ARKADAŞLAR UYGUN FİYATLI ARAÇ ARIYORUM...

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARKADAŞLAR UYGUN FİYATLI ARAÇ ARIYORUM...

İleti teknoloji16 » 27 Oca 2011, 01:50

Mrb. arkadaşlar... Ben ehliyeti yeni aldım...yani araç sürmede bayaa acemiliğim var...O yüzden de Babamın arabasını kullanmak istemiyorum... Arabaya bişe olursa ömrüm den ömrüm gider... Yani diyeceğim o kiz bana Maximum 4.500 TL ye kadar araç arıyorum... eğer size denk gelirse uygun eli yüzü düzgün araç bana bilgi verirseniz sevinirim... Tabiki ileride araç kullanmada sınıf atlarsam Daha önceden Bizde olan 2005 Fabia 1.4 TDİ Special modelinden ileride almayı düşünüyorum...

CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM... HAYIRLI FORUMLAR...
 
Kullanıcı avatarı
teknoloji16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 23 May 2010, 22:22
Ad Soyad: MEHMET KARAYEL
Nereden: Bursa
Arabanız: ROOMSTER COMFORT

İleti taner_octavia » 27 Oca 2011, 02:12

mrb o fiyata serce almıstı temiz bitane bi akrabam.pazar gunleri pazara cıkarsan orada cesit gorebilr ve karar vermende kolaylasır bi pazarlıklada indirim yapabilirsin.bursada nerde oturuyosunuz bu arada.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti teknoloji16 » 27 Oca 2011, 02:16

Mesken tarafında otuyorum...serçeyi kaça almıştı ve kaç modeldi çelik jant ve lpg varmıydı değişen yada :) biraz fazla sorum ama :)
Kullanıcı avatarı
teknoloji16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 23 May 2010, 22:22
Ad Soyad: MEHMET KARAYEL
Nereden: Bursa
Arabanız: ROOMSTER COMFORT

İleti taner_octavia » 27 Oca 2011, 02:20

bi tanıdıktan almıstı fazla kullanılmamıs ve temiz kullanılmıs 90 model ama 93te cıkmıstı trafige.celik cant vardı lastikler yeni sayılırdı.lpg de vardı 4 vites 180 ibre var 160 rahat yapıyo lpgde.dahada cıkıyo yani.motoru saglamdı onun.3700e almıstı sanırım onuda
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti syossett » 27 Oca 2011, 02:24

Ankara da 1990 model koyu yeşil lpg li kaportası güzel bir serçe var dün baktım arabaya 3.050 ye bırakıyor . lpg liyazlık kışlık lasikli.. dilersen link verebilirim.
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti teknoloji16 » 27 Oca 2011, 02:27

link verirseniz sevirim malum para olsa direk fabia alcam ama şimdilik bi araba kullanayı öğrenelim :)
Kullanıcı avatarı
teknoloji16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 23 May 2010, 22:22
Ad Soyad: MEHMET KARAYEL
Nereden: Bursa
Arabanız: ROOMSTER COMFORT

İleti syossett » 27 Oca 2011, 02:29

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 7291/detay

en beğendim ama işim gereği olmadı yanı bana sw lazım.. begenırsen yorum yaz merak ettım 8-)
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti teknoloji16 » 27 Oca 2011, 02:33

aracın değişeni varmıymış sordun mu? acaba motor ne zaman yapılmış? bi bilgi verirsen sevinirim...ben bi tane buldum ama bakalım nasıp sadece lpg yok...Ruhsatta lpg yazıyormuş ama araçta lpg yokmu :( onu anlamadım ama bakıcaz...
Kullanıcı avatarı
teknoloji16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 23 May 2010, 22:22
Ad Soyad: MEHMET KARAYEL
Nereden: Bursa
Arabanız: ROOMSTER COMFORT

İleti syossett » 27 Oca 2011, 02:39

Walla adam her gun golbaşından ankaraya gelıyor ıkı cocugunu da okula bırakıyor. Değişen vardır ama resımlerde gordugun gıbı kasa duzgun sol kapı kılıdı kılıtlenmıyordu onu da sordum 17 lıraymış gogus felan duzgun ıyı kotu bır teyp var lpg işli muayenesına baya var motor da ıyı halli fazlasını da anlamam.
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti teknoloji16 » 27 Oca 2011, 02:42

pm attım bakarsan sevinirm...
Kullanıcı avatarı
teknoloji16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 23 May 2010, 22:22
Ad Soyad: MEHMET KARAYEL
Nereden: Bursa
Arabanız: ROOMSTER COMFORT

İleti teknoloji16 » 27 Oca 2011, 19:55

güncell. hala aranıyor...
Kullanıcı avatarı
teknoloji16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 23 May 2010, 22:22
Ad Soyad: MEHMET KARAYEL
Nereden: Bursa
Arabanız: ROOMSTER COMFORT

İleti teknoloji16 » 21 Şub 2011, 00:14

yokmu satılık aracı :) 7 bine kadar limit oldu...
Kullanıcı avatarı
teknoloji16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 23 May 2010, 22:22
Ad Soyad: MEHMET KARAYEL
Nereden: Bursa
Arabanız: ROOMSTER COMFORT


2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir