KARARSIZ KALDIK.. OCTAVİA-VECTRA ?

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

KARARSIZ KALDIK.. OCTAVİA-VECTRA ?

İleti SEAHAWK » 07 Eyl 2009, 19:50

Öncelikle en önemlisi; temizini, iyisini alın. Sanırım bunun farkındasınız zaten.Smile


 

Denk durumda araç kıyaslayacak olursak; Vectra çok başarılı. Zaten bir sınıf üstte olması itibariyle bazı arkadaşların "anlamsız" bir şekilde "boş" olarak tanımlamasına rağmen donanımı çok başarılı, iç hacmi mükemmel.

 

Süspansiyonu konfor ve yol tutuş dengesini çok iyi dengeleyen türden. Ses yalıtımı oldukça başarılı. Son derece tok ve güven veren bir araç.

 

Aslına bakarsanız iyi bakımlı bir Vectra C çok yüksek km'lerde bile alınabilir. Ama ben gene de tavsiye etmiyorum.

 

Çok yakın bir arkadaşımın ve ailesinin 0 km'den aldığı Vectra'ları (yanılmıyorsam 2004 model idi) bugünlerde 170 bin km civarına ulaştı. Aracı aldıkları ilk zamanlarda garantiden halledilen bir iki ciddi sayılabilecek arıza oluştu. Ama ondan sonra ciddi bir sorun yaşamadılar. 2 yıldır da LPG ile hizmet veriyor. Kötü şartlara sahip pek çok yola da girip çıkarlar; benim hala içinde seyahat etmekten maksimum keyif aldığım bir araçtır.

 

Ayrıca tekrar belirtmek istiyorum; araç boş falan değil. Bahsettiğim bu araç Comfort, yani "sözde" düşük donanımlı. Bu aracın bu haliyle bile donanımı, ayrıntıları son derece zengin. Elegance düşünürseniz bundan ötesi zaten olmaz.

 

===============================================

 

 

Öte yandan; sürüş rahatlığı bakımından VW grup özelliklerinde olduğu söylenemez. Opel'in şanzımanı da, pedalları da, direksiyonu da VW grup modellerinden daha yorucu. Bunu da mutlaka belirtmek gerekir.

 
 
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti RAZOR10 » 07 Eyl 2009, 20:54

ben olsam o kasa octi almam opeli alırım 175.000 dekini almazdım kesinlikle ama
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti SEAHAWK » 07 Eyl 2009, 22:05

Aslında işe şürüş keyfi olarak bakarsak benim de gönlüm bütçeyi biraz daha arttırıp Octi A5'e uzanmaktan yana. Vectra'nın genişliğine, konforuna vb. sahip olmasa da, Vectra'dan çok daha yüksek bir sürüş keyfi sunacaktır.Smile
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti ORHAN06 » 07 Eyl 2009, 22:44

http://www.sahibinden.com/tank_mubarek_ ... isplayitem
bir arabada ben buldum...susuzluk her şey imaj hiçbirşey bana göre,tabi arabaya ısınmak içinde keyif almakda önemli...rengi,km si , lpg si bakdığınız araçlara göre daha iyi bana göre...gördüğüm kadarı ile 4 tane 17 ye çıkmadan 16 inç şık jant ve lastik istiyor...fena bir arabaya benzemiyor ,yardımcı olabilmişimdir umarım...yüksek km li araçlar ciddi masraflara gebedir bunu unutmamak lazım...
ORHAN06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Tem 2009, 15:04

İleti ORHAN06 » 07 Eyl 2009, 22:49

bi tane daha...2006 model yeni kasa,derli toplu duruyor ama baktırmak lazım tabi...km si yüksek çok koşturmuşlar ama hırpalamamışlar gibi...fiyatıda iyi...
ORHAN06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Tem 2009, 15:04

İleti ORHAN06 » 07 Eyl 2009, 22:57

http://www.sahibinden.com/aciiiillllll_ ... tion_flash
km si pek inandırıcı değil ama adamın günahınıda almamak lazım...lpg si de var...2006 dan beride kendisinde olan bir araç,düzgün ki binmiş...
ORHAN06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Tem 2009, 15:04

İleti Musa » 07 Eyl 2009, 23:15

Vectra lar da Tesisat sorunu var sürekli sıkıntı yaratıyor tesisatları da pahalı vectra alma derim
Octavia az buz bu aracında sıkıntısı oluyor ama vectra kadar değil en azından parçası bol ucuz çıkması var

SKODA OCTAVİA AL DERİM

SAYGILAR
Kullanıcı avatarı
Musa
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 09 Tem 2009, 01:41
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda felicia

İleti y.emre » 07 Eyl 2009, 23:56

[quote="ORHAN06"]http://www.sahibinden.com/aciiiillllll_ ... tion_flash
km si pek inandırıcı değil ama adamın günahınıda almamak lazım...lpg si de var...2006 dan beride kendisinde olan bir araç,düzgün ki binmiş...[/QUOTE]
km si neden inandırıcı gelmesin abi benim 2001 model felişim 42 000 de
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti zurna1788 » 08 Eyl 2009, 00:03

orhan abicim benim fabia da 2001 model 61000 km de Wink abi pek binmiyoruz arabaya... bi defa arabayı satmaya kalkışmıştım o zaman km 45000 de felandı adam dediki km ile oynanmış dedi...dedim ben kelek atacak adam değilim dedim arabayı kilitledim çıktım eve...adamda ......... baka baka gitmiş LOL orhan abim yanlış anlama sana birşey demek istemiyorum sana saygım sonsuz... ama araba kendini zaten belli eder... bu araç gerçekten çok temiz...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

Önceki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir