PARK SENSÖRLERİ HAKKINDA?????

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

PARK SENSÖRLERİ HAKKINDA?????

İleti murat11h1 » 26 Oca 2010, 21:05

Arkadaşlar Fabiama park sensörü taktırmak istiyorum malum piyasada onlarca marka var hangi marka daha iyidir,işçilikte önemli mi?


(Şimdi bazılarınız "Park sensörünü acemi adam taktırır" demeyin,park sensörlü bi araç kullandıysanız anlarsınız,hele birde büyük şehirde oturuyorsanız...)
 
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti tumutozturk » 26 Oca 2010, 21:10


Hocam çin malı alma derim.

 

Gerekirse biraz paraya kıyıp düzgün bir şey almanı öneririm. Avrupa yada japon öneririm.

 

Sesli ikaz işini görür. Kameralı yada özellikle konuşan modelleri  tavsiye etmem.

 

Taktırırken işçilikte önemli. Tampon renginde taktırırsan oldukça hoş gözükür.

 

Yetkili servistende muhakkak bir fiyat al bence.
tumutozturk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Oca 2010, 20:20

İleti C@GL@R » 26 Oca 2010, 21:11

http://urun.gittigidiyor.com/Kamosonic- ... ZZ23769823

ben bu üründen alacağım bi arkadaşım önerdi ekranlıları tercih etmeyin görmemişin bi park sensörü olmuş misali orjinalliği bozuyor hem o kadar hassasına gerekSmile

hepsi iş görür sensörlerin sadece boyatmayında ne yaparsanız yapın...birde ekranlılar açırı soğukta sapıtıyor cevremde gördüm bir kaç arkadaşımda ama hepsi değil..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti y.emre » 26 Oca 2010, 21:12

boyatınca sapıtmıcak kalitede almanız yeterli. bende sesli kullanıyorum ekrana hiç gerek yok
 
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti murat11h1 » 26 Oca 2010, 22:34

İyide Yunus emre bende onu diyoru işte nerden bileyim ki boyayınca hangisi sapıtıyo... Aslında ben park sensörü taktırmış ve deneyimlerini anlatacak arkadaşlara soruyorum.
 
Çağlar arkadaş,gönderdiğin linkteki ürün 30 lira diyo yaw 30 liralık park sensörü var mı piyasada ben en az 50 liradan başlıyo biliyorum.

Aslında aklımda bir marka var

Cihaz bu iyi bişeye benziyo ama emindeğilim işte http://www.hepsiburada.com/cyclone-novu ... =otm340120

 

 
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti ripple » 26 Oca 2010, 22:39

bu markanın sadece sesli uyarı verenini 2 yıdır kullanıyorum. çok memnunum. tavsiye ederim.

ripple
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 48
Kayıt: 10 Ağu 2007, 01:54
Ad Soyad: etem kum
Nereden: Isparta
Arabanız: fabia hb.2010 1,4 dizel ambiante

İleti murat11h1 » 26 Oca 2010, 23:03

teşekkürler ripple kardeş bende bu gibi yorum bekiyordum
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti C@GL@R » 26 Oca 2010, 23:38



var tabi o eskidendi park sensörü özelliği var diye milyar verme devri satan kişi 10 larda satmış hepside olumlu yorum vermiş ustama sordum 20 liraya takacak bana toplam 50 ye işi bitirecez:)
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti somet » 27 Oca 2010, 01:32

 
 siyah kutu park sensörününün beyni diyebiliriz soldaki kırmızı siyah kablo geri vitesten elektrik alınıyor sağdakiler sensörlerin kabloları a,b,c,d diye etiketlenmiş hazır soketli  direk takıyosunuz,bitane daha var soketli kablo o resimlerde çıkmamış oda ön tarafa gösterge ekranına  gidiyo
Kullanıcı avatarı
somet
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 09 Nis 2008, 09:48
Nereden: Bursa

İleti somet » 27 Oca 2010, 01:33

 

 montajı çok basit delme aparatı kutuda mevcut zaten elektriğini geri vites lambasından alıyosunuz
Kullanıcı avatarı
somet
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 09 Nis 2008, 09:48
Nereden: Bursa

İleti hakan07 » 27 Oca 2010, 03:01

boyatmayınnn :D başka bişi demiyorum bu arada murat acemi taktırır diye bişi yok kendimi övmek için sölemiyorum ama park etmekte üstüme yoktur lap lüp girerim ama park sensörü her araca lazım bence ne kadar iyi park edersen et bi anlık dalgınlığına gelir görmediğin bişi olur en önemlisi artk arkama bakmıyorum geri geri gelirken içim rahat :) ben bu yüzdem taktırdım bende mtec marka taktım çok memnunum dicem ama memnundum boyattım sapıttı :) şimdi bakıcaz bi çaresine
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti murat11h1 » 27 Oca 2010, 03:09

Wapma yaww  Hakan kardeş demek boyatınca sapıttıErmm

Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti hakan07 » 27 Oca 2010, 03:17

valla sapıttı ya ben anlamadım ama mantık olarak spıtmaması lazım benimkiler üzerinde boyandı belki takmadan önce şöle özenerek ince bi boya atılsa bence sapıtmaz
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti umutkubat » 27 Oca 2010, 12:01

Bende Koçtaş'dan aldım 1 ay önce 50 TL'ye (Brees Marka-Sesli), gayet memnunum, boyanabilir özelliği varmış ancak ben boyatmadım.
 

Link:

umutkubat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 26 Kas 2005, 20:09
Nereden: Ankara
Arabanız: 2014 Octavia Elegance 1.6 TDI DSG

İleti soerta » 09 Tem 2012, 09:52

merhaba bende rotacar park sensörü taktırdım her hangi bir sorunla karşılaşmadım renk sorunu yaşıyan arkadaşlara tavsiye ederim renk seçenekleride mevcut http://www.hizligonderi.com/p/5767109/rotacar-bazirli-park-sensoru.html burdan bakabilirsiniz çokta yardımçı oluyorlar
soerta
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 09 Tem 2012, 09:48
Ad Soyad: soner savaş
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: fabia

İleti soerta » 09 Tem 2012, 09:55

buarada fiyatıda gayet uygun 27 tl
soerta
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 09 Tem 2012, 09:48
Ad Soyad: soner savaş
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: fabia

İleti elegance » 09 Tem 2012, 09:58

park sensörünü sadece sesli olanlarını alın bence.bu işin acemiliği olmaz.ben takalı bir yıl oldu artık arabayı parkederken kafamı kaldırıp arkaya bile bakmıyorum çok büyük rahatlık.taktığımdan beride 4-5 kere kjazadan kurtardı beni.ben en ucuzunu takmıştım modacardı galiba çok memnunum
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir