*siliniz..*

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

*siliniz..*

İleti Balki, Burak » 14 Şub 2010, 16:57

Özelliklerini yukarıda yazdım.istanbulbilisim.com adlı alışveriş sitesinden alıntıdır. Bende kullanıyorum bu cihazdan.Çok memnunum sadece ipod mp3 çalar olarak bakmak yanlış olur.O bir internet tarayıcı, bir video oynatıcı, bir navigasyon cihazı, bir hava durumu haberciniz, borsa takipciniz herseyiniz:) Mükemmel bir cihaz.Fiyatta cok iyi.
 
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti sonertevfik » 14 Şub 2010, 17:02

[quote="samet"]çağlar sende sonerin izinden gidiyorsun allah sonunu hayır etsin elde ne var ne yok satıyorsun maşallah..[/QUOTE]

Soner'in izinden gidiyorsun da ne demek? Çocuk ne yapsın yani, kullanmadığı eşyanın turşusunu mu kuracaktı, hayret birşey ya...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti C@GL@R » 14 Şub 2010, 21:25

Smile ipod bu ipod iphone nin hatsız olanı.. bunu telefon sanıp da hala alsammı almasammı yapıyorsun başka birsey demiyorum hocam..bu fiyata iphone varsa ben 3 tane alacam
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti quickcan » 14 Şub 2010, 21:47

[quote="caglarkrbyk"]Smile ipod bu ipod iphone nin hatsız olanı.. bunu telefon sanıp da hala alsammı almasammı yapıyorsun başka birsey demiyorum hocam..bu fiyata iphone varsa ben 3 tane alacam
[/QUOTE]

+10 Big%20smile


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti mygokhan » 14 Şub 2010, 21:52

Cihaz çok güzel..Hayırlı satışlar..

Arkası krom kaplı değil mi komple? Çok çiziliyor o kısım.
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti C@GL@R » 14 Şub 2010, 21:57

sağolun eve krom kaplı..sıfır alsanız bezle silseniz çiziliyor malesef ama kılcal çizikler mevcut aşırı değil..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti quickcan » 14 Şub 2010, 21:59

evet fzla çizilmiyor ama


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti C@GL@R » 14 Şub 2010, 23:18

[quote="Balki, Burak"]Özelliklerini yukarıda yazdım.istanbulbilisim.com adlı alışveriş sitesinden alıntıdır. Bende kullanıyorum bu cihazdan.Çok memnunum sadece ipod mp3 çalar olarak bakmak yanlış olur.O bir internet tarayıcı, bir video oynatıcı, bir navigasyon cihazı, bir hava durumu haberciniz, borsa takipciniz herseyiniz:) Mükemmel bir cihaz.Fiyatta cok iyi.
[/QUOTE]

sağol burak kardeşim açıklamalar için telefon sanıpda alan falan olur sonra uğraş durSmile
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti sondost » 14 Şub 2010, 23:27

ben hala 200 de direniyorum keş elden.
sondost
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2007, 03:22

İleti C@GL@R » 14 Şub 2010, 23:29

tskler fakat o fiyata imkansız..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti Balki, Burak » 14 Şub 2010, 23:30

[quote="caglarkrbyk"]
[quote="Balki, Burak"]Özelliklerini yukarıda yazdım.istanbulbilisim.com adlı alışveriş sitesinden alıntıdır. Bende kullanıyorum bu cihazdan.Çok memnunum sadece ipod mp3 çalar olarak bakmak yanlış olur.O bir internet tarayıcı, bir video oynatıcı, bir navigasyon cihazı, bir hava durumu haberciniz, borsa takipciniz herseyiniz:) Mükemmel bir cihaz.Fiyatta cok iyi.
[/QUOTE]

sağol burak kardeşim açıklamalar için telefon sanıpda alan falan olur sonra uğraş durSmile
[/QUOTE]
Rica ederim allah kolaylık versin :)
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti C@GL@R » 16 Şub 2010, 22:19

güncel...
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti zurna1788 » 17 Şub 2010, 01:06

çağlar abi açılışı ben yaptım bak 150 ile :D değerimi bil :D
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti C@GL@R » 17 Şub 2010, 14:00

[quote="zurna1788"]çağlar abi açılışı ben yaptım bak 150 ile :D değerimi bil :D [/QUOTE]

150 lira mı 150 liraya şeyy bile çekilmez emre..makinayı görsen üzerine bir 100 daha yollarsın.

navigasyon
wireless
3d oyunlar..daha sayamadığım birsürü sey..bak 586.5km 8 saat 49 dakikada ordayım sinirlendirme beni adanaya gelirim..Wink


tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti zurna1788 » 17 Şub 2010, 14:12

[quote="caglarkrbyk"] [quote="zurna1788"]çağlar abi açılışı ben yaptım bak 150 ile :D değerimi bil :D [/QUOTE]

150 lira mı 150 liraya şeyy bile çekilmez emre..makinayı görsen üzerine bir 100 daha yollarsın.

navigasyon
wireless
3d oyunlar..daha sayamadığım birsürü sey..bak 586.5km 8 saat 49 dakikada ordayım sinirlendirme beni adanaya gelirim..Wink


[/QUOTE]

allah iyiliğini versin abi ya öldürdün beni :))) kredi kartımın borcunu ödedim bu ay bayağıda fazlaydı yoksa gerçekten alırdım abi. süper cihaz. senin canın sağolsun 300 tl verim :)
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti C@GL@R » 17 Şub 2010, 14:18




tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti zurna1788 » 17 Şub 2010, 14:30

iştahımı kabartıyon haa :) abi sana bi teklifim var. benim lg kf510 u al. bunu bana ver...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti delidolu » 17 Şub 2010, 15:18

ne wardı şimdi şu alet bu kdar şey yapıyorken bi de "alo" dedirtseydi... ha bi de parası da aynı kalsaydı...

aaıııııı cevap veriyorum, ninemin de sakalı olsaydı zaten dedem olurdu :)))))

Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

ÖncekiSonraki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir