SANAL SERVİS

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SANAL SERVİS

İleti Erdemsah » 14 Haz 2010, 16:02

ozantavsan yazdı:Sayın Ustam ,Tekrar kolay gelsin.

Daha önce aracımın lpgde ilk çalıştırmada sorunlu olduğunu yazmıştım.Aküme saf su ilavesi ile sorunumu çözdüm.Artık tek marşta alıyor.Daha önceki uyarınızda subap ayarının sıkı olabileceği , bununda yakıtı arttırabileceğini belirtmiştiniz.Ustamın yoğunluğu nedeniyle bu kontrolü yaptıramadım.

94 Favorit GLX aracım 30 TL = 15 litre gaz ile şehiriçi 100 km yol yaptı.bu araçlara göre bana fazla gibi geldi.
Zira eniştemin 87 model doğan lpgli aracı (külüstür) de aynı yakıtı yakıyormuş.km'de 30 kr ve 1.6 motor.

Benim sorularım şu.

Subap kontrolü yapılacak o kesin.
Otogazcıda 10 saniye bir ayar yaptılar.Buna ayar denmez , egzos emisyon ölçümü gibi.Arkaya cihazı tak ,ekranda CO değerine bak.LPG beyin ayar , rolanti , gaz ayar hak getire.

Ben otogazcıda nasıl bir kontrol yaptırmalıyım da gaz sarfiyatı azalsın.

HEr işi kendimiz yaptığımızda aracımızın sorunu ortadan kalktığı göz önünde bulundurulursa usta olarak sizin tavsiyelerinizle biz bu ayarı kendimiz nasıl yaparız? ( BRC LPG kit - Simit tank)
Bu arada tank üzerindeki analog gösterge ve öndeki led göstergeler çalışmıyor.Analog ibre gaz alınca oynamıyor.Ledlerde her zaman birinci led yanıp sönüyor.BU sorun nasıl giderilir?

Forumda keni gaz ayarını yapma olarak belirtilen ayar şekli uygunmudur.(bunu öneren arkadaşada teşekkür ediyorum.Olmadı o şekilde deneme yapacağım.Ayarlar çok fırlarsa otogazcıya gideriz ayara en fazla.

İşin kısası favom için maximum gönlümden geçen 25 kr şehiriçi.o kısa gaz ayarı geçen hafta yapıldı.Yakıt zamanla dahada kendiliğinden düşermi ?

Çok teşekkürler


Paylaşımınız için teşekkür ederim

Otogaz ayarı makine ile yapılırsa makbuldür , kafasından araca gaz vererek yapılan ayar bişey kazandırmaz.Öncelikle makine ile ayar yapan bir gazcı bulmanız gerekli . Sübop ayarı sıkı yapılmıyacak gevşekte olmıyacak. Avans ayarı yapılıp gazcıya ondan sonra ayar yaptırmanız lazım.
Gaz göstergelerinin çalışmaması gazın şamandırası ile alakalı değiştirtip sorunu giderebilirsiniz. Yakıt olayına gelirsek bu ayarlar yapıldıktan sonra hala fazla yaktığını düşünüyorsanız gazın montajına ve mikserine baktırmanızı öneririm.Bizim servis aracı 93 silverline ve 25TL ile 95 km yol yapıyor. Kıyaslamanız açısından bu bilgiyi veriyom
Forumda kendi gaz ayarını yapma kısmını okumadım bu biklgiyi veren gaz montajında çalışan bir arkadaşımızmı yoksa gaz ayarı yapılırken öğrenen bir arkadaşımızmı ?
Son olarak yakıt kendi kendine zamanla düşmez :d
 
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 14 Haz 2010, 16:09

ozantavsan yazdı:ustam yine ben sormayı unuttum ,benim 94 favorit GLX 1. ve 2. viteslerde seri değil.3. viteste hız kazanıyor.
Eski araçlarım gibi şöyle bir atik davranmıyor kalkışlarda , bu neden kaynaklanabilir.

Neler yapılabilir ? Nasıl daha seri hale getirilir ,bunun için ne gibi ayarlar gerekir ??
Baskı Balata debriyaj kaçırma yok ama kontrol ettireceğim yinede .....





1. ve 2. viteslerde seri olmadığını düşünüyorsunuz. Seri araç göreceli bir kavramdır yani kişiden kişiye değişir . Aracınızı arkadaşlarınızın favoritleri ile kıyaslayın . Şanzuman hiç değiştimi ? Veya şanzuman hiç dağılıpta içinden 1. ve 2. viteslerle ilgili dişli maşon veya senkromenç değiştimi ? Avans,sübap ayarı ve karbüratör ayarının görülmesi gerekiyor . Bide distrübütörün içindeki avans ağırlıklarının yaya olan mukavemetine bakmak lazım. Bunlarıda sadece skoda yapan ustalar yapması gerekir . İncelikleri diğer araçlardan farklıdır.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 14 Haz 2010, 16:12

alp yazdı:selam,
felicia karbüratörlü araç glx ve injeksiyonlu araç glxi aracı lpg yönünden karşılaştırırsak yakıt ve performans
açısından büyük farklar varmıdır.



Alp bey bunların hepsi bir uyumdan ibarettir yani çevremden ve müşterilerimden aldığım tepkiler doğrultusunda Enjeksiyonlu Felicia lara ne yazıkkı hiç bir gaz markası %100 olumlu cevap vermiyo Ancak karbüratörlüde %80 müşterimiz fayda gördüğünü söylüyor.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti akilliadam » 14 Haz 2010, 19:08

arkadaşlar meraba bende 2006 tdi 76000km fabia var
motor yağ kapağını yada ya çubuğunu çıkardığımda bir üfleme ve duman çıkıyor bir arkadaşım iyi durum değil dedi içim rahat etmedi servise gittim normal olduğunu üssten egzantirig ve 3 silindir olduğunu normal bir durum olduğunu söyledi aracı daha yeni aldım gidişi çekişi gayet iyi ama bilemiyorum tatım kaçtı konu hakkında yardımıcı olursanız sevinirim
akilliadam
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 14 Haz 2010, 19:02
Ad Soyad: mehmet k.yılmaz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: octavia amb 1.6

İleti eraylive » 14 Haz 2010, 22:20

slm arkadaşlar cevremdeki ustalardan derdime derman bulamadım artık internette arıyorum :) ben bir 206 1.4 hdi aldım yannız araçta şöyle bir sorun var sabah motor soğukken tek marşta çalışıyor ama motor ısındıktan sonra stop ettiğimde marşa basıyorum marşa basıyorum ama birtürlü çalışmıyor ya aracı vurduruyorum çalışıyor yada balata spreyini sıkıyorum hava girişinden ozamanda marşa basınca çalışıyor yada bekliceksin motor soğucak ondan sonra çalışsınn. birde bu spn günlerde araç 3000 deviri geçmez oldu bazen kafasına esince 3000 i geçiyor bazende 3000 e gelince gaz kesiyor ?
bir pompa ustasına götürdüm enjektürler tıkalı dedi temizledi ama araç gene aynı sorunu veriyor şimdi ise pompayı değiştirmemiz lazım diyor ama benim anlamadığım pompada bir sorun olsa soğukkende çalışmaz yada arada kafasına göre aracı stop ettirmez . basınıza böyle bir şey hiç geldimi bana yardımcı olursanız çok sevinirim çünküü aracımı deneme yanılma yöntemiyle tamir ettirmek istemiyorum nede olsa hepsi pahalı parçalar. bu konu hakkında bilginiz varsa ve bnenimle paylaşırsanız çok sevinirim şididen teşekkürler .
eraylive
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Haz 2010, 22:09
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: pevgeot 206

İleti skdfnclb » 15 Haz 2010, 11:02

Böyle güzel bir uygulama için çok teşekkürler... Elinize, emeğinize sağlık J

Aracım 2005 Fabia 1.4 benzinli... Benim sorunum fanla (koku) ilgili... Fan ayarı sıcak tarafta durduğunda kademesi sıfırda olsa bile arabayı çalıştırdığımda içeriye oldukça kötü bir koku veriyor.

Bir müddet sonra koku

geçer

gibi olsada ufak bir dur kalk yaptığımda koku yine geliyor. (Fan soğuk taraftayken koku gelmiyor.)

Başka konulardan dolayı gittiğim bir iki yerde, filtre değiştirildiğinde sorunun çözüleceği düşünülerek ilk hamle olarak filtre değiştirildi.

Birincisinde debriyaj baskı balata değişimi de yapılacaktı, kokuya bu da sebebiyet veriyor olabilir denmişti. Tabi her ikisi de sorunu gidermedi.

İkinci de söylediğim halde yine filtre değişitiler sonra da radyatörde farkedilmeyen su kaçağı olabilir onun için bir madde atılıp kaçak varsa onu keser, koku da gider diye söylediler ve uyguladılar fakat maalesef koku hala geliyor.

Anlaşılması bu kadar zor bir durum mudur anlamadım gitti... Konu hakkındaki bilgilerinizden yararlanabilirsem sevinirim, tekrar teşekkürler...
skdfnclb
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 21 May 2010, 13:55
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: fabia combi 2005

İleti Erdemsah » 17 Haz 2010, 09:11

akilliadam yazdı:arkadaşlar meraba bende 2006 tdi 76000km fabia var
motor yağ kapağını yada ya çubuğunu çıkardığımda bir üfleme ve duman çıkıyor bir arkadaşım iyi durum değil dedi içim rahat etmedi servise gittim normal olduğunu üssten egzantirig ve 3 silindir olduğunu normal bir durum olduğunu söyledi aracı daha yeni aldım gidişi çekişi gayet iyi ama bilemiyorum tatım kaçtı konu hakkında yardımıcı olursanız sevinirim


Servisinize güvenin doğru söylüyorlar
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 17 Haz 2010, 09:15

eraylive yazdı:slm arkadaşlar cevremdeki ustalardan derdime derman bulamadım artık internette arıyorum :) ben bir 206 1.4 hdi aldım yannız araçta şöyle bir sorun var sabah motor soğukken tek marşta çalışıyor ama motor ısındıktan sonra stop ettiğimde marşa basıyorum marşa basıyorum ama birtürlü çalışmıyor ya aracı vurduruyorum çalışıyor yada balata spreyini sıkıyorum hava girişinden ozamanda marşa basınca çalışıyor yada bekliceksin motor soğucak ondan sonra çalışsınn. birde bu spn günlerde araç 3000 deviri geçmez oldu bazen kafasına esince 3000 i geçiyor bazende 3000 e gelince gaz kesiyor ?
bir pompa ustasına götürdüm enjektürler tıkalı dedi temizledi ama araç gene aynı sorunu veriyor şimdi ise pompayı değiştirmemiz lazım diyor ama benim anlamadığım pompada bir sorun olsa soğukkende çalışmaz yada arada kafasına göre aracı stop ettirmez . basınıza böyle bir şey hiç geldimi bana yardımcı olursanız çok sevinirim çünküü aracımı deneme yanılma yöntemiyle tamir ettirmek istemiyorum nede olsa hepsi pahalı parçalar. bu konu hakkında bilginiz varsa ve bnenimle paylaşırsanız çok sevinirim şididen teşekkürler .




Öncelikle sıcakken çalışmaması 2 nedenden olabilir 1 hararet müşürü 2 Motor devir sensörü bunların dışında arıza arama
Aracın çekişine ve 3000 deviri geçmemesine gelirsek Çekişi olmayan pejoda 3 sorun olabilir 1 Hava miktar ölçeri arızalıdır . 2 Katalizatörü tıkalıdır. 3 Turbosu arızalıdır bunlara baktırman gerekli

Sonuç hakkında sizden bilgi bekliyorum
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 17 Haz 2010, 09:19

skdfnclb yazdı:
Böyle güzel bir uygulama için çok teşekkürler... Elinize, emeğinize sağlık J

Aracım 2005 Fabia 1.4 benzinli... Benim sorunum fanla (koku) ilgili... Fan ayarı sıcak tarafta durduğunda kademesi sıfırda olsa bile arabayı çalıştırdığımda içeriye oldukça kötü bir koku veriyor.

Bir müddet sonra koku

geçer

gibi olsada ufak bir dur kalk yaptığımda koku yine geliyor. (Fan soğuk taraftayken koku gelmiyor.)

Başka konulardan dolayı gittiğim bir iki yerde, filtre değiştirildiğinde sorunun çözüleceği düşünülerek ilk hamle olarak filtre değiştirildi.

Birincisinde debriyaj baskı balata değişimi de yapılacaktı, kokuya bu da sebebiyet veriyor olabilir denmişti. Tabi her ikisi de sorunu gidermedi.

İkinci de söylediğim halde yine filtre değişitiler sonra da radyatörde farkedilmeyen su kaçağı olabilir onun için bir madde atılıp kaçak varsa onu keser, koku da gider diye söylediler ve uyguladılar fakat maalesef koku hala geliyor.

Anlaşılması bu kadar zor bir durum mudur anlamadım gitti... Konu hakkındaki bilgilerinizden yararlanabilirsem sevinirim, tekrar teşekkürler...


Paylaşımınız için ben teşekkür ederim

Kaloriferden gelen kötü koku evaparatörünüzün küflendiğinden meydana geliyor Yani kalorifer radyatörünüz küflenince ağır bir koku olarak içeri veriyor . Çözümü ise içerden kalorifer ızgaralarından sıkılan özel bir sprey ile oluyor bu sprey küfleri temizlediği gibi kötü kokuyuda engelliyor
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti lazza » 17 Haz 2010, 10:43

2000 felicia 1,3 sw için hava filtresi kabı alt üst varmıdır dikdörtgen veya nereden bulabiliriz + varsa fiatı teşekkürler
Kullanıcı avatarı
lazza
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 321
Kayıt: 03 Haz 2010, 21:29
Ad Soyad: mustafa
Nereden: Antalya
Arabanız: 1990 favorit 136 l

İleti Hawk » 17 Haz 2010, 10:53

Selamlar Forumu yaklaşık 2 yıl dır üye olmadan takip ediyorum, kısmet bugüne imiş artık bende üye oldum. 2 yıl önce Skoda favorit ile başladığım yolculuğuma, 2 hafta önce almış olduğum Felicia ile devam ediyorum.Benim size sormak istediğim konu direksiyon sertliği ve kumanda düğmelerinde ki aşırı ısı ile ilgili;
Felicia'mın direksiyonu inanılmaz ağır, üstelik dar alanlarda ki manevra kabiliyeti çok zayıf, Peugeot minibüs gibi 2 tur da ancak dönüyorum, ve kamyon çevirir gibi iki elimle yükleniyorum, eski favoritimin direksiyonu bile çok daha hafifti, ikinci olarak geçen gün farları açmak istediğimde farkettim ki aracımın bütün düğmeleri aşırı sıcak (far, sis, dörtlü, arka cam buz çözücü) daha önce bir felicia kullanmadığım için bu saydıklarım normal mi bilmiyorum? Acaba elektrik tesisatında aşırı yük olabilir mi?
Kullanıcı avatarı
Hawk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 17 Haz 2010, 10:42
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Felicia GLX 1999

İleti vaskonx » 17 Haz 2010, 13:06

Herkese öncelikle merhaba. Arkadaşlar İzin dönüşü Ankaradan gelirken Merzifon civarlarında aracımın ön kaputundan sesler gelmeye başladı. Kaputu açıp Baktığımda etrafda biraz yağ olduğunu gördüm. Ses kayışlardan geliyordu. Klimamı kapattım ve Samsun'a kadar böyle devam ettim. Samsunda Skoda servisi (sağolsunlar çok ilgilendiler) klima yağının kokusunun olduğunu aracın klimasının çalıştırmamı yola öyle devam etmemi söylediler. Bende çalıştırmayarak yoluma devam ettim.
Sıkıntım Klimamdaki sorun ne olabilir ve ne kadara patlar acaba. Teşekkürler. :(
vaskonx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 28 May 2010, 21:53
Ad Soyad: Cenk SOYBEY
Nereden: Gümüşhane
Arabanız: Octavıa II

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 16:10

lazza yazdı:2000 felicia 1,3 sw için hava filtresi kabı alt üst varmıdır dikdörtgen veya nereden bulabiliriz + varsa fiatı teşekkürler

Hava filtre kabı dikdörtgen olarak aradığınıza göre aracınız enjeksiyonludur.Şu anda elimde yok ama isterseniz telefon edin getirteyim 0 212 485 50 24
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 16:13

Hawk yazdı:Selamlar Forumu yaklaşık 2 yıl dır üye olmadan takip ediyorum, kısmet bugüne imiş artık bende üye oldum. 2 yıl önce Skoda favorit ile başladığım yolculuğuma, 2 hafta önce almış olduğum Felicia ile devam ediyorum.Benim size sormak istediğim konu direksiyon sertliği ve kumanda düğmelerinde ki aşırı ısı ile ilgili;
Felicia'mın direksiyonu inanılmaz ağır, üstelik dar alanlarda ki manevra kabiliyeti çok zayıf, Peugeot minibüs gibi 2 tur da ancak dönüyorum, ve kamyon çevirir gibi iki elimle yükleniyorum, eski favoritimin direksiyonu bile çok daha hafifti, ikinci olarak geçen gün farları açmak istediğimde farkettim ki aracımın bütün düğmeleri aşırı sıcak (far, sis, dörtlü, arka cam buz çözücü) daha önce bir felicia kullanmadığım için bu saydıklarım normal mi bilmiyorum? Acaba elektrik tesisatında aşırı yük olabilir mi?

Direksiyondaki ağırlık ve fazla turun olmaması başlıca şu sebeplerden olabilir. 1 Rot ayarınız bozuktur 2 Lastik havalarınız azdır 3 Amortisör üst bilyaları kurumustur 4 direksiyon sisteminiz arızalıdır
Düğmelere gelirsek düğmelerin aşırı ısınması normal değildir aracınız fazla şarj ediyor olabilir ve sonucu aracın yanmasına kadar gidebilir en kısa zamanda servisinize başvurun
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 16:15

vaskonx yazdı:Herkese öncelikle merhaba. Arkadaşlar İzin dönüşü Ankaradan gelirken Merzifon civarlarında aracımın ön kaputundan sesler gelmeye başladı. Kaputu açıp Baktığımda etrafda biraz yağ olduğunu gördüm. Ses kayışlardan geliyordu. Klimamı kapattım ve Samsun'a kadar böyle devam ettim. Samsunda Skoda servisi (sağolsunlar çok ilgilendiler) klima yağının kokusunun olduğunu aracın klimasının çalıştırmamı yola öyle devam etmemi söylediler. Bende çalıştırmayarak yoluma devam ettim.
Sıkıntım Klimamdaki sorun ne olabilir ve ne kadara patlar acaba. Teşekkürler. :(



Sorununuzu özel mesajdan cevapladım
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti fayman » 01 Tem 2010, 10:06

Erdem bilgilriniz için teşekkürler;
fabia 2001 elegance ım iki sefer oldu ani firen yapmak durumunda kaldım ve iki seferinde de abs devreye girdi ama sanki firenlerim tutmayacakmış gibi bir durum oldu. Bu normal mi? daha önce abs li araç kullanmadığım için panikledim. Abs nin fren mesafesini uzattığını biliyorum yine de sorun olup olmadığını anlamak istedim. Birde fren pedalı takır takır vuruyur bu bazen kasislere frenle girerken de oluyor. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Fikret ayman e mail: [url=mailto:fikret.ayman@gmail.com]fikret.ayman@gmail.com[/url]
2001 FABİA ELEGANCE
Kullanıcı avatarı
fayman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 24
Kayıt: 07 Oca 2010, 18:53
Ad Soyad: Fikret AYMAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: FABİA ELEGANCE 1.4i

İleti Erdemsah » 01 Tem 2010, 15:43

fayman yazdı:Erdem bilgilriniz için teşekkürler;
fabia 2001 elegance ım iki sefer oldu ani firen yapmak durumunda kaldım ve iki seferinde de abs devreye girdi ama sanki firenlerim tutmayacakmış gibi bir durum oldu. Bu normal mi? daha önce abs li araç kullanmadığım için panikledim. Abs nin fren mesafesini uzattığını biliyorum yine de sorun olup olmadığını anlamak istedim. Birde fren pedalı takır takır vuruyur bu bazen kasislere frenle girerken de oluyor. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Fikret ayman e mail: [url=mailto:fikret.ayman@gmail.com
fikret.ayman@gmail.com[/quote[/url]]

Öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederim

Aracımızda bir sıkıntı olmadığını ve frene bastığınızda lazstik kayma noktasına geldiğinde abs sistemi devreye gireceği için hem pedalda bunu hissetmeniz hem fren mesafesi konusunda uzuyacak diye düşünmeniz normal . Fren mesafesini uzatması konusuna gelirsek abs sisteminin bir görevi lastiklerin kitlenmesini ve yolda kontrolünüzü kaybetmenizi önlemek ve diğer görevide fren mesafesini kısaltmaktır
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti sampionibo » 06 Tem 2010, 14:43

2004 octavia aracımın arka bagaj kapağının tentesi sanırım ses yapıyor özellikle kasis ve çukurlaran geçerken acaba böyle bir probleme nası çözüm bulabilirim.
2012 VW Passat 1.4 TSİ Highline DSG
+
2004 Skoda Octavia Collection Plus
Kullanıcı avatarı
sampionibo
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 548
Kayıt: 06 Tem 2010, 01:59
Ad Soyad: halil ibrahim üvet
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2004 Octavia Collection Plus

ÖncekiSonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir