SANAL SERVİS

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SANAL SERVİS

İleti Erdemsah » 04 Haz 2010, 13:13

rehber029 yazdı:merhaba üstad aracım 2008 fabia ambiante.bir ay oldu.
ilk sorunumuz kasislerde aşırı derecede gaçurtu guçurtu :D sesi geliyor sürekli değil bazen yapıyor bazen kesiliyor ama çoğunlukla yapıyor...diğer sorun sitede başlıkta açtım ama cruz cntr. devreye sokamadık..arkad.dediklerini yaptıysakda fayda etmedi bilg.bağladık sorun gözükmedi bilg.da ...ama devreye girmiyor... ve son olarak lastik hava basıncı ışığı sürekli yanıyor..balans yaptık havalarını kontrol ettik ama yanıyor ışık sürekli ..rot ayarı bozuk gibi çekiyor sola..rot kolu veya buna bağlı bişeyden dolayımı yanar bu ışık...

teşekkürler şimdiden yardımlarınız için.....


kasislerde gelen gacırtıyı viraj demiri orta bağlantı lastikleri yapıyor . yağışlı havalarda keser kuruyunca ses yapar söküp değiştirtirseniz olay çözülür
Cruz kontrol devreye girmesi için bazı şartların yerine gelmesi gerekli . Mesela hızınızın 30 km üstü olması lazım . Cruz kontrol 2 devredir hız sabitleme ve max.hız sabitleme yetkili servisten yardım alın kullanımı konusunda size acıklama yapsın eğer devreye onlarda sokamazsa bir arıza söz konusudur. Zaten sizin yapabileceğiniz bir şey kalmaz servis çözer. Lastik havalarını tamamladıktan sonra araçta bir tanıtma tuşu var ona basmanız ve 1-2 km yol yapmanız gerekli . Genelde aracın lastiği değişince siboptaki sensöre zarar veriyolar bunuda yine serviste dile getirmenizde fayda var. Aracınıza rot ayarı mutlaka yaptırın bu ışığı bağlamaz ama çekmesini önler
 
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 04 Haz 2010, 13:16

fayman yazdı:
Erdemsah yazdı:
fayman yazdı:eRDEM TEŞEKKÜR EDEREK BAŞLAMAK İSTERİM.2001 FABİA ELEGANCE ARACIM ÖNCAM SAĞ ÜST TARAFTAN SU ALIYOR. yAĞMUR ÇOK OLDUĞU ZAMAN VE YIKARKEN. tAM ÖN YOLCU KOLTUĞUNA ÜSTTEN DAMLIYOR. CAMCIYA SORDUM SÖKMEK GEREKİR VE SÖKERKEN BÜYÜK İHTİMAL İLE KIRILIR DEDİ.
BEN İNCELEDİĞİMDE ÜSTTE KAPORTA TAVANINA YAPIŞAN BİR LASTİK VAR ONUN ORADA ALDIĞINI TAHMİN EDİYORM. O LASTİK ORADAN ÇIKAR MI? VEYA İNCE BİR ŞEYLE ONU BİRAZ ARALAYIP ARASINI POLİURATAN MASTİK SÜREBİLİR MİYİM. TAVSİYELERİNİZ İÇİN TEŞEKÜRLER. BİRDE SERVİS BU İŞİ CAMI SÖKMEDEN YAPABİLİR Mİ?




Ben teşekkür ederim katılımınız için

Ön camınız yapıştırma olduğu için ne yaparsanız yapın nafiledir ön cam sökülürken kırılma ihtimali ustalık ile alakalıdır . Ön camınız sökülür altına özel cam yapıştırma slikonu çekilerek yapıştırılır bu işlem için takribi 40-60 tl arası bir masrafınız olur . istanbul avrupa yakasında iseniz sizi yönlendirebilirim

/----------------------------/
ÖNCELİKLE TEŞEKKÜRLER. BEN KOCAELİ' DEYİM. SİZE MESAJI ATTIKTAN SONRA SİTEDE SAKARYA SERVİSİ BİLGİSİ GELDİ VE ORADA CAN BEY İLE GÖRÜŞTÜM. SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ YAKLAŞIK 60 TL YE BU İŞİN HALLOLACAĞINI SÖYLEDİ.BENİM ENDİŞEM KIRILIRSA BİRDE CAM MASRAFI OLUR MU İDİ. CAN BEY YAPTIĞIMIZ İŞTE OLUŞACAK KUSURLARDAN SİZ MESÜL DEĞİLSİNİZ DEYİNCE RAHATLADIM. İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA ORAYA GİDECEM. TEKRAR TEŞEKKÜR EDER ÇALIŞMA HAYATIONIZDA BAŞARILAR DİLERİM.


İşte servis anlayışı bu Can bey ve ekibine sonsuz teşekkürler.Böyle yaklaşımları ayakta alkışlıyoruz:idea:
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti fayman » 04 Haz 2010, 13:31

HEP BERABER ALKIŞLAYALIM.
ALKIIIIIIIIIIIŞ.
2001 FABİA ELEGANCE
Kullanıcı avatarı
fayman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 24
Kayıt: 07 Oca 2010, 18:53
Ad Soyad: Fikret AYMAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: FABİA ELEGANCE 1.4i

İleti octavia42 » 04 Haz 2010, 16:16

tampona araç sürtmesi sonucu boya kalkmaları meydana gelmiş. bunların tamir rötüş yada onun gibi uygulamarını maliyetini öğrenebilirmiyim ?
octavia42
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 04 Oca 2010, 11:44

İleti Erdemsah » 05 Haz 2010, 17:25

octavia42 yazdı:tampona araç sürtmesi sonucu boya kalkmaları meydana gelmiş. bunların tamir rötüş yada onun gibi uygulamarını maliyetini öğrenebilirmiyim ?


Tampona ne yaparsanız yapın 'beni vurdular' Diyecektir . en iyisi Tamponun sökülmesi tamir olucak bölümlerin onarılması ve komple boyanmasıdır tahmini masraf Tampo sökme -takma-tamir 100 Tl Boya 120 Tl toplamdada 220 Tl gibi bir rakam ödemeniz gerekir . Ancak cebinizden hiç para çıkmadan yaptırmak isterseniz Kaskonuzu arayın minik hasarları nerede yaptırabilirim diye öğrenin. Sizi otoking , oto zenit gibi bir servise yönlendirecektir. Kaskonuzu bozup bozmayacağını sorun muhtemelen bozmayacaktır . Zenit veya kingden randevunuzu alın istenilen evrakları sorun ve aracınızı yaptırın . Yazarken 220 Tl yi vermek daha kolaymış gibi geliyor :Dddddddd ama para öderken öteki kolay gelir.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti bozkurt_51 » 05 Haz 2010, 21:51

erdem kardeş selamınaleyküm .bakıyorum sanak servis falan yardırmışsınız maşallah.
zaten uzman oto olmasa favoritlerin dilinden anlayanda yok.parçasını bulunduranda :)

kolay gelsin kardeş.
Her lafa verilecek bir cevabım vardır.Lakin ; bir lafa bakarım ,laf mı diye? Birde adama bakarım , adam mı diye ?
Kullanıcı avatarı
bozkurt_51
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 107
Kayıt: 27 Mar 2010, 21:39
Ad Soyad: alpaslan baba
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: favorit 136L

İleti felicia042 » 08 Haz 2010, 00:25

1999 model 1.3 mpi glxi feliciam var. arabayı çalıştırıyorum herşey normal gaz verdiğim zaman devir 2000 de takılıyor. buna alışabilirim ama. bazen olmadık yerde motor duruyor. tamamen stop ediyor. tekrar çalıştırıyorum. araba bazen çalışıyor. bazen 2-3 dk bekliyorum öğle çalışıyor bir seferinde 5-10 dk çalışmadı bujilerin çalışmadığını tespit ettik. ama sonra tekrar çalıştı. bu sürekli oluyor. problem sizce nedir. bulunduğum yerde bugün tamirciye gittim boğaz kelebiğini temizledi ama arızalı olduğunu söyledi. birde hararet müşürünü değiştirdi. eve gelinceye kadar bir problemle karşılaşmadım. ama en azından 1 hafta deneyeceğim. sanki arıza giderilmedi gibi geliyor. stop etmesi beni çileden çıkarıyor desem yeri var.
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti Erdemsah » 08 Haz 2010, 13:34

bozkurt_51 yazdı:erdem kardeş selamınaleyküm .bakıyorum sanak servis falan yardırmışsınız maşallah.
zaten uzman oto olmasa favoritlerin dilinden anlayanda yok.parçasını bulunduranda :)

kolay gelsin kardeş.


Teşekkür ederim abicim her derde deva olsun diye actık zaten :ddd:D
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 08 Haz 2010, 13:39

felicia042 yazdı:1999 model 1.3 mpi glxi feliciam var. arabayı çalıştırıyorum herşey normal gaz verdiğim zaman devir 2000 de takılıyor. buna alışabilirim ama. bazen olmadık yerde motor duruyor. tamamen stop ediyor. tekrar çalıştırıyorum. araba bazen çalışıyor. bazen 2-3 dk bekliyorum öğle çalışıyor bir seferinde 5-10 dk çalışmadı bujilerin çalışmadığını tespit ettik. ama sonra tekrar çalıştı. bu sürekli oluyor. problem sizce nedir. bulunduğum yerde bugün tamirciye gittim boğaz kelebiğini temizledi ama arızalı olduğunu söyledi. birde hararet müşürünü değiştirdi. eve gelinceye kadar bir problemle karşılaşmadım. ama en azından 1 hafta deneyeceğim. sanki arıza giderilmedi gibi geliyor. stop etmesi beni çileden çıkarıyor desem yeri var.





Kelebek boğazında yapılan temizlikler bazen bu tür sorunlara yol açabiliyor . Size bu sorunun çözümünü vereyim. Aynı enjeksiyonlu felicia dan 1 tane daha bulun (arkadaşınız veya servisinizde olan bir araç olabilir ) Aracınızın motor beynini bulduğunuz aracın motor beyni ile değiştirtin (Sizin motor beyni arızalı deil bu işlem sadece motor beyniniz yanlış anladığı değerleri uyguluyor diye) Daha sonra beyinleri tanıtın arızaları silin 2 araçtada herhangi bir sorun olmıyacaktır.Bana güvenin deneyim konuşuyor
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti felicia042 » 08 Haz 2010, 16:33

Erdemsah yazdı:
felicia042 yazdı:1999 model 1.3 mpi glxi feliciam var. arabayı çalıştırıyorum herşey normal gaz verdiğim zaman devir 2000 de takılıyor. buna alışabilirim ama. bazen olmadık yerde motor duruyor. tamamen stop ediyor. tekrar çalıştırıyorum. araba bazen çalışıyor. bazen 2-3 dk bekliyorum öğle çalışıyor bir seferinde 5-10 dk çalışmadı bujilerin çalışmadığını tespit ettik. ama sonra tekrar çalıştı. bu sürekli oluyor. problem sizce nedir. bulunduğum yerde bugün tamirciye gittim boğaz kelebiğini temizledi ama arızalı olduğunu söyledi. birde hararet müşürünü değiştirdi. eve gelinceye kadar bir problemle karşılaşmadım. ama en azından 1 hafta deneyeceğim. sanki arıza giderilmedi gibi geliyor. stop etmesi beni çileden çıkarıyor desem yeri var.





Kelebek boğazında yapılan temizlikler bazen bu tür sorunlara yol açabiliyor . Size bu sorunun çözümünü vereyim. Aynı enjeksiyonlu felicia dan 1 tane daha bulun (arkadaşınız veya servisinizde olan bir araç olabilir ) Aracınızın motor beynini bulduğunuz aracın motor beyni ile değiştirtin (Sizin motor beyni arızalı deil bu işlem sadece motor beyniniz yanlış anladığı değerleri uyguluyor diye) Daha sonra beyinleri tanıtın arızaları silin 2 araçtada herhangi bir sorun olmıyacaktır.Bana güvenin deneyim konuşuyor




beyin bulamam heralde bulsam immobalisier problem olur mu? .............bu gün yine stop etti tekrar ard arda 3-4 kez stop etti. bir seferinde 10 dk çalıştıramadık arabada bujiler ateşlemiyordu. acaba ne olabilir durup duruken ateşlemeyi kesecek sonra tekrar açacak. aklıma gelen ya beyin arızası yada bobin topraklması. topraklamanın nerede olduğunu bilsem bakacağım ama nerede olduğunu bilmiyorum. daha önceden bobin yanmıştı. bu arıza beyine zarar vermiş olabilir mi?
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti Erdemsah » 08 Haz 2010, 16:40

felicia042 yazdı:
Erdemsah yazdı:
felicia042 yazdı:1999 model 1.3 mpi glxi feliciam var. arabayı çalıştırıyorum herşey normal gaz verdiğim zaman devir 2000 de takılıyor. buna alışabilirim ama. bazen olmadık yerde motor duruyor. tamamen stop ediyor. tekrar çalıştırıyorum. araba bazen çalışıyor. bazen 2-3 dk bekliyorum öğle çalışıyor bir seferinde 5-10 dk çalışmadı bujilerin çalışmadığını tespit ettik. ama sonra tekrar çalıştı. bu sürekli oluyor. problem sizce nedir. bulunduğum yerde bugün tamirciye gittim boğaz kelebiğini temizledi ama arızalı olduğunu söyledi. birde hararet müşürünü değiştirdi. eve gelinceye kadar bir problemle karşılaşmadım. ama en azından 1 hafta deneyeceğim. sanki arıza giderilmedi gibi geliyor. stop etmesi beni çileden çıkarıyor desem yeri var.





Kelebek boğazında yapılan temizlikler bazen bu tür sorunlara yol açabiliyor . Size bu sorunun çözümünü vereyim. Aynı enjeksiyonlu felicia dan 1 tane daha bulun (arkadaşınız veya servisinizde olan bir araç olabilir ) Aracınızın motor beynini bulduğunuz aracın motor beyni ile değiştirtin (Sizin motor beyni arızalı deil bu işlem sadece motor beyniniz yanlış anladığı değerleri uyguluyor diye) Daha sonra beyinleri tanıtın arızaları silin 2 araçtada herhangi bir sorun olmıyacaktır.Bana güvenin deneyim konuşuyor




beyin bulamam heralde bulsam immobalisier problem olur mu? .............bu gün yine stop etti tekrar ard arda 3-4 kez stop etti. bir seferinde 10 dk çalıştıramadık arabada bujiler ateşlemiyordu. acaba ne olabilir durup duruken ateşlemeyi kesecek sonra tekrar açacak. aklıma gelen ya beyin arızası yada bobin topraklması. topraklamanın nerede olduğunu bilsem bakacağım ama nerede olduğunu bilmiyorum. daha önceden bobin yanmıştı. bu arıza beyine zarar vermiş olabilir mi?




Aracınızın stop etmesı ve soguyana kadar calısmaması 2 nedenden olabılır . 1 orjinal olmayan hararet müşürü 2 şanzumanın ustundekı hız sensörü (Genelde Şanzuman sökülürken bunu cıkarmazlar ve sensör hasar görür )
Size daha iyi yardımcı olabilmem için lütfen servise gelin
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti jamesdean » 08 Haz 2010, 16:44

Sn. Erdemşah
Direksiyon Pompası ile ilgili bir sorum olacak. Direksiyon bir ağırlaşıyor bir yumuşuyor. Arıza lambası 3 yanıyor 1 sönüyor. Tam sağlı dönüşü yaptıktan sonra tam sollu bir dönüşte aniden direksiyonu sola çevirmem gerektiğinde bir anda ağırlık beliriyor. Direksiyon kutusu temizlendi. Yağı değişti. Eskiye nazaran ağırlık biraz daha az ama sorun devam ediyor.
Servis cihaza bağladığında hiçbir kusur bulamadı pompada. Hidrolik seviyesindendir dedi, kontrol etti, o da tam. En son safhada bir çalışıp bir çalışmıyor, arızalı ve değişecek dedi.
Sizin öneriniz nedir acaba? Bu soruna bir çok kişi çıkma veya sıfırdan başka çözüm bulamadıkta...
saygılar..
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti felicia042 » 08 Haz 2010, 17:39

Erdemsah yazdı:
felicia042 yazdı:
Erdemsah yazdı:
felicia042 yazdı:1999 model 1.3 mpi glxi feliciam var. arabayı çalıştırıyorum herşey normal gaz verdiğim zaman devir 2000 de takılıyor. buna alışabilirim ama. bazen olmadık yerde motor duruyor. tamamen stop ediyor. tekrar çalıştırıyorum. araba bazen çalışıyor. bazen 2-3 dk bekliyorum öğle çalışıyor bir seferinde 5-10 dk çalışmadı bujilerin çalışmadığını tespit ettik. ama sonra tekrar çalıştı. bu sürekli oluyor. problem sizce nedir. bulunduğum yerde bugün tamirciye gittim boğaz kelebiğini temizledi ama arızalı olduğunu söyledi. birde hararet müşürünü değiştirdi. eve gelinceye kadar bir problemle karşılaşmadım. ama en azından 1 hafta deneyeceğim. sanki arıza giderilmedi gibi geliyor. stop etmesi beni çileden çıkarıyor desem yeri var.





Kelebek boğazında yapılan temizlikler bazen bu tür sorunlara yol açabiliyor . Size bu sorunun çözümünü vereyim. Aynı enjeksiyonlu felicia dan 1 tane daha bulun (arkadaşınız veya servisinizde olan bir araç olabilir ) Aracınızın motor beynini bulduğunuz aracın motor beyni ile değiştirtin (Sizin motor beyni arızalı deil bu işlem sadece motor beyniniz yanlış anladığı değerleri uyguluyor diye) Daha sonra beyinleri tanıtın arızaları silin 2 araçtada herhangi bir sorun olmıyacaktır.Bana güvenin deneyim konuşuyor




beyin bulamam heralde bulsam immobalisier problem olur mu? .............bu gün yine stop etti tekrar ard arda 3-4 kez stop etti. bir seferinde 10 dk çalıştıramadık arabada bujiler ateşlemiyordu. acaba ne olabilir durup duruken ateşlemeyi kesecek sonra tekrar açacak. aklıma gelen ya beyin arızası yada bobin topraklması. topraklamanın nerede olduğunu bilsem bakacağım ama nerede olduğunu bilmiyorum. daha önceden bobin yanmıştı. bu arıza beyine zarar vermiş olabilir mi?




Aracınızın stop etmesı ve soguyana kadar calısmaması 2 nedenden olabılır . 1 orjinal olmayan hararet müşürü 2 şanzumanın ustundekı hız sensörü (Genelde Şanzuman sökülürken bunu cıkarmazlar ve sensör hasar görür )
Size daha iyi yardımcı olabilmem için lütfen servise gelin



soğuyana kadar değil. hiç alakası yok ama araba güneşte kaldı mesela 1-2 saat veya 2-3 km yol aldınız motor ısındı işte bu sebeplerden dolayı atşleme kesiliyor!!!!ateşleme kesildiğinde tekrar çalışbabiliyor bazen hiç bir arızası yokmuş gibi 20-30 km normal gidiyor.... ateşlemenin kesildiğini nasıl fark ettiniz derseniz? meslek lisesi öğretmeniyim motor bölümü öğretmeni ile stop ettiği zaman ateşleme adaptörünü söktük bujilere yaklaştırdık hiç bir kıvılcım yok neredeyse 2-3mm kadar yaklaştırdığımız halde yok ama sonra birden çalışmaya başladı. hararet müşürünü yeni aldım. orijinal parça. ama sebep o değil heralde. ama illalalah dedirtti bu araba
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti Erdemsah » 09 Haz 2010, 12:43

jamesdean yazdı:Sn. Erdemşah
Direksiyon Pompası ile ilgili bir sorum olacak. Direksiyon bir ağırlaşıyor bir yumuşuyor. Arıza lambası 3 yanıyor 1 sönüyor. Tam sağlı dönüşü yaptıktan sonra tam sollu bir dönüşte aniden direksiyonu sola çevirmem gerektiğinde bir anda ağırlık beliriyor. Direksiyon kutusu temizlendi. Yağı değişti. Eskiye nazaran ağırlık biraz daha az ama sorun devam ediyor.
Servis cihaza bağladığında hiçbir kusur bulamadı pompada. Hidrolik seviyesindendir dedi, kontrol etti, o da tam. En son safhada bir çalışıp bir çalışmıyor, arızalı ve değişecek dedi.
Sizin öneriniz nedir acaba? Bu soruna bir çok kişi çıkma veya sıfırdan başka çözüm bulamadıkta...
saygılar..




Servis pompayı teşhis koydu ise doğrudur . Geçen aylardan birinde bende bir fabia nın pompasını aradım sadece bu hidrolik direksiyon tamir eden arkadaşta buldum taktım ancak 2-3 hafta geçti ve tekrar arıza verdi . Bence orjinal ve yeni parça ile değiştirtin
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti helvetika » 09 Haz 2010, 13:31

üstadım kolay gelsin.
2004 fabia sedan 1.4 benzinli/lpg.
Yağmurda yolda bıraktı arabam. sanayide servis vardı götürdüğümüz. sol akis kırılmış dedi, değiştirdi. Ayrıca çukura da tümseğe geçince ses geliyordu ön takımlardan, ona da baktırdım, salıncaklar arızalı dediler, değişmesi gerekiyor. bunların hepsinin maliyeti ne olabilir ortalama. akşama gidip pazarlık yapacağım. şimdiden teşekkürler.
helvetika
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 18 May 2008, 20:41
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2004 Fabia 1.4 B/L

İleti Erdemsah » 09 Haz 2010, 17:29

helvetika yazdı:üstadım kolay gelsin.
2004 fabia sedan 1.4 benzinli/lpg.
Yağmurda yolda bıraktı arabam. sanayide servis vardı götürdüğümüz. sol akis kırılmış dedi, değiştirdi. Ayrıca çukura da tümseğe geçince ses geliyordu ön takımlardan, ona da baktırdım, salıncaklar arızalı dediler, değişmesi gerekiyor. bunların hepsinin maliyeti ne olabilir ortalama. akşama gidip pazarlık yapacağım. şimdiden teşekkürler.



Özür dileyerek söylemeliyimki pazarlığa neden olacak bir tartışmaya giremem Bunun nedenleri
1: Aracınıza değişen parçaları tam olarak yazmanız şart (Civata,salıncak,aks,z-rot... vb)
2: Meslek ahlakı açısından size tamircideki aracınıza şu kadar ödemeniz gerekli gibi bir cümle kurmam söz konusu bile olamaz
3: Takılan malzemenin orjinal / Çin malı / Yan sanayii olması fiyatı etkileyeceği için verilen fiyat doğru olmaz

Netice itibarı ile aracınızı tamire bıraktığınızda ustanıza bana sölemeden hiç bir parça değiştirmeyin dediyseniz ve size fiyatları ile sölediyse yapacak bir şey yok .Aracınızı tamirden aldıktan sonra takılan malzemenin kalitesini söylerseniz buradan fiyatları karşılaştırabiliriz.İşçilik ise standart değildir . Her usta kendi emeğine ve yaptığı işe göre işçilik belirleyebilir.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti fabia-16 » 09 Haz 2010, 17:48

bu sanal servis olayını başlattığı için erdem şahin arakadşıma çok teşekkürler...
fabia-16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 09 Haz 2010, 17:31
Nereden: Bursa
Arabanız: Fabia II 1.4 85 hp ambiante plus

İleti Erdemsah » 09 Haz 2010, 17:53

fabia-16 yazdı:bu sanal servis olayını başlattığı için erdem şahin arakadşıma çok teşekkürler...


:D Desteğiniz için ben teşekkür ederim.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

ÖncekiSonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir