2006 fabia ön tampon lazım ...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

2006 fabia ön tampon lazım ...

İleti afb81 » 19 Arl 2011, 13:32

iyi forumlar öncelikle.. 2006 model fabia aracıma ön tampon gerekiyor, temiz çıkma veya yan sanayı olabilir?? yardım edebilecek arkadaşlar varsa sevinirim
 
Kullanıcı avatarı
afb81
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 13 Ağu 2011, 08:04
Ad Soyad: FARUK DEMİR
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Fabia I 2006

İleti PİCK-UP » 19 Arl 2011, 13:51

sanayilere bakın çogunda bulursunuz... 100-150 nin üzernde vermeyin sanayiden alırsanız..
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti hetepe » 19 Arl 2011, 15:48

100-150 ye bulursan bir tane de ben isterim...çatlak kırık bile 250 den aşağı değil, sıfırı 650 kâat...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti Bluedays » 19 Arl 2011, 18:20

hetepe yazdı:100-150 ye bulursan bir tane de ben isterim...çatlak kırık bile 250 den aşağı değil, sıfırı 650 kâat...

Engin abi, benimkini duvara hafif çarptırak, kasko değiştirir nasılsa. :)

Şaka bi yana bu tür durumlarda çıkan tampon ne oluyor? Servislerde mi kalıyor yoksa isteyen kendi malım nasılsa diye alabiliyor mu? Kaskocu, ben bunu değiştiriyorum, eskisini alamazsın falan mı diyor?

Eğer öyleyse iyi ekmek var bu işte. Servislerden al al sat yıldıza.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti hetepe » 19 Arl 2011, 19:54

Amman yapmıyalım öyle bişey, ...önce Allah, sonra sigortacılar çarpar...çok sıkı takibat yapıyorlar bu durumlarda...

Kırık çatlak tamponlar servis tarafından sigorta şirketine teslim ediliyor, belli bir süre sonunda sigorta bunları hurdacılara satıyor ve bu tampon vb parçalar hurdacı raflarında yeni sahiplerini bekliyor... :? :D
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti afb81 » 19 Arl 2011, 22:31

bugun araştırdım, çıkması 160 lira ikitelli sanayide ve hasarlı.. sıfır yan sanayisi ise 230 liraya bıraktı son fiyat..boyatmasıyla maliyeti 330 lira oluyor :)
Kullanıcı avatarı
afb81
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 13 Ağu 2011, 08:04
Ad Soyad: FARUK DEMİR
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Fabia I 2006

İleti önder38 » 19 Arl 2011, 22:52

yan sanayi alacağına çıkma al, boya atma yapabilir ve daha çabuk kırılır sert olur.
FABİA TDI Sedan
Kullanıcı avatarı
önder38
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 460
Kayıt: 26 Arl 2009, 22:14
Nereden: Kayseri
Arabanız: Fabia TDI

İleti Bluedays » 20 Arl 2011, 09:16

hetepe yazdı:Amman yapmıyalım öyle bişey, ...önce Allah, sonra sigortacılar çarpar...çok sıkı takibat yapıyorlar bu durumlarda...

Kırık çatlak tamponlar servis tarafından sigorta şirketine teslim ediliyor, belli bir süre sonunda sigorta bunları hurdacılara satıyor ve bu tampon vb parçalar hurdacı raflarında yeni sahiplerini bekliyor... :? :D



Yok abi, dalgasına yazdım. Allah'tan korkarız.

Ben merakımdan sordum. Cevabı aldım. Teşekkür ederim.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir