fiestaa..

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fiestaa..

İleti RAZOR10 » 14 Ağu 2008, 22:47

arkadaşlar öncelikle hepinize i forumlarrrrr;
 

bilindiği gibi 2001 feliciam war alalı 3ay oldu daha önce forumda konu açmıştım, fabia mı puntomu die fakat 2 hafta önce arkadaşımda sıfır km 1,4 fiesta (benzinli)16v 80bg 24,640 a(Anahtar teslim) aldık.. araç çok güzel.. bizim şirkette 2007 tdcı war bende onu kullanmaya başladım (palio serwiste) inanılmaz bi sürüş keyfi war görünüm olarak çizgiler hatlar sürüş keyfi hızlanması çok güsel.. we şık we sportif, kararım deişior sanırım fabia ya we puntoyu eliyorum galiba. 7-8 ay snr ya gidip sıfır alacam yada temiz bişe bulursam 2007 sini alacam bi link atayım.. yorumlarınızı bekliorum

 
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti baha » 14 Ağu 2008, 22:51

evet güzel arabalardır fordlar tercih senin alırsan şimdiden hayırlı olsun
baha
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Eyl 2007, 23:31

İleti hakanerdogan » 14 Ağu 2008, 22:55

dizelini al madem derim...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RAZOR10 » 14 Ağu 2008, 22:57

[quote="hakanerdogan"]dizelini al madem derim... [/QUOTE]
 

dizelde olabilir ama o ların diselleri 27 civarında + 68hp benzinli ise 80hp

çok fazla yol yapmicam hafta sonları + tatil fln şirkette dizeli war bende benzinliside dewirli kullandığın zaman çok fazla yakmıyor
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti hakanerdogan » 14 Ağu 2008, 23:00

tabi doğru söylüyorsun aslında, az yol yapana benzinli Thumbs%20Up aradaki farkı hesaplamak lazım.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RAZOR10 » 14 Ağu 2008, 23:03

[quote="hakanerdogan"]tabi doğru söylüyorsun aslında, az yol yapana benzinli Thumbs%20Up aradaki farkı hesaplamak lazım. [/QUOTE]
 

walla bahsettiğim gibi benzinlisi dizele göre daha i kaçıyor sanki bide 20 milyar para bağlıcam traktör gibi çalışmasın dostum yaaaTongue
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti hakanerdogan » 14 Ağu 2008, 23:07

doğru sölüyorsun aslında bizim eniştede 1.4 duratorq 68 hp lik fusion var, GİTMİYOR
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RAZOR10 » 14 Ağu 2008, 23:12

aynen öle fazla gitmiyor fakat torku yüksel olduğundan iyi şaha kalkıyor gerisi fıssBig%20smile
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti kadir_ » 14 Ağu 2008, 23:14

alırsa ghia donanımını al çok hoş duruyor o donanımdaki arabalar bende hoşlanıyorum çok yumşak bi yapısı var
 


 

Örnek vereyim
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti RAZOR10 » 14 Ağu 2008, 23:15

[quote="kadir_"]alırsa ghia donanımını al çok hoş duruyor o donanımdaki arabalar bende hoşlanıyorum çok yumşak bi yapısı var
 


 

Örnek vereyim
[/QUOTE]
ewt ghialarda aklımda bi paramızı toparlıyalımda bakıcaz artık hangisine kadar zorlicam.. 20 ytl ayırcam.. çok gaza gelirsem sıfır alıırm
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti RAZOR10 » 14 Ağu 2008, 23:17

20 ytl e anca benzin alırım 20,000 ytl demek istemiştim Big%20smile
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti kadir_ » 14 Ağu 2008, 23:17

[quote="RAZOR10"][quote="kadir_"]alırsa ghia donanımını al çok hoş duruyor o donanımdaki arabalar bende hoşlanıyorum çok yumşak bi yapısı var
 


 

Örnek vereyim
[/QUOTE]
ewt ghialarda aklımda bi paramızı toparlıyalımda bakıcaz artık hangisine kadar zorlicam.. 20 ytl ayırcam.. çok gaza gelirsem sıfır alıırm
[/QUOTE]
 

Ben seni gaza getireyim arabanın ne olduğunu bilirsin sıfır alınca temiz olur onun kokusu ilk bakımları vs insanın çocuğu gibi oluyor ilk sen biniyosun koltukların jelatinini söküyorsun motor desen dokunulmamış LOL
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti hakanerdogan » 14 Ağu 2008, 23:20

hele ki Fiesta ST ler of uçak uçak...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RAZOR10 » 14 Ağu 2008, 23:22

Big%20smile[quote="kadir_"][quote="RAZOR10"][quote="kadir_"]alırsa ghia donanımını al çok hoş duruyor o donanımdaki arabalar bende hoşlanıyorum çok yumşak bi yapısı var
 


 

Örnek vereyim
[/QUOTE]
ewt ghialarda aklımda bi paramızı toparlıyalımda bakıcaz artık hangisine kadar zorlicam.. 20 ytl ayırcam.. çok gaza gelirsem sıfır alıırm
[/QUOTE]
 

Ben seni gaza getireyim arabanın ne olduğunu bilirsin sıfır alınca temiz olur onun kokusu ilk bakımları vs insanın çocuğu gibi oluyor ilk sen biniyosun koltukların jelatinini söküyorsun motor desen dokunulmamış LOL

 

 

arkadaşımın fiestasını çıkarında galeriden aynen dediin gibiydi güneşliğin jelatini söktüm adam kızdı bana yaa ne sökün dursun dediTongue
[/QUOTE]
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti kadir_ » 14 Ağu 2008, 23:22

[quote="hakanerdogan"]hele ki Fiesta ST ler of uçak uçak... [/QUOTE]
 

Fiyatıda öyle LOL
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti SEAHAWK » 14 Ağu 2008, 23:22

Bu aracın en tatlı hali 1.6 TDCI 90 hp'lik olanıdır bence. Hem de alınabilir bir fiyata.Thumbs%20Up
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti crash » 14 Ağu 2008, 23:31

Bana kalırsa puntoyu bilemem kullanmadım çünkü ama fabianın yanından geçemez.Fiestalar bana çok sert geldi kalas gibi yani.İç dizaynı estetikten yoksun ve malzeme kalitesi iyi değil.B segmentinde düşünebileceğim en son araçtır fiesta...

crash
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02

İleti hakanerdogan » 14 Ağu 2008, 23:35

yani fabia versiyonuna göre değişir ama ben (ST hariç) zannetmiyorum ki hiç bir fiesta arabam kadar iyi olsun... 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

Sonraki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir