Yedek Parça ve Serviste Yetersiz

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yedek Parça ve Serviste Yetersiz

İleti sinanpolat23 » 20 Şub 2008, 00:36

Skoda araç satışı yapıyor ancak müşteri hizmeti ÇOK yetersiz.  Yeni Fabia kullanıcısıyım 15 Aralık 2007 tarihinde skoda fabia aracımla kaza yaptım ve 2 ayı aşkın zamandır aracımı hala skoda servisinden alamadım. kaskomun acenteliğini yapan servisim önce yaklaşık bir ay kaskoyu bahane edip aracın yapımına başlamadı, halbuki üzerinde dursaydılar bu kadar bekleyeceğini de sanmıyorum. ardından da yapımana başlanıyor ancak 1.5 aya yakındır Türkiyede yedek parçalarımız yeterli değil diyorlar ve hala bekletiyorlar beni. müşteriye karşı satış sonrası ilgi alaka çok ama çok zayıf. hiç değer vermiyorlar.
 
sinanpolat23
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Şub 2008, 00:34

İleti skodacı » 20 Şub 2008, 00:37

beklenen parçalar ne?
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti sinanpolat23 » 20 Şub 2008, 00:52

hava yastığı kontrol ünitesi. cam sileceği su bidonu. bunlar hala bekleniyor. bundan bir hafta öncesine kadar emniyet kemeri bile türkiyede yok deniyordu. bunlar bildiklerim. diğerlerini daha fazla anlamadığım için isimlerini bilmiyorum.
sinanpolat23
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Şub 2008, 00:34

İleti serdar5306 » 20 Şub 2008, 01:12

yazıklar olsun ne diyelim ankara veya istanbuldan parça isteyememişlermi yüce otıyu ara sıkıştır biraz 2 ayda parça bulunmazmı yurdışından bile 1 haftada geliyor ordaki servis bence işi sıkı tutmuyordur
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti KATARİN » 20 Şub 2008, 01:39

koca araba geliyor parcası gelmiyor bu nasıl iştir
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti baha » 20 Şub 2008, 01:50

skoda bu işte ondan sonra birbirimize soruyoruz neden tutulmuyor diye muğla toyotaya bi yakınımlla aracını servise götürdük inanamadım bide skodayı kıyasladım bizlere değer vermiyorlar alanalır mantığı adamlar nasılsa kazanıyor aslında almayacaksın belki değişir sistem
baha
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Eyl 2007, 23:31

İleti KATARİN » 20 Şub 2008, 01:52

SERVİS PARCAYI NEDEN GETİRTEMİYORMUŞ??? NE CVP VERİYORLAR ACABA ?
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti umt_d » 20 Şub 2008, 02:16

Yurtdışından taş çatlasa 3 haftada geliyor.
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti loveskoda » 20 Şub 2008, 02:25

[quote="baha"]skoda bu işte ondan sonra birbirimize soruyoruz neden tutulmuyor diye [/QUOTE]
 

"Skoda bu işte" demek çok yanlış... Skoda çok iyi otomobiller üretiyor... Yüce Auto çok berbat... Distürübitörün kötülüğünü markaya yüklemek yanlış olur...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti loveskoda » 20 Şub 2008, 02:27

[quote="serdar5306"] ordaki servis bence işi sıkı tutmuyordur[/QUOTE]
 

ClapKesinlikle... Yeni bir model gelmeden önce alt yapısı, yedek parçaları hazır olur... O servisi şikayet etmek lazım... 1 ay normal tamir süresi...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti hans35 » 20 Şub 2008, 02:31

[quote="sinanpolat23"]hava yastığı kontrol ünitesi. cam sileceği su bidonu. bunlar hala bekleniyor. bundan bir hafta öncesine kadar emniyet kemeri bile türkiyede yok deniyordu. bunlar bildiklerim. diğerlerini daha fazla anlamadığım için isimlerini bilmiyorum.[/QUOTE]
Cam sileceği su bidonu kesin Antalya Çağ da vardır bir ara sor.Diğer parçalarda vardır Çağ da.Yalnız ben eski Fabia dan bahsediyorum.Sizinki yeni sanırım.Bizimkiyle aynı değilmiki Bidon?
hans35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:15

İleti ufuk » 20 Şub 2008, 21:38

Öncelikle geçmiş olsun...
Bende aynı fikirdeyim tüketici hakları var...Yetkili servislerin yükümlülükleri var bi hatırlatın derim.2 ay gerçekten çok fazla bir süre...Şikayet edeceğinizi falan belirtin.Tam olarak bilemiyorum ama bi tüketici haklarına bakın.Size başka bi araba versinler onu kullanın.Ben Tv için almıştım, tamir oluncaya kadar kullandım.Bence aynı mantık....
ufuk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Oca 2008, 12:14

İleti skodacı » 20 Şub 2008, 22:49

yüce autoyu yüce autoya mı şikayet edecek...

skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti sinanpolat23 » 21 Şub 2008, 01:23

servisite de iş yok yüce otoda da iş yok. adamlarla konuştuk, biz de parça bekliyoruz diye oyaladılar bizi. en son hava yastığı ünitesi beleniyordu. bu gün aradılar beni servisten. malzeme gelmiş ancak yanlış beyin yollamışlar. tekrar almanyadan sipariş vermişler. tabi gerçekten yanlış parça mı gelmiş yoksa zaman kazanmaya mı çalışıyorlar anlamadım. ya ben 2 aydır aracımı serviste görmekten bıktım ama onlar hala orada koca bir arabanın yer işgal etmesinden bıkmamışlar.

sinanpolat23
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Şub 2008, 00:34

İleti sinanpolat23 » 21 Şub 2008, 01:32

aslına bakarsanız araçlar çok güzel. gerçekten arabamdan memnundum. ancak servislerinin sorumsuzluğu başkalarında markaya karşı bir ön yargı oluşturuyor. aracımı gören 3 arkadaşım da ilk fırsatta yeni fabia almayı planlıyorlardı ancak servisindeki bu kalitesizliğe şahit olduklarında aracı almaktan vazgeçtiler. araçlar iyi olmasına rağmen servislerin sorumsuzluğu araçlara karşı da bir ön yargı oluşturuyor.
 

aslında bu sorumsuzluğu skodanın asıl fabrikasına bildirmek istiyorum. adamlar markalarını türkiyede kime emanet ettikleirni öğrensinler istiyorum ancak fabrikasını nerde olduğunu bilmiyorum. sizlerin bir bilgisi varmı? en azından yurt dışındaki ana fabrikanın mail adresini öğrenip toplu mailler atıp şikayette bulunsak en azından bir uyarı gönderirler belki. çünkü avrupa insanı müşterilerine değeri her şeyden ön planda tutuyor. bilgisi olan arkadaşımız varsa ana fabrikanın mail adresini paylaşsın ve hepimiz bir şikayet içeren mail atalım. sesimizi duyuralım. çünkü bu gün benim başıma gelen sorumsuzluk yarın sizlerin ve daha nice hevesle skoda araç alan insanların başına gelmesin
sinanpolat23
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Şub 2008, 00:34

İleti yonetici » 21 Şub 2008, 01:46

[quote="sinanpolat23"]malzeme gelmiş ancak yanlış beyin yollamışlar. tekrar almanyadan sipariş vermişler. tabi gerçekten yanlış parça mı gelmiş yoksa zaman kazanmaya mı çalışıyorlar anlamadım.[/QUOTE]
 

Fabrikanın depo-lojistik yönetimi böyle hatalar yapmayacak kadar sistemli çalışır. Ya bunlar yanlış sipariş vermiştir yada sizinde tahmin ettiğiniz gibi zaman kazanma mücadelesi.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti ufuk » 21 Şub 2008, 22:51

ufuk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Oca 2008, 12:14

İleti sinanpolat23 » 22 Şub 2008, 23:15

Arkadaşlar bu maduriyetimi tüketici haklarına şikayette bulundum.%100 beni haklı buldular. servisi uyardılar, ya benle anlaşma yapacaklarını yoksa da davayı başlatacaklarını söylediler. servis durumun ciddiyetini anlayınca uzun bir pazarlığın ardından bize sıfır araç vermeye karar verdi. yeterki mahkemeye gitmesin dediler. benim arabamın sıfır fiyatını üzerine cüzzi bir fark verip daha üst modelini aldım.. ancak bu işi burda bırakmayacağım. yine de sanayi bakanlığına şikayette bulunacağım. üstelik yurt dışına da maille fabrikasına şikayetimde bulunacağım
sinanpolat23
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Şub 2008, 00:34

Sonraki

Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir