİA ELEGANCE ARACIM ÖNCAM SAĞ ÜST TARAFTAN SU ALIYOR. yAĞMUR ÇOK OLDUĞU ZAMAN VE YIKARKEN. tAM ÖN YOLCU KOLTUĞUNA ÜSTTEN DAMLIYOR. CAMCIYA SORDUM SÖKMEK GEREKİR VE SÖKERKEN BÜYÜK İHTİMAL İLE KIRILIR DEDİ.
BEN İNCELEDİĞİMDE ÜSTTE KAPORTA TAVANINA YAPIŞAN BİR LASTİK VAR ONUN ORADA ALDIĞINI TAHMİN EDİYORM. O LASTİK ORADAN ÇIKAR MI? VEYA İNCE BİR ŞEYLE ONU BİRAZ ARALAYIP ARASINI POLİURATAN MASTİK SÜREBİLİR MİYİM. TAVSİYELERİNİZ İÇİN TEŞEKÜRLER. BİRDE SERVİS BU İŞİ CAMI SÖKMEDEN YAPABİLİR Mİ?




Ben teşekkür ederim katılımınız için

Ön camınız yapıştırma olduğu için ne yaparsanız yapın nafiledir ön cam sökülürken kırılma ihtimali ustalık ile alakalıdır . Ön camınız sökülür altına özel cam yapıştırma slikonu çekilerek yapıştırılır bu işlem için takribi 40-60 tl arası bir masrafınız olur . istanbul avrupa yakasında iseniz sizi yönlendirebilirim

/----------------------------/
ÖNCELİKLE TEŞEKKÜRLER. BEN KOCAELİ' DEYİM. SİZE MESAJI ATTIKTAN SONRA SİTEDE SAKARYA SERVİSİ BİLGİSİ GELDİ VE ORADA CAN BEY İLE GÖRÜŞTÜM. SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ YAKLAŞIK 60 TL YE BU İŞİN HALLOLACAĞINI SÖYLEDİ.BENİM ENDİŞEM KIRILIRSA BİRDE CAM MASRAFI OLUR MU İDİ. CAN BEY YAPTIĞIMIZ İŞTE OLUŞACAK KUSURLARDAN SİZ MESÜL DEĞİLSİNİZ DEYİNCE RAHATLADIM. İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA ORAYA GİDECEM. TEKRAR TEŞEKKÜR EDER ÇALIŞMA HAYATIONIZDA BAŞARILAR DİLERİM.
2001 FABİA ELEGANCE
Kullanıcı avatarı
fayman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 24
Kayıt: 07 Oca 2010, 18:53
Ad Soyad: Fikret AYMAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: FABİA ELEGANCE 1.4i

İleti Erdemsah » 04 Haz 2010, 13:05

haydew yazdı:Merhaba yedek anahtar yaptıracağımda usta dedi şifreyi çözerizde çözemezsek immo kodunu öğren dedi. Bende teyp kodu var immo kodu farklımıdır. Usta 4 haneli kod dedi....
İlginize şimdiden teşekkür ederim...




Teyp kodu ve immo kodu farklıdır . immo kodu aracın yedek anahtarında dikdörtgen ve siyah renkli bir kağıtta yazar o kodu bulman lazım
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 04 Haz 2010, 13:07

felisyacı yazdı:99 FELİCİA combi 145.000 KM. OLAN ARACIMDA
tam sentetik 5-40 yağ kullanmak ibtiyorum.
20-50 ile kıyaslayacak olursak, ne kadar faydasını görürüm.




Aracınızda enjeksiyon yok bir faydasını göremezsiniz 20w-50 den şaşmayın. Yanına katkı kullanabilirsiniz
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

ÖncekiSonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir