motor kaputu kaldırma hidroliği

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

motor kaputu kaldırma hidroliği

İleti seymen » 06 Nis 2011, 15:32

arakadaşlar 2011 model octavia da motor kaputunu açtığımda hidrolik li kaldırma olayının olmaması beni şaşıttı 2005 model alfa 156 da vardı 2011 model araçta elle tutturuluyor garip geldi ve herzamaki gibi bende yeni arayış oluşturdu acaba bu hidrolikli kaldırma olayını nasıl nerde ne kadara yaptırabiliriz .ilgililerin ve bilgililerin dikkatine ...
 
Kullanıcı avatarı
seymen
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 78
Kayıt: 12 Mar 2011, 13:32
Konum: bursa
Ad Soyad: fatih ünsal
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia facelift 1.4tsı elegance

İleti hakanerdogan » 06 Nis 2011, 16:21

Skoda çalar pîrim, alışırsınız :)
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti umutkubat » 06 Nis 2011, 16:40

eski kasa Jetta da hidrolik olmasına rağmen, 2011 yeni kasa Jetta da, Octavia da olduğu gibi kaputu tutan bir çubuk bulunmakta... :)
umutkubat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 26 Kas 2005, 20:09
Nereden: Ankara
Arabanız: 2014 Octavia Elegance 1.6 TDI DSG

İleti maximous » 06 Nis 2011, 19:08

Benim 2001 model Seat Leon signoda da vardı bu özellik.
maximous
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 382
Kayıt: 05 Ekm 2010, 16:24
Ad Soyad: Yalçın Deniz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2013 Kia Ceed Concept Plus

İleti seymen » 06 Nis 2011, 20:11

acaba güvenlik açısından bir sıkıntıvımı varda kaldırıldı ,yoksa yolda giderken kaputun açılmaması içinmi böyle bişey yaptılar vardır bilen bence bunuda bu formda kesin
Kullanıcı avatarı
seymen
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 78
Kayıt: 12 Mar 2011, 13:32
Konum: bursa
Ad Soyad: fatih ünsal
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia facelift 1.4tsı elegance

İleti cihanne » 07 Nis 2011, 01:01

otomobiller tasarlanırken kullanılacak parçanın kullanım sıklığı ve fiyatı göz önüne alınarak tasarıma gidilir. Motor kaputu gibi ağır bir parçayı tek başına kaldıracak bir hidroliğin hem çok kuvvetli hemde güvenlikten ödün vermemek için kaliteli olması gerekir. Motor kaputunun açılma sayısı ve süresi aracın kullanım süresinin yanında çok küçük bir değerde kalır. Ayrıca maliyetide arttıracaktır. Maliyet-Tasarım eğrileri veya Kullanım-Tasarım eğrileri, bu parçayı zorunlu kılmamış olacak ki kaldırmışlar...
Saygılarımla,

Cihan ÜRÜT / BURSA




___________________


TR 16 CVP 30
Kullanıcı avatarı
cihanne
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 210
Kayıt: 12 Ekm 2010, 22:11
Ad Soyad: Cihan ÜRÜT
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Felicia GLX 1.3 MPi

İleti hetepe » 07 Nis 2011, 09:57

Pejo 106 da bile var...ben de fabiaya uydurmayı planlıyorum.
Yapabilirsem resimleriyle paylaşırım..
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti levkar55 » 07 Nis 2011, 10:27

BEYLER:bahsettiğiniz eksiklik benide sinirlendiriyor.www.superskoda.com sitesinde bu amortisör aksesuvar olarak satılıyor.yolunu bilsem getirtip takacağım.sizlerde inceleyin.yolunu bulup getirtebilen olursa banada getirtsin.ayrıca bu sitede epey güzel aksesuvarlar var.ilginize.sevgiler....
levkar55
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 07 Eyl 2010, 14:09
Ad Soyad: levent karagöz
Nereden: Samsun
Arabanız: octaviaII 2011

İleti sufe » 07 Nis 2011, 11:53

cihanne yazdı:otomobiller tasarlanırken kullanılacak parçanın kullanım sıklığı ve fiyatı göz önüne alınarak tasarıma gidilir. Motor kaputu gibi ağır bir parçayı tek başına kaldıracak bir hidroliğin hem çok kuvvetli hemde güvenlikten ödün vermemek için kaliteli olması gerekir. Motor kaputunun açılma sayısı ve süresi aracın kullanım süresinin yanında çok küçük bir değerde kalır. Ayrıca maliyetide arttıracaktır. Maliyet-Tasarım eğrileri veya Kullanım-Tasarım eğrileri, bu parçayı zorunlu kılmamış olacak ki kaldırmışlar...



Sonunda Benim gibi düşünen birini görüyorum. Tebrikler yorum için...
Kullanıcı avatarı
sufe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 141
Kayıt: 19 Ağu 2010, 21:22
Ad Soyad: Suleyman
Nereden: Bursa
Arabanız: SuperB 1.4TSI Elegance

İleti levkar55 » 07 Nis 2011, 13:32

otomobiller tasarlanırken kullanılacak parçanın kullanım sıklığı ve fiyatı göz önüne alınarak tasarıma gidilir. Motor kaputu gibi ağır bir parçayı tek başına kaldıracak bir hidroliğin hem çok kuvvetli hemde güvenlikten ödün vermemek için kaliteli olması gerekir. Motor kaputunun açılma sayısı ve süresi aracın kullanım süresinin yanında çok küçük bir değerde kalır. Ayrıca maliyetide arttıracaktır. Maliyet-Tasarım eğrileri veya Kullanım-Tasarım eğrileri, bu parçayı zorunlu kılmamış olacak ki kaldırmışlar...


Sonunda Benim gibi düşünen birini görüyorum. Tebrikler yorum için... beyler;;;bu görüşler doğru ama skoda alanlar ucuz araç alıyorlar her şeyin ucuzuna layıktır mantığını anlamıyorum.çünkü aldığım dönemde aynı donanımlı jetta ile aynı paraya aldım.yani ucz diye değil ,oktiyi beğendiğim için aldım.minimalist olmayı düşünmüyorum.ayrıca fikirlerimizi bu forumda değilde hyde parkta mı paylaşalım?sevgiler...
levkar55
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 07 Eyl 2010, 14:09
Ad Soyad: levent karagöz
Nereden: Samsun
Arabanız: octaviaII 2011

İleti seymen » 07 Nis 2011, 21:40

[quote="sufe"][quote="cihanne"]otomobiller tasarlanırken kullanılacak parçanın kullanım sıklığı ve fiyatı göz önüne alınarak tasarıma gidilir. Motor kaputu gibi ağır bir parçayı tek başına kaldıracak bir hidroliğin hem çok kuvvetli hemde güvenlikten ödün vermemek için kaliteli olması gerekir. Motor kaputunun açılma sayısı ve süresi aracın kullanım süresinin yanında çok küçük bir değerde kalır. Ayrıca maliyetide arttıracaktır. Maliyet-Tasarım eğrileri veya Kullanım-Tasarım eğrileri, bu parçayı zorunlu kılmamış olacak ki kaldırmışlar...[/quo


sizin araç superb heralde sizdedemi yok hidrolik
Kullanıcı avatarı
seymen
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 78
Kayıt: 12 Mar 2011, 13:32
Konum: bursa
Ad Soyad: fatih ünsal
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia facelift 1.4tsı elegance

İleti sufe » 07 Nis 2011, 22:27

Benim araçta var, Aracın sınıfı ile ilgili olsa gerek, koymuşlar.
Kullanıcı avatarı
sufe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 141
Kayıt: 19 Ağu 2010, 21:22
Ad Soyad: Suleyman
Nereden: Bursa
Arabanız: SuperB 1.4TSI Elegance

İleti seymen » 07 Nis 2011, 22:34

o zaman güvenlik açısından kesinlikle değil tamamen 3 kuruştan kar yapmaya çalışmışlar helal olsun iyice soğutuyolar bunlar ( skoda ) bundan sonra bidaha binmem dicem ama octime kıyamıyom yinede güzel bee:)
Kullanıcı avatarı
seymen
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 78
Kayıt: 12 Mar 2011, 13:32
Konum: bursa
Ad Soyad: fatih ünsal
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia facelift 1.4tsı elegance

İleti sufe » 07 Nis 2011, 22:42

Şirketlerin tanımında "kar elde etmek amaçlı" ibaresi vardır. Kar elde etmeyen şirketler yok olurlar. Üretimci gözü ile baktığınızda, Bu tür malzemelerin (hani olsada olur olmasada olur denilen türden) hem üretim maliyetine etkisi vardır hemde bakım ve arıza riski vardır. Bunlar arabanın kalitesini yükselten veya düşürün önemli parçalar olmadığı için, Çokta fazla üzerinde durup arabanın genel kalitesi hakkında yorumu, bir gaz piston üzerinden yapmak yanlış olur. Kanaatimce!..

Saygılar.
Kullanıcı avatarı
sufe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 141
Kayıt: 19 Ağu 2010, 21:22
Ad Soyad: Suleyman
Nereden: Bursa
Arabanız: SuperB 1.4TSI Elegance

İleti cihanne » 07 Nis 2011, 23:12

seymen yazdı:o zaman güvenlik açısından kesinlikle değil tamamen 3 kuruştan kar yapmaya çalışmışlar helal olsun iyice soğutuyolar bunlar ( skoda ) bundan sonra bidaha binmem dicem ama octime kıyamıyom yinede güzel bee:)




Eğer motor kaputunuzda bulunmayan bir hidrolik piston için aracınızdan vazgeçecekseniz, emin olun dünyanın en pahalı arabasını da alsanız, bir kusur bulacaksınızdır. Bence aracınıza kıyamadığınız için değilde, artılarını görebildiğiniz için vazgeçmeyin skodanızdan. Farkındasınızdır ki, bu forumda dahi olmak üzere, türkiyede ve dünyada sizin aracınıza sahip olmak isteyen milyonlarca insan vardır..

Ayrıca şu şekilde düşünürseniz üretici firmaları anlayabilirsiniz : BU parçadan bir araçta bir tane kullanılacak. Belkide aracın maliyetini sadece 10 lira arttıracak. Ancak bu parçanın fikir aşamasından tasarımına, prototip denemelerinden montajına kadar uzun bir süreç var. BU da ekstra maliyet demektir. Dahası siz bir tane araç alacaksınız ama firma bu araçtan yüzbinlerce üretecek. taktığı hidroliğin içerisinde arızalı olanlar olacak, stoklu çalışması gerekecek... derken; alın size bu önemsiz parçayı takmamak için onlarca sebep..

Saygılarımla...
Saygılarımla,

Cihan ÜRÜT / BURSA




___________________


TR 16 CVP 30
Kullanıcı avatarı
cihanne
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 210
Kayıt: 12 Ekm 2010, 22:11
Ad Soyad: Cihan ÜRÜT
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Felicia GLX 1.3 MPi

İleti seymen » 08 Nis 2011, 19:57

iyi tamam güzel maliyet hesabı firmaya olan külfeti falan filan bilmem ne hepsine eyvallah ama şuda bi gerçek 45 bin civarı para veriyosunuz 2011 model araç alıyorsunuz yanınıza bi polo ,106 vs. geliyo onda böyle bişey düşünülmüş o zaman insanın zoruna gidiyo birde o parça o kadar küçümsenecek olmazsa olmaz denilecek bi parça değil zaten konforlu kullanım rahatlık için almışsınız aracı ama konforsuz parçalar mevcut bence o detaylar müşteri kazandıran detaylar
Kullanıcı avatarı
seymen
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 78
Kayıt: 12 Mar 2011, 13:32
Konum: bursa
Ad Soyad: fatih ünsal
Nereden: Bursa
Arabanız: octavia facelift 1.4tsı elegance

İleti ugur_clskn » 08 Nis 2011, 21:49

hetepe yazdı:Pejo 106 da bile var...ben de fabiaya uydurmayı planlıyorum.
Yapabilirsem resimleriyle paylaşırım..




106 da bıle var ne demek abi tofaştan bahseder gıbı.ayıp oluyo ama benım 306 da da hayli hayli var :D ayrıca kaza yaptım kaput egıldı duzeltıldı falan onlar sapasaglam kaldı ahahahahaaha
PEUGEOT 306 1.6 SEDAN
Kullanıcı avatarı
ugur_clskn
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 29 Eyl 2009, 03:06
Ad Soyad: uğur çalışkan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia 1.3lx idi

İleti sufe » 08 Nis 2011, 21:57

seymen yazdı:iyi tamam güzel maliyet hesabı firmaya olan külfeti falan filan bilmem ne hepsine eyvallah ama şuda bi gerçek 45 bin civarı para veriyosunuz 2011 model araç alıyorsunuz yanınıza bi polo ,106 vs. geliyo onda böyle bişey düşünülmüş o zaman insanın zoruna gidiyo birde o parça o kadar küçümsenecek olmazsa olmaz denilecek bi parça değil zaten konforlu kullanım rahatlık için almışsınız aracı ama konforsuz parçalar mevcut bence o detaylar müşteri kazandıran detaylar



Motor kaputunun sürekli açılıp kapanması gerekiyorsa, artık ihtiyaç olduğunu düşünüp koymuş olabilirler
Kullanıcı avatarı
sufe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 141
Kayıt: 19 Ağu 2010, 21:22
Ad Soyad: Suleyman
Nereden: Bursa
Arabanız: SuperB 1.4TSI Elegance

Sonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir