kızlarımı satıyorum. biniciye gider temizlikte

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

kızlarımı satıyorum. biniciye gider temizlikte

İleti mbarman » 29 Mar 2011, 16:25

evet arkadaşlar. 2 araç oldukça maliyetli olmaya başladı. dolayısı ile her 2 aracımızıda satıp tek araç almaya karar verdik. araçlarımız sorunsuz ve gerçekten biniciye muayyer temizlikte ve kalitededir. plaka ve şase no veririm sorgulatırsınız. fiyat yüksek diyebilirsiniz ama ne olduğu belli olmayan araçla benim aracım bir değil. beş kuruş masrafsız. linkleri aşağıda. fotolar en kısa zamanda yüklecek
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 2893/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 3946/detay
 
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti elegance » 31 Mar 2011, 17:09

fabianız çok güzelmiş.
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti hakanerdogan » 31 Mar 2011, 19:35

Abi söz meclisten dışarı sakın alınma bak tüm iyi niyetimle, gülümseyen yüzümle yazıyorum, konunun başlığını görür görmez aha dedim foruma pez...nk gelmiş ilgimide çekmedi değil biniciye falan, fabiaya iyi binilir hakkaten :lol: :lol: :lol:

Hayırlı satışlar :)
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti Osmanlı » 31 Mar 2011, 19:39

hakanerdogan yazdı:Abi söz meclisten dışarı sakın alınma bak tüm iyi niyetimle, gülümseyen yüzümle yazıyorum, konunun başlığını görür görmez aha dedim foruma pez...nk gelmiş ilgimide çekmedi değil biniciye falan, fabiaya iyi binilir hakkaten :lol: :lol: :lol:

Hayırlı satışlar :)


benzer bir mesajı ben yazacaktım ama sataşma gibi anlaşılır diye yazmamıştım...
Kullanıcı avatarı
Osmanlı
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 342
Kayıt: 15 Eyl 2010, 16:05
Ad Soyad: 25/06/1984 Niğde
Nereden: Adana
Arabanız: Octavia II 1.6 SW

İleti felicia_3437 » 31 Mar 2011, 19:59

ya abı adam fabışe benım eşeğim demiştı değişik youm aldı kızım dedi bu yorumu aldı bu form harbıden alem yaw hayırlı satışlar abım aracınızı benım eşek dediğinizdede cok beyenmiştım halada aynı ama para ah işte
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti labrador » 31 Mar 2011, 23:16

Osmanlı yazdı:
hakanerdogan yazdı:Abi söz meclisten dışarı sakın alınma bak tüm iyi niyetimle, gülümseyen yüzümle yazıyorum, konunun başlığını görür görmez aha dedim foruma pez...nk gelmiş ilgimide çekmedi değil biniciye falan, fabiaya iyi binilir hakkaten :lol: :lol: :lol:

Hayırlı satışlar :)


benzer bir mesajı ben yazacaktım ama sataşma gibi anlaşılır diye yazmamıştım...


aynen!!!!!! bu nasıl başlık yaaa:?
Kullanıcı avatarı
labrador
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 192
Kayıt: 30 Kas 2010, 19:10
Ad Soyad: habip kahraman
Nereden: Kayseri
Arabanız: skoda octavia 2015 elegance tdi

İleti mbarman » 01 Nis 2011, 07:15

arkadaşlar kusura bakmayın ama içiniz fesat.;))))))))))))))
eşek dedik olmadı, kız dedik olmadı. bimici dedik utanmasanız bineceksiniz yani
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti Balıkcı » 01 Nis 2011, 09:03

Bence de içleri fesat :) Ama hiç olmazsa düşündüklerini söyleyecek dürüstlüğe ve cesarete sahipler ;) Bu artı puan daha önemli gibi geliyor bana.

Her iki aracınız da çok güzel, iyi satışlar diliyorum Sayın Barman.
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti hetepe » 01 Nis 2011, 12:54

hakanerdogan yazdı:Abi söz meclisten dışarı sakın alınma bak tüm iyi niyetimle, gülümseyen yüzümle yazıyorum, konunun başlığını görür görmez aha dedim foruma pez...nk gelmiş ilgimide çekmedi değil biniciye falan, fabiaya iyi binilir hakkaten :lol: :lol: :lol:

Hayırlı satışlar :)

Başlığı görünce benim de aklıma kötü şeyler geldi...:)
içimiz kötü diycem ama kötü de değiliz ki...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti mbarman » 01 Nis 2011, 12:59

sendemi enginnnnn
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti mbarman » 01 Nis 2011, 13:00

ulaaa adımız pezoya çıktı iyimi
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti hetepe » 01 Nis 2011, 13:33

Estağfurullah, sonuçta avrupa topraklarında yaşıyorsun, bizim gibi düşünmemen normal...
Buraların en moderni benim , hesap et... :lol:
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti quickcan » 01 Nis 2011, 20:19

hayırlı satışlar abim. Allah Hayırlısını nasip etsin.


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti mbarman » 25 May 2011, 06:37

mbarman yazdı:evet arkadaşlar. 2 araç oldukça maliyetli olmaya başladı. dolayısı ile her 2 aracımızıda satıp tek araç almaya karar verdik. araçlarımız sorunsuz ve gerçekten biniciye muayyer temizlikte ve kalitededir. plaka ve şase no veririm sorgulatırsınız. fiyat yüksek diyebilirsiniz ama ne olduğu belli olmayan araçla benim aracım bir değil. beş kuruş masrafsız. linkleri aşağıda. fotolar en kısa zamanda yüklecek
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 2893/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 3946/detay

arkadaşlar kara tavşanım dün akşam itibarı ile satılmıştır. bundan sonraki aracım hernekadar skoda olmayacaksada burdaki sıcaklığı bırakmaya niyetim yok. yola sizlerle beraber devam edeceğim. bu arada diğer aracım rover 216 da satılıktır. eşe dosta gider temizlikte otomatik bir araçtır. ilgilenen arkadaşlara duyrulur
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti hetepe » 25 May 2011, 07:05

Ne yaptın sen dostum?
Önce roveri vereceğine fabişi vermişsin...
Hayırlı olsun, umarım aradığını bulursun..
Forumda aktif kalman dileğimle.....
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti xMEGANx » 25 May 2011, 07:50

hakanerdogan yazdı:Abi söz meclisten dışarı sakın alınma bak tüm iyi niyetimle, gülümseyen yüzümle yazıyorum, konunun başlığını görür görmez aha dedim foruma pez...nk gelmiş ilgimide çekmedi değil biniciye falan, fabiaya iyi binilir hakkaten :lol: :lol: :lol:

Hayırlı satışlar :)

ben yazıcaktım ya :D:D:D:D
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti mbarman » 25 May 2011, 07:54

hetepe yazdı:Ne yaptın sen dostum?
Önce roveri vereceğine fabişi vermişsin...
Hayırlı olsun, umarım aradığını bulursun..
Forumda aktif kalman dileğimle.....

engin rover otomatik. onu eşim kullanıyor. zaten ona otomatik diesel alalım diye sattık tavşanı. hayırlısı bakalım golfte çok sıra var. olmazsa leon olacak büyük ihtimal
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti arg44 » 25 May 2011, 07:56

fabia yı kaca verdin abi ?
Kullanıcı avatarı
arg44
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 16 Mar 2011, 00:15
Ad Soyad: Ali Güven
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2007 FABİA 1.2 12V CLASSİC

Sonraki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir