Uzman OTO SKODA Servisi Bir servisten ne beklersiniz

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Uzman OTO SKODA Servisi Bir servisten ne beklersiniz

İleti Erdemsah » 14 Haz 2010, 16:24

Merhaba arkadaşlar ;

Servis ile ilgili kampanya hazırlamak istiyorum . Ancak nasıl bir kampanya olması gerektiğini sizlere danışmak istedim. Ücretsiz Check-Up kampanyasını zaten yapıyoruz ve ay sonuna kadar devam edecek .Bunun yanında siz Skoda severlere sormak istiyorum . Bir servisten neler bekliyorsunuz

Konu ile ilgili olarak bir kaç örnek vermek istiyorum. Mesela İskonto yapılabilir (Yedek parçadan şu kadar işçilikten bu kadar diye) . Veya Fix bir bakım yapılabilir . Veya bakım yaptırana hediyeler verilebilir (Kalem,Çakmak,Ruhsat kabı, Anahtarlık .... vb ) Veya yerinde hizmet (Aracınızın neyi olduğunu ve ne yapımasını istediğinizi söylüyorsunuz kapınızın önünde aracınız yapılıyor) .Veya aracınızın bakımının geldiğini ancak servise gelemediğinizi söylüyorsunuz aracınız kapınızdan alınıp onarılıp tekrar kapınıza bırakılıyor . Veya Carbon Clear Piyasada 60-100 TL arasında forumdan dolayı gelene 30 TL gibi . Bunları örnek olsun diye verdim kendi fikirlerinizide paylaşın hep beraber karar verelim.

Fikir ve görüşlerinizi bekliyorum . Buradan bu ay sonuna kadar çıkacak sonuç ve sonuçlar Temmuz ayı boyunca kampanyamız olacaktır.
 
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 17 Haz 2010, 09:21

Servislerden bişey beklenmiyor galiba :D

Aracımızı yapın yeter olayı :d
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti lazianke » 17 Haz 2010, 09:49

aslında herkesin sıkıntısı biliniyor. bence servis yapacağı işlemi, kullanacağı parçanın fiyatı ve alternatiflerini söyleyerek söyleyerek işe başlamalıdır...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti lazza » 17 Haz 2010, 10:38

valla biz ist bul dışı oldouğumuz için sizden bi beklentimiz yokk ama ben genel olarak servisten aracımı götürdüğümde bana çıkan arızanın ne olduğunu nedir bu arızaya sebeb çaresi ve sonuç sizin için söylemiyorum zaten tanımıyorumda genelde ustalar yapalım gitsin açıklamaya gerek yok zihniyetiyle yaptıkları işi ve işlemi anlatmıyor benimsıkıntıum bu
Kullanıcı avatarı
lazza
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 321
Kayıt: 03 Haz 2010, 21:29
Ad Soyad: mustafa
Nereden: Antalya
Arabanız: 1990 favorit 136 l

İleti hakan48 » 17 Haz 2010, 12:12

>Bir Servisten Ne Beklerim ? Bence En Başta Dürüstlük Yaptığı İşten Emin Tereddüt Olmadan İş Bitirmesini Ve Müşteri Menfaatlerini Gözardı Etmemesini Ayrıca Müşteriyi Yolunacak Kaz Gibi Görmemesini İsterim
Ayrıca Bilgisayarlı Arac Arıza Tespitinden Kesinlikle Ücret Alınmamasını İsterim Kısaca Kaliteli Hizmet Yaptığı İşin Karşılığını Vermesini İsterim Bu Mesajı Bir Skoda Kullanıcısı Olarak Yazdım.
hakan48
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 689
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:23
Konum: www.otoyedekparcacim.net
Nereden: Muğla

İleti grey_wolf » 17 Haz 2010, 12:31

ben servisten fiyat avantajı isterim. bana 45000 km bakımı için yetkili servis 375 tl derken ben özel serviste 150 tl ye yaptırıyorsam (aynı orj. malzemeleri kullanarak) burada bir sorun var demektir. bence en iyi servis arızayı doğru tahmin edip ilk seferde tamir edebilen ve kaliteli parçayı makul bir fiyata montaj edebilendir. tek beklentimiz budur.

2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti murat11h1 » 17 Haz 2010, 13:45

Öcelikle bir servisten siz ve sizin gibileri tenzih ederim; orijinal parça kullanmalarını isterim. Nedemek istediğimi forumda açtığım konudan anlarsınız sanırım. http://www.skodam.com/viewtopic.php?f=23&t=20400
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti Sarıibo » 17 Haz 2010, 19:38

Servisler bilhassa yetkili ise belli periyotlardaki işlemleri yapıyorlar (15bin, 30 bin bakımları gibi). Ayrıca şikayetin varsa bilgisayara cekup yaptırarak o şikayetin hangi parcalarda olacağını tesbit ediyorlar ve sonra ilk parcadan başlıyarak değiştiriyorlar. Olmadı ikici olasılıktan devam ediyorlar. Buda tüketicilere fazladan harcama demektir. Bundan önceki arabamda sabahları geç çalışma veya bazende çalışmama gibi sorunum vardı. Bana arabanın beyni arızalı dediler 1500 Tl masrafı var dendi. Yaptıramadım idere ettim sora Fethiyede arızalandı sanayide bir ustaya gittim beni dinledi ve bir parcayı söküp bir baktı ve lehim hatası var dedi kısa devre yapmış bunu giderdi. Borcumu sorduğumda borcun yok dedi. Sorunum halledildi. 1500 TL istenen arıza hiç masrafsız halledildi. Kime güvenelim....
Sarıibo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 03 Oca 2010, 21:15
Ad Soyad: İbrahim Yücel
Nereden: Ankara
Arabanız: Roomster

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 15:41

lazianke yazdı:aslında herkesin sıkıntısı biliniyor. bence servis yapacağı işlemi, kullanacağı parçanın fiyatı ve alternatiflerini söyleyerek söyleyerek işe başlamalıdır...

İlk başta verilen afaki bir fiyat daha sonra servisin elini kolunu bağlıyor ne yazıkki. Mesela baskı balata değişecek diyorsunuz servis orjinali bu kadar yan sanayisi bu kadar ve işçiliği bu kadar diyor ve anlaşıyorsunuz .daha sonra şanzuman söküldüğünde Volant dişlisinin bozuk olduğunu servis görüyor . Parçayı değiştirtemiyor fiyat konusunda anlaşılmış Değiştirmediği zamanda siz aynı iş için bir kez daha ilerliyen zamanlarda işçilik ödüyorsunuz. İş yapıldıktan sonra fiyat konusunda anlaşmak daha mantıklı geliyor bana
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 15:43

lazza yazdı:valla biz ist bul dışı oldouğumuz için sizden bi beklentimiz yokk ama ben genel olarak servisten aracımı götürdüğümde bana çıkan arızanın ne olduğunu nedir bu arızaya sebeb çaresi ve sonuç sizin için söylemiyorum zaten tanımıyorumda genelde ustalar yapalım gitsin açıklamaya gerek yok zihniyetiyle yaptıkları işi ve işlemi anlatmıyor benimsıkıntıum bu


Ne yazıkki günümüzde böyle ustalarda var . Usta demek işin ehli demek Arızayı bulup arızaya neden olayı araştırmak bir ustanın tek vazifesidir. Arızayı çözmek aynı arızanın bir daha olmamasını önlemek gerçekten usta işidir.
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 15:49

hakan48 yazdı:>Bir Servisten Ne Beklerim ? Bence En Başta Dürüstlük Yaptığı İşten Emin Tereddüt Olmadan İş Bitirmesini Ve Müşteri Menfaatlerini Gözardı Etmemesini Ayrıca Müşteriyi Yolunacak Kaz Gibi Görmemesini İsterim
Ayrıca Bilgisayarlı Arac Arıza Tespitinden Kesinlikle Ücret Alınmamasını İsterim Kısaca Kaliteli Hizmet Yaptığı İşin Karşılığını Vermesini İsterim Bu Mesajı Bir Skoda Kullanıcısı Olarak Yazdım.


Hakan bey sizin istekleriniz zaten her serviste olması gereken özellikler bunun için ekstra servisin bir şey yapmasına gerek yok. Servis dürüst olmak zorunda olmazsa 1 kez iş yapar servis işinde uzman insanlar ile çalışmalı nokta arıza tespiti yapıp gereksiz parça ve işçiliklerden kaçınmalı ve arıza tespit cihazına gelirsek servisler bu cihazı bünyesinde bulundurmak için 5000 Euro gibi rakamlar ödüyorlar bu maliyet bir kazancı olmaz ise neden yapılırki. Bizde makina yok filanca yere gidin baksınlar diyen bir servis görmek istermisiniz. Tespit için ödenen 30-40 Tl para bence yerinde ve doğru bir olaydır
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 15:50

grey_wolf yazdı:ben servisten fiyat avantajı isterim. bana 45000 km bakımı için yetkili servis 375 tl derken ben özel serviste 150 tl ye yaptırıyorsam (aynı orj. malzemeleri kullanarak) burada bir sorun var demektir. bence en iyi servis arızayı doğru tahmin edip ilk seferde tamir edebilen ve kaliteli parçayı makul bir fiyata montaj edebilendir. tek beklentimiz budur.
Size katılıyorum
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 15:54

murat11h1 yazdı:Öcelikle bir servisten siz ve sizin gibileri tenzih ederim; orijinal parça kullanmalarını isterim. Nedemek istediğimi forumda açtığım konudan anlarsınız sanırım. [url=http://www.skodam.com/viewtopic.php?f=23&t=20400
http://www.skodam.com/viewtopic.php?f=23&t=20400[/quote[/url]]

Bütün yetkili ve özel servisler Orjinal parça kullanmak ister kimse yerli malzeme ile uğraşmak istemez . Peki servisler neden yan sanayi parça kullanır. Sebebi açık ve nettir Arz Talep meselesi Müşteri aracını en uygun paraya en hızlı şekilde onarılsın ister . Bence yan sanayi ürünlerin temel noktası müşterilerdir . Siz taktırmayın ben taktırmim o taktırmasın Servislerde satılmayan malzemeyi barındırmaz
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 18 Haz 2010, 15:59

Sarıibo yazdı:Servisler bilhassa yetkili ise belli periyotlardaki işlemleri yapıyorlar (15bin, 30 bin bakımları gibi). Ayrıca şikayetin varsa bilgisayara cekup yaptırarak o şikayetin hangi parcalarda olacağını tesbit ediyorlar ve sonra ilk parcadan başlıyarak değiştiriyorlar. Olmadı ikici olasılıktan devam ediyorlar. Buda tüketicilere fazladan harcama demektir. Bundan önceki arabamda sabahları geç çalışma veya bazende çalışmama gibi sorunum vardı. Bana arabanın beyni arızalı dediler 1500 Tl masrafı var dendi. Yaptıramadım idere ettim sora Fethiyede arızalandı sanayide bir ustaya gittim beni dinledi ve bir parcayı söküp bir baktı ve lehim hatası var dedi kısa devre yapmış bunu giderdi. Borcumu sorduğumda borcun yok dedi. Sorunum halledildi. 1500 TL istenen arıza hiç masrafsız halledildi. Kime güvenelim....


Yetkili servislerin bir amacı sattıkları veya distrübütörün sattığı araçların sorunlarını çözmek bir amacıda para kazanmaktır. Arızayı tespit etmek için kendi kullandığı parçaları geri alabilir
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti Erdemsah » 23 Haz 2010, 16:39

Carbon Clear kampanyası fena olmaz sanırım
Uzman oto skoda özel servisi

www.uzmanotoskoda.com




Erdemsah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 21 Nis 2009, 15:52
Ad Soyad: Erdem Şahin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 206 HDI

İleti WXW » 23 Haz 2010, 17:30

Müşterisinin aracını kendi aracı gibi gören servis servistir. Her ticari kuruluşun amacı para kazanmaktir. Faturayı ödeyip, biraz sonra kendiniz o garajdan çıkacakmış gibi hareket etmeniz, bizlere vereceğiniz bütün hediyelerden daha değerlidir.istenen veya gereken bakımları yaparken cikabilecek ilave masraf ve zaman kaybi ile ilgili bilgilendirme yapabilmekte profesyonelliğin ve yapılan isin bilinçli yapıldığının en önemli göstergesidir.
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti nitroattack » 23 Haz 2010, 17:50

önceikle selamlar carbon clener boğaz kelebeği enjektör temizliği için uygun fiyat verirseniz servis dolar aşar kronik sorunarımız sonuçta
nitroattack
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 108
Kayıt: 27 May 2010, 17:16
Ad Soyad: Göktürk GÖKKAYA
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FABİA 1.4cc 16v comfort (2001) landirenzo lpg

İleti nitroattack » 23 Haz 2010, 17:55

WXW yazdı:Müşterisinin aracını kendi aracı gibi gören servis servistir. Her ticari kuruluşun amacı para kazanmaktir. Faturayı ödeyip, biraz sonra kendiniz o garajdan çıkacakmış gibi hareket etmeniz, bizlere vereceğiniz bütün hediyelerden daha değerlidir.istenen veya gereken bakımları yaparken cikabilecek ilave masraf ve zaman kaybi ile ilgili bilgilendirme yapabilmekte profesyonelliğin ve yapılan isin bilinçli yapıldığının en önemli göstergesidir.



tebrikler serkan bende bir tekniker olarak düşüncelerine tam desek veriyorum
nitroattack
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 108
Kayıt: 27 May 2010, 17:16
Ad Soyad: Göktürk GÖKKAYA
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FABİA 1.4cc 16v comfort (2001) landirenzo lpg

Sonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir