Bakım kampanyası falan yok

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Bakım kampanyası falan yok

İleti aldear » 28 May 2009, 13:57

Mayıs ayının ilk haftasında 2008 model Skoda Octavia aracıma 15.000 km bakımı yaptırmak için Tekirdağ Yüncüler Otomotivi aradım. Servis sorumlusu Ahmet bey bakım ücretinin 260 Lira(Kdv dahil) olduğunu söyledi. Bakım ücretini yüksek bulduğumu genelde Mayıs ayı içerisinde yapılan Bakım kampanyasını bekleyeceğimi söyleyerek görüşmemizi bitirdik.


  Skodanın yaz bakım kampanyasının 16-31 Mayıs arasında olduğunu internetten ve cep telefonuma gelen mesajdan öğrendim. 20 Mayısta randevu almak için Yüncüler otomotivi aradım.Servis sorumlusu Ahmet bey 15.000 km bakımının 230 lira (kdv dahil) olduğunu söyledi. Daha önce aldığım fiyata göre kampanya dahilinde daha düşük bir rakam olması gerektiğini söyledim. Ahmet bey'de ücretin böyle olduğunu söyledi. Bu konuyu geldiğimizde görüşürüz diye 23 Mayısa bakım randevusu aldım.


   Bakım günü Tekirdağ Yüncüler Otomotive gittim. Bakım sorumlusu Ahmet bey araç bakıma alınmadan önce yapılacak işlemleri bilgisayara girip bakım ücretini söylediğinde şok oldum. Kdv dahil 258 Lira. Hatırlaması maksadıyla kampanya başlamadan aldığım fiyatın 260 Lira, üç gün önce aldığım fiyatın 230 Lira olduğunu söyledim. 260 lira üzerinden kampanya dahilinde %20 indirim yapılması gerektiğini, yoksa bu bakım kampanyasının tamamen aldatmaca olduğunu söyledim. Bu tutarsızlığın neden kaynakladığını sorduğumda, yapabileceğim bir şey yok bilgisayarın verdiği fiyat bu dedi. Bakım indirimi sadece Skoda markalı ürünlerdeymiş, motor yağı dahil değilmiş. Halbuki cep telefonuma gelen mesajda ''Tüm yedek parçalar,aksesuarlar,motor yağları ve işçilikte %20 indirim'' yazıyordu. Ama Yüncüler Otomotivde Yağ kampanyaya dahil değilmiş.

   Garanti kapsamından çıkmasın diye istemeye istemeye bakım yapmak zorunda bırakıldım. Halbuki aracı alırken ''Müşteri memnuniyeti bizim için herşeyden önemlidir'' politikası izlediğini söyleyen Yüncüler Otomotivin , bakım süresince bir çay ikram etmeyecek kadar müşteri memnuniyetini önemsediklerini ilk servis deneyimimde anlamış oldum.
 
aldear
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 May 2009, 13:44

İleti mbarman » 28 May 2009, 14:06

ali kardeşim geçmiş olsun. forumda il ve ilçelerdeki servisler başlığına bir göz atsaydın yüncülerin nekadar adi bir esnaf olduğunu görürdün. keşke başka servislerdende fiyat alsaydın. bende aracımı YÜNCÜLER den aldım. almaz olaydım. verdiğim her kuruş haram olsun. şikayetlerimi ismi gibi yüce YÜCEOTO ya kaç defa bildirdim ama hak getire. sırf bu yüzden yakıta acımıyorum servise istanbula gidiyorum. birde şu konuda uyarayım. garanti kapsamındaki arızalarıda size fatura edip kullanıcı hatası deme gibi bir küstahlıklarıda var.
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti aldear » 28 May 2009, 14:19

Teşekkür ederim Mehmet kardeş insanları tanımak zaman alıyor, herkesi kendimiz gibi biliyoruz. Ama en çok kanıma dokunan bir çay bile ikram etmeyişleriydi. Yoksa kimseden bedavaya bakım yapmasını beklemiyorum. Yapılan her işin bir karşılığı vardır. Ama bu karşılık tutarlı olmalı ve kampanya diye insanları aldatmamalı...
Çok sevdiğim bir söz var ne kadarda doğruymuş ''Tecrübe hayatta yediğin kazıkların bileşkesidir''
aldear
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 May 2009, 13:44

İleti mbarman » 28 May 2009, 14:21

tanıdığım bildiğim her skodacıya YÜNCÜLER den uzak durmasını telkin ediyorum. umarım sizde aynısını yaparsınız. o terbiyesizlere bir des olur
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti fmaka » 28 May 2009, 18:06

ben a5 octinin 90 bin bakımını konya samet oto da yaptırdım yetkılı servıs orası.fiyat indirimini bilerek gittim çünkü daha önce emsalleriyle araştırmısıtım.müşteri memnuniyeti ise gayet tatmın edıcıydı yemek çay sohbet vs.yani bir bakıma güven vermeleri gerekiyor onuda gördüm orda.
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir