SATILIK PSP SLİMM ACİL

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SATILIK PSP SLİMM ACİL

İleti hakan07 » 18 Şub 2010, 04:54

EVET ARKADAŞLAR BÜTÜN ELEKTRONİK EŞYALARIMI ÇIKARDIM NEREDEYSE PİYASAYA :D BUDA ŞİMDİLİK SON EŞYAM BUNU DÜŞÜNEN VARSA KAÇIRMASIN HAKKATTEN ALDIM ÖLEEE DURDU SIFIR DAHA TEKNOSADA ŞU AN FİYATI 549 TL DİR ONA GÖRE SİTEDEN BİRİ ALIRSA 300 YAPARIM SON FİYAT 1 TL DAHA İNMEM :) http://www.sahibinden.com/psp_slim_3001 ... isplayitem
 
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti C@GL@R » 18 Şub 2010, 10:16

3001 olduğu için fiyat güzel..hayırlı satışlar..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti hakan07 » 18 Şub 2010, 14:33

tşkrler kardeşim
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti quickcan » 18 Şub 2010, 17:32

hayırlı satışlar...


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti Bluedays » 18 Şub 2010, 17:38

Süper olduk valla alışveriş sitesi gibiyiz :) Gerçekten güzel yabancıya satana kadar buradan birilerine vermek mantıklı.
Hayırlı satışlar kardeşim.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti zurna1788 » 18 Şub 2010, 20:15

hakan abi nediyon takasa LOL
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti agros » 18 Şub 2010, 20:34

ya emre maşallahın var hemen hemen herşeyle takasa giriyorsun:D ama olacak bi gün birileri takasını kabul edecek. eminim hakan askerden dönüşte kesin bişeyleri takaslarsınız:)
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti agros » 18 Şub 2010, 20:34

bu arada hakan ın askerlik nereye çıkmıştı hic bahsi gecti mi yoksa ben mi kaçırdım!
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti zurna1788 » 18 Şub 2010, 20:47

[quote="agros"]ya emre maşallahın var hemen hemen herşeyle takasa giriyorsun:D ama olacak bi gün birileri takasını kabul edecek. eminim hakan askerden dönüşte kesin bişeyleri takaslarsınız:)[/QUOTE] değerli agros... yaşınızı felan bilmiyorum o yüzden kusuruma bakmayın. valla ürünler şahane olunca dayanamıyorum :))) önüme gelene takas teklif ediyorm. hakan abi askerden gelsin ben neyi var neyi yok alacam zaten elinden :)))
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti hakan07 » 18 Şub 2010, 22:08

:D:D:D üle alemsiniz he askerden gelem siteye koycam ne var ne yok dağıtcam :P başta emreye
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti hakan07 » 18 Şub 2010, 22:09

[quote="agros"]bu arada hakan ın askerlik nereye çıkmıştı hic bahsi gecti mi yoksa ben mi kaçırdım![/QUOTE]
ayın 22 sinde belli olcak kardeşim buraya gocaman yazarım zaten :d
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti zurna1788 » 19 Şub 2010, 00:34

şu kasayı bana verde git yaa :)
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti hakan07 » 19 Şub 2010, 05:27

vercem de :D bura kasa ilanı olan yer deil psp var burda :D
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti zurna1788 » 19 Şub 2010, 13:33

farketmez sen verde :))))
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti agros » 19 Şub 2010, 15:04

[quote="zurna1788"][quote="agros"]ya emre maşallahın var hemen hemen herşeyle takasa giriyorsun:D ama olacak bi gün birileri takasını kabul edecek. eminim hakan askerden dönüşte kesin bişeyleri takaslarsınız:)[/QUOTE] değerli agros... yaşınızı felan bilmiyorum o yüzden kusuruma bakmayın. valla ürünler şahane olunca dayanamıyorum :))) önüme gelene takas teklif ediyorm. hakan abi askerden gelsin ben neyi var neyi yok alacam zaten elinden :))) [/QUOTE]

yaş 31 de muhabbet esnasında yaşın ne önemi var önemli olan muhabbetler denk olsun yaş sonra ki iş...!
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti hakan07 » 22 Şub 2010, 18:08

son gün arkadaşlar alcak varsa alsın kasayıda sattım (emre:D)
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59


2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir