johnsen's beyaz lityum gres

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

johnsen's beyaz lityum gres

İleti PİCK-UP » 10 Haz 2008, 22:38

arkadaşlar bu ürünü yeni aldım ve arabanın gıcırdayan yerlerine sürdügümde anında etki eden çok güzel bir ürün herkeze tavsiye ederim. fiyatı ise 10 YTL  gıcırdayan yerler , kapı menteşeleri ve kilit mekanizmaları  gibi yerlerdede kullanılıyor.


RESİMLERİ;;;;;














 
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti OKTAVİACI » 10 Haz 2008, 22:38

paylaşım için tşkler
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti KATARİN » 10 Haz 2008, 23:55

Benim kapılar içinde böle bişe lazım.
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti PİCK-UP » 11 Haz 2008, 01:22

[quote="KATARİN"]Benim kapılar içinde böle bişe lazım.[/QUOTE]

lazımsa al. çarşıda kızılay caddesinden aldım ben.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti fmaka » 11 Haz 2008, 01:25

teşekkürler


 

fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti alwaysloser » 11 Haz 2008, 01:29

[quote="PİCK-UP"] [quote="KATARİN"]Benim kapılar içinde böle bişe lazım.[/QUOTE]

lazımsa al. çarşıda kızılay caddesinden aldım ben.
[/QUOTE]
 

kızılay caddesinde nerede babama söleyim alsın yaw ulu cami karşısında zaten bizim dükkan da
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti PİCK-UP » 11 Haz 2008, 01:44

camiye varmadan 150 metre geride sağ kolunun üstünde kepçe katarpit parçacısının yanında hemen görürsün dükkanın vitrininde sıvı gres , wd40 var zaten.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti alwaysloser » 11 Haz 2008, 01:46

[quote="PİCK-UP"]camiye varmadan 150 metre geride sağ kolunun üstünde kepçe katarpit parçacısının yanında hemen görürsün dükkanın vitrininde sıvı gres , wd40 var zaten.
[/QUOTE]
 

ok ben gideyim bari bi ara da peki bu kapı pimlerindeki malum seslere faydası oluyomu
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti PİCK-UP » 11 Haz 2008, 03:04

tabii tabii çok güzel bir ürün kapı menteşesi kilit mekanizması her şeyi çok iyi yaglıyor ve çok iyi sonuç veriyor.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti melodizm » 11 Haz 2008, 11:25

teşekkürler dostum dikkate alıcam .:Smile
melodizm
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2008, 10:43

İleti sainz » 03 Tem 2008, 12:16

Kutunun üzerinde ithalatçı firmanın web adresi falan var mı acaba? İstanbul' da nerede bulunur öğreniriz.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti apple » 03 Tem 2008, 12:26

Paylaşın için tesekkurler
apple
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 May 2008, 13:23

İleti favoritrally » 03 Tem 2008, 12:47

Güzel bir ürün sıktıktan bir süre sonra gres yağına dönüşüyor minik abim hatırlarsan bizim buraktada vardı aynısından bizde baya kullanmıştık :)
favoritrally
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Arl 2006, 00:22

İleti tayf10 » 09 Tem 2008, 01:15

sağol paylaşım için...
tayf10
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Ağu 2006, 22:27

İleti PİCK-UP » 09 Tem 2008, 01:28

önemli değil arkadaşlar... yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P


Servis, Yedek Parça, Aksesuar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir