Fabia 1 den elimde kalan parçalar...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabia 1 den elimde kalan parçalar...

İleti jamesdean » 19 May 2010, 10:25

:)
Kazık kadar adamı sevecek hali yok heralde. Uyanık :=)
Herşeyin küçüğü sevilir.. ( bazı istisnalar hariç :P )

Arkada Mit boşlukları var, o kısımlardan monte edilir..
 
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:25

sağol abim allah razı olsun da kargo ücreti ne kadar ? bide jamesdean abim sendende özür dilerim mecbur nabayım abim

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti jamesdean » 19 May 2010, 10:27

Hayırlı olsun Burakcım.
Nabalım bizde başka zaman alırız...
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti jamesdean » 19 May 2010, 10:28

Hayırlı olsun Burakcım.
Nabalım bizde başka zaman alırız...

Kargo ücreti 15 Tl civarındadır, haberin olsun...
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:28

ya abim valla lazım kusura bakma lütfen hibirinizin bana karşı kırılmasını istemem hepiniz benim ailem gibisiniz artık o yüzden darılma lütfen abim

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti hdoner » 19 May 2010, 10:29

jamesdean yazdı::)
Kazık kadar adamı sevecek hali yok heralde. Uyanık :=)
Herşeyin küçüğü sevilir.. ( bazı istisnalar hariç :P )

Arkada Mit boşlukları var, o kısımlardan monte edilir..



ilk Burak yazdığından o kaptı. :D istersen kalan parçaları yolluyum sanada
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:31

ne zamana gelir peki kargo?

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti jamesdean » 19 May 2010, 10:32

Tamam Burakcım, ayıp ediyosun. Gözüm falan kalmadı, içine sine sine kullan sen :)

Hdoner,
Teşekkür ederim. Söylemen yeter...
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti hdoner » 19 May 2010, 10:32

6 gün sürer en az. Ayın 26 sında elinde olur
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:33

tam 1 hafta sonra gelir yani neyse onada şükür :D

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:34

sen adresi gördün demi abim

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti hdoner » 19 May 2010, 10:35

Evet kardeşim .O adrese yollarım.
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:36

tamam abim sağol allah razı olsun :roll:

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:38

peki bu hoparlör bass ı falan iyi vuruyomu abim

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti hdoner » 19 May 2010, 10:41

Sağolasın.Cidden çok kalıtelı ..Zaten fabianın orjınal ses sıtemını çoğu kımse beğenır.
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 10:42

sağol abim sana nasıl teşekkür etsem azdır sana yemin ederim senin bu yaptığının yarısını bile amcam bana yapmamıştır

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti hdoner » 19 May 2010, 10:46

Ya nedemek ...Sende sağolasın
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 11:11

hafta içi gelirse ben işte olurum kargoyu annem alsa olur demi

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

ÖncekiSonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir