SANAL SERVİS

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SANAL SERVİS

İleti ZEUS » 22 Nis 2009, 18:56

İyi günler erdem bey. böyle bir olayı başlattığınız için öncelikle sizleri tebrik ederim. Benim sorunum egr valfi ile ilgili bu valfi serviste değiştirdiğimiz halde hala motor arıza lambası yanıyor. Vag-com'dan baktığımızda, arızanın düzenli yakıt akışı yetersiz komutu veriyor ne yapıp bu arızayı gidermeli ne yapmalıyım burada bi çare bulamdık. yardımlarınız için şimdiden tşk.ler. 
 
ZEUS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 Kas 2008, 18:26

İleti Erdemsah » 22 Nis 2009, 19:16

[quote="ZEUS"]İyi günler erdem bey. böyle bir olayı başlattığınız için öncelikle sizleri tebrik ederim. Benim sorunum egr valfi ile ilgili bu valfi serviste değiştirdiğimiz halde hala motor arıza lambası yanıyor. Vag-com'dan baktığımızda, arızanın düzenli yakıt akışı yetersiz komutu veriyor ne yapıp bu arızayı gidermeli ne yapmalıyım burada bi çare bulamdık. yardımlarınız için şimdiden tşk.ler. [/QUOTE]
 

Aracınız Fabia 101 bg olduğunu görüyorum imzanızda

 

101 bg sahip fabialarda motor arıza ikazı bir  çok sebepten yanabilir .EGR valfi değiştirmeniz bir kayıp değildir zaten belirli aralıklar ile değiştirmek iyidir. Arızamıza gelirsek yakıtın debisinde bir sorun var , aracınızın düzenli çalışabilmesi için yakıtın belli bir basınç ile gelmesi gerekir . Yakıtın basıncındaki düzensizlik yakıt filitresi ve yakıt pompasına dayanmaktadır.

Yakıt filitresini değiştirip arızayı sildirin 1-2 gün test edip  arıza ikaz lambasını yakıyormu kontrol edin eğer yanarsa yakıt pompasının yakıt basma gücünü ölçtürün (muhtemelen pompa çıkıcaktır) 
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti ZEUS » 22 Nis 2009, 19:24

yakıt filitresi derken benzin filitresinden bahsediyoruz değilmi erdem bey.


ZEUS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 Kas 2008, 18:26

İleti Erdemsah » 22 Nis 2009, 19:34

[quote="ZEUS"]

yakıt filitresi derken benzin filitresinden bahsediyoruz değilmi erdem bey.


[/QUOTE]
 

Evet benzin filitresi depoya yakın bir yerde ve  biraz pahalı bir parçadır
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti ZEUS » 22 Nis 2009, 19:37

tamam tşk.ederim filitreyi değiştireyim. inş.sorun çözülür.
ZEUS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 Kas 2008, 18:26

İleti yexplorer » 22 Nis 2009, 21:37

olay gürçekten güzel Emir bey de işe el atıp ayrı bir bölüm açsa Sanal Servis diye güzel olacağı kanısındayım sonuçta mevcut teknik bölümlerden farklı bir işleyiş olacak
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti myavuz » 23 Nis 2009, 02:27

dostum salak kafam yüzünden dandik bi yerde motor koruma yaptırdım plastik motor kapağım iğrenç oldu yenisinin fiyatı nedir acaba yardımcı olursan sevinirim
2009 octavia mpi
myavuz
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Nis 2009, 01:04

İleti Erdemsah » 23 Nis 2009, 13:04

[quote="myavuz"]dostum salak kafam yüzünden dandik bi yerde motor koruma yaptırdım plastik motor kapağım iğrenç oldu yenisinin fiyatı nedir acaba yardımcı olursan sevinirim
2009 octavia mpi
[/QUOTE]
 

2009 modellerin katalogları ne yazıkki elime ulaşmadı . Ama 150 tl ile 300 tl arasında olduğunu söyleyebilirim. Ve canınızı sıkmayın aracın kaputunu açınca ilk göze çarpan o olsada , o koruma kapağı olmayan bir çok araba var unutmayın . Çıkma seçeneklerini değerlendirebilirsiniz
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti erolfabia » 23 Nis 2009, 17:57

paylaşımlar için herkese teşekkürler,


gerçekten yararlı bir bölüm olmuş,

ellerinize sağlık...

 

ayrıca imzanızdaki  uzmanotoskoda;  

işyerime yakın oluşu ve eski servisimden (atik) memnun olmadığımıda düşünürsek,

sanırım yeni bir müşteriniz oldu :)

 

 

 
erolfabia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Şub 2008, 14:55

İleti bahane » 23 Nis 2009, 19:05

öncelikle bu tür hizmetiniz için ERDEM SAH teşekkürler.


2007 model 1,2 motor 64hp benzin+lpg li aracım var motor soğukken araba marşı geç alıyor motor sıcakken tık die çalışıyor serviste heryerine baktırdım bulamadılar herhangi bir sorun yok diyorlar acaba neden olabilir? birde aracın  üzerindeki lastikler 165*70*r14 değiştirme zamanı geldide 185*60*r14 mü 175*65*r14 lastik mi taktırsam ?? şimdiden tşk ederim sağolun
bahane
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 13 Haz 2007, 17:12
Ad Soyad: Sami
Nereden: Zonguldak
Arabanız: 2007 Skoda Fabia 1,2 Classic Plus Sedan-Benz+Lpg

İleti Erdemsah » 23 Nis 2009, 20:00

[quote="erolfabia"]

paylaşımlar için herkese teşekkürler,


gerçekten yararlı bir bölüm olmuş,

ellerinize sağlık...

 

ayrıca imzanızdaki  uzmanotoskoda;  

işyerime yakın oluşu ve eski servisimden (atik) memnun olmadığımıda düşünürsek,

sanırım yeni bir müşteriniz oldu :)

 

 

 
[/QUOTE]
 

 

Çok sevinirim ve beklerim en azından çay içmeye
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 23 Nis 2009, 20:10

[quote="bahane"]

öncelikle bu tür hizmetiniz için ERDEM SAH teşekkürler.


2007 model 1,2 motor 64hp benzin+lpg li aracım var motor soğukken araba marşı geç alıyor motor sıcakken tık die çalışıyor serviste heryerine baktırdım bulamadılar herhangi bir sorun yok diyorlar acaba neden olabilir? birde aracın  üzerindeki lastikler 165*70*r14 değiştirme zamanı geldide 185*60*r14 mü 175*65*r14 lastik mi taktırsam ?? şimdiden tşk ederim sağolun
[/QUOTE]
 

Aracınızda sıralı otogaz olduğunu düşünüyorum (Böylece araç ilk çalışmada benzin ile çalışıyor). 1,2 motor fabia larda motor soğukken geç çalışma şikayeti yok Sizin araçtaki bu olağan dışı durum serviste bulamadığına göre kesinlikle sıkıntınız hararet müşüründendir.(Hararet müşürü soğutma suyunun sıcaklığını motor kumanda kutusuna iletir ve m.k.k. müşürden aldığı bilgiye göre kelebek boğazına konumlama yaptırır). Hararet müşürü arızalarının çoğu makine ile bulunmaz. Dikkatli ve iyi bir usta aracınıza makineyi bağladıktan sonra blok ölcümlerindeki ısı ile aracın göstergesi arasındaki ısının farkına bakarak hararet müşürü arızasını bulabilir (Böyle ustalardan az kaldı) Hararet müşürünü değiştirin 2 gün kullanın ve aracınızı makine ile temel ayarlarını yaptırın sorun çözülecektir.

 

Lastik için ;

Aracın size verilen kataloğunda lastik bölümünde araca uygun lastik ebatları verilmiştir. Buradan faydalanmanız daha doğru olur . Benim kişisel fikrim her zaman orjinalden yanadır yani üstünden ne çıkıyorsa tekrar o lastikten taktırın .

 

Teşekkürler...
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti bahane » 23 Nis 2009, 20:28

[
 

Aracınızda sıralı otogaz olduğunu düşünüyorum (Böylece araç ilk çalışmada benzin ile çalışıyor). 1,2 motor fabia larda motor soğukken geç çalışma şikayeti yok Sizin araçtaki bu olağan dışı durum serviste bulamadığına göre kesinlikle sıkıntınız hararet müşüründendir.(Hararet müşürü soğutma suyunun sıcaklığını motor kumanda kutusuna iletir ve m.k.k. müşürden aldığı bilgiye göre kelebek boğazına konumlama yaptırır). Hararet müşürü arızalarının çoğu makine ile bulunmaz. Dikkatli ve iyi bir usta aracınıza makineyi bağladıktan sonra blok ölcümlerindeki ısı ile aracın göstergesi arasındaki ısının farkına bakarak hararet müşürü arızasını bulabilir (Böyle ustalardan az kaldı) Hararet müşürünü değiştirin 2 gün kullanın ve aracınızı makine ile temel ayarlarını yaptırın sorun çözülecektir.

 

Lastik için ;

Aracın size verilen kataloğunda lastik bölümünde araca uygun lastik ebatları verilmiştir. Buradan faydalanmanız daha doğru olur . Benim kişisel fikrim her zaman orjinalden yanadır yani üstünden ne çıkıyorsa tekrar o lastikten taktırın .

 

Teşekkürler...
[/QUOTE]
 

yardımınız için çoook tşk ederim ilk servise gittiğimde dediğiniz noktalara baktıracağım. yalnız 1-2 ay servise gidemem 230 km uzaklıktada bir süre böyle devam etmenin herhangi bir sıkıntı doğururmuki?

 

tekrar tşk ederim iyi çalışmalar
bahane
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 13 Haz 2007, 17:12
Ad Soyad: Sami
Nereden: Zonguldak
Arabanız: 2007 Skoda Fabia 1,2 Classic Plus Sedan-Benz+Lpg

İleti hayrotunahan » 23 Nis 2009, 22:21

abi benim araba benzinli sakoda favorit l 35 265 tl yakıyo kilometrde çok değilmi karbirotörü hiç ayarlatmadım  baktırayım dimi
hayrotunahan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 15 Arl 2008, 08:54

İleti kadir_ » 23 Nis 2009, 22:44

Böle çok iyi oldu hayırlı olsun
 

Ben zor bi teknik soru sorucam umarım yardımcı olursunuz.Aracım 2001 octavia 1.8T aracımda 2-3 viteslerde tam net olarak duyuluyor bahsedeceğim olaya gaza basıyorum turbo doluyo 2-3bin civarı ayağımı gazdan çekince bir hohlama sesi yapıyyor sonra bas çek yapıyorum gene aynı sesi yapıyor bu ses nedendir onu öğrenmek istiyorum.

 

2. olarak şoför kapısındaki fitil yırtılmış arabanın üstünde olan kapıdaki değil

 

3. olarak camlardan çok rüzgar sesi alıyor bu sorunu çözmenin bir yolu yokmudur fitilleri değiştirmeyi düşünüyorum yapılacak başka çare varmıdır?

 

4.Olarak şoför kapısından sürekli bi gıcırtı sesi geliyor bunuda çözemedin 2-3 kez kapı gögüsü söküldü çözülemedi hala

 

Yardımcı olursanız sevinirim iyi akşamlar
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti çakıroğlu » 24 Nis 2009, 02:26

Hizmetiniz için teşekkürler.
Aracım octavia ambiente 1.6 MPİ,2004

ZAVOLİ marka LPG var.Yakıt, çekiş, hız herşey güzel fakat servis lambam yanıyor.Kafaya taktım ve Zavoli ve Skoda serviste söndürülmesi için ısrarcı oldum.Fakat başaramadılar.En son Zavoli servis,Yanmaması gerektiğini,bilgisayarın ( P1118, LAMBDA SONDASI ISITICI DEVRE BANK 1 SENSÖR 2 KESİNTİ arızası verdiğini ve lambanın yanma sebebinin bu olduğunu değişmesi gereken arçayı değiştirdiğimde gazdan dolayı lambanın yanmayacağını söyledi. Sizce haklı mı?

Yukarıda verdiğim arıza kodunun ne anlama geldiğini ve çözümü hakkında bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Saygılarımla....
çakıroğlu
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 30 Mar 2008, 01:20

İleti Erdemsah » 24 Nis 2009, 12:28

[quote="bahane"][
 

Aracınızda sıralı otogaz olduğunu düşünüyorum (Böylece araç ilk çalışmada benzin ile çalışıyor). 1,2 motor fabia larda motor soğukken geç çalışma şikayeti yok Sizin araçtaki bu olağan dışı durum serviste bulamadığına göre kesinlikle sıkıntınız hararet müşüründendir.(Hararet müşürü soğutma suyunun sıcaklığını motor kumanda kutusuna iletir ve m.k.k. müşürden aldığı bilgiye göre kelebek boğazına konumlama yaptırır). Hararet müşürü arızalarının çoğu makine ile bulunmaz. Dikkatli ve iyi bir usta aracınıza makineyi bağladıktan sonra blok ölcümlerindeki ısı ile aracın göstergesi arasındaki ısının farkına bakarak hararet müşürü arızasını bulabilir (Böyle ustalardan az kaldı) Hararet müşürünü değiştirin 2 gün kullanın ve aracınızı makine ile temel ayarlarını yaptırın sorun çözülecektir.

 

Lastik için ;

Aracın size verilen kataloğunda lastik bölümünde araca uygun lastik ebatları verilmiştir. Buradan faydalanmanız daha doğru olur . Benim kişisel fikrim her zaman orjinalden yanadır yani üstünden ne çıkıyorsa tekrar o lastikten taktırın .

 

Teşekkürler...
[/QUOTE]
 

yardımınız için çoook tşk ederim ilk servise gittiğimde dediğiniz noktalara baktıracağım. yalnız 1-2 ay servise gidemem 230 km uzaklıktada bir süre böyle devam etmenin herhangi bir sıkıntı doğururmuki?

 

tekrar tşk ederim iyi çalışmalar
[/QUOTE]
 

Bu durumda kullanmanız çok fazla sıkıntı yaratmaz sadece sabahları araca daha çok marş yaptırdığınız için marş motorunuz zarar görebilir
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 24 Nis 2009, 12:31

[quote="hayrotunahan"]abi benim araba benzinli sakoda favorit l 35 265 tl yakıyo kilometrde çok değilmi karbirotörü hiç ayarlatmadım  baktırayım dimi[/QUOTE]
 

Favoritlerde fazla yakıtın bir çok sebebi olabilir Başlıcaları şöyledir

1- Hava filitresi

2- Buli

3- Karbüratör temizliği ve ayarı

4- Sibop ayarı

5- Distrübütör ve avans ayarı
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

ÖncekiSonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir