Takdir ve Teşekkür

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Takdir ve Teşekkür

İleti termineytir » 03 Kas 2010, 10:26

ARDAOTOMOTİV'den Ramazan ayı başında kargo yolu ile MA-PA marka debriyaj balata seti almıştım. İlk gelen setin balatası KARGO problemi ile kırılmış olarak tarafıma ulaştı. Aynı gün balatayı paketleyip geri gönderdim. Hemen ertesi gün ARDAOTOMOTİV tarafından yeni baskı balatam elime geçti.

Baskı balatayı aracıma monte ettirdikten sonra herşey yolunda iken Ramazan bayram tatili için Kastamonu'ya giderken Bolu dağı rampasında kaldım. Araca bakan bir tamircinin işin uzun süreceğini söylemesi üzerine yoldan geçen çekici bir tıra aracı yükleyip İstanbula döndük. Şanzıman indirildiğinde baskı balatanın üzerinde bulunan yaylardan birinin kovanının kırılıp yayın baskı ile balata arasına sıkıştığından aracın ilerleyemediğini anladık.

Aracın üzerinden çıkan Baskı Balata setini ARDAOTOMOTİV'e yolladığımda Yetkili Servisten (Kullanım Hatası, Montaj Hatası, İmalat Hatası) durum raporu gelmeden mağduriyetimi gideren

ARDA OTOMOTİV
'i


TAKDİR
eder, tarafıma gösterdikleri yoğun ve sıcak ilgiye Teşekkürü borç bilirim.
 
Eklentiler
Arda Oto.jpg
Arda Oto.jpg (24.64 KiB) 920 defa görüntülendi
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti hetepe » 03 Kas 2010, 10:33

2 ürünün de sorunlu çıkması garip bir durum.
Sorunlu parçalarına sahip çıkan bir kuruluş daha garip....İlk kez duyuyorum yani.
Kendilerini tebrik eiyorum...
Size de geçmiş olsun...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti SKODA 135 » 03 Kas 2010, 12:15

Şimdi bende bunları okuyunca ARDAOTOMOTİV'i taktir ettim.........Umarım işlerinde daha da ilerleyip örnek firmalardan olurlar...

Kardeşimize de geçmiş olsun diyorum.
Oyuncak sanmayın ahlâk-ı milli, rûhî millidir.
Onun ilkâsı en korkunç ölüm, mevt-i külli'dir.
Mehmet Akif ERSOY
Kullanıcı avatarı
SKODA 135
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 08 Ekm 2010, 18:25
Ad Soyad: Abdullah Pınarlı
Nereden: Uşak
Arabanız: Skoda Favorit

İleti HHA_13 » 03 Kas 2010, 12:32

Herkeze merhabalar takdir mailleride görmek gerçekten sevinidirici yanlız servis size gereken ilgiyi göstermiş ama bir debriyaj seti için 3 kez sorun yaşamışsınız boludan tırla geri dönmüşsünüz planladıklarınızı yapamamışsınız burda yaşadığınız mağduriyet nolucak garip doğrusu 3 kez aynı parçadaa sorun çıkıyor
HHA_13
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 25 Ekm 2010, 09:52
Ad Soyad: HANİFE ASLAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA

İleti termineytir » 03 Kas 2010, 12:48

ATİK34 yazdı:Herkeze merhabalar takdir mailleride görmek gerçekten sevinidirici yanlız servis size gereken ilgiyi göstermiş ama bir debriyaj seti için 3 kez sorun yaşamışsınız boludan tırla geri dönmüşsünüz planladıklarınızı yapamamışsınız burda yaşadığınız mağduriyet nolucak garip doğrusu 3 kez aynı parçadaa sorun çıkıyor


1 debriyaj seti için 3 kez sorun yaşamış değilim ki_? Açıklamamı dikkatli okuyan durumu net olarak anlıyacaktır.

  • Debriyaj balata seti ilk sefer kargo ile yollandığında ki kargonun nasıl bir taşıyıcılık yaptığını kullananlar bilirler, balatanın kenarında kırık çıktı. Bu kargodan kaynaklanmış olan bir problem. (bir adet kutunun içinde baskı ve balata bulunduğu için taşıyıcı bunu kamyonun arkasına fırlatırsa illaki bir yer kırılacaktır.)
  • Yeni set geldiğinde ise 320 Km sonra araç yolda kaldı. Allah'a şükür ordan geri dönebildik. Daha beteri de olabilirdi. Arıza olmayıp devam etseydim başıma daha kötü şeyler gelebilirdi.
  • 3. seferi nerde yazmışım bende bulamadım_?
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti özkanfavo » 03 Kas 2010, 12:59

parçayı sorunsuz değiştirmesi çok güzel bi olay fakat hata yine kendisinde.sizin aracınız 1.6 motor.bu araçlara 1.3 araçların debriyaj seti verildiği için bu problemi yaşıyorsunuz.mapa 1.6 için set üretmiyor.1,6 ların balatasının yayları 1.3 lerden daha serttir ve iç içe geçmiş 2 yay vardır.baskı-balata görüntü olarak 1.3 ilr aynıdır fakat sertlikleri farklıdır..daha önce yedek parça işinde çalıştığım için biliyorum bu konuyu..
özkanfavo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 20 May 2010, 14:12
Ad Soyad: özkan sarıgül
Nereden: İzmir
Arabanız: favorit

İleti akfezer » 03 Kas 2010, 17:33

Tebrikler ARDA OTOMOTİV. :)
akfezer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 28 Ekm 2010, 22:42
Nereden: Mersin
Arabanız: Fabia 1.4 Tdi Specil Sedan


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir