alınık skoda roomster

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

alınık skoda roomster

İleti erdoganeng » 12 May 2012, 06:26

arkadaşlar roomster almak istiyorum.özellikleri aşağıdaki gibi.


2010-2011 model

1.4 dizel

kmsi 100 000 den az.

dizel

panaromik cam tavanlı.


satan varsa teşekkürler.
 
Kullanıcı avatarı
erdoganeng
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 12 May 2012, 06:23
Ad Soyad: hakan erdoğan
Nereden: Ankara

İleti forman37 » 12 May 2012, 09:14

sectıgınız modeli kolayca bulabılırsınız ve çok guzel bı karar benımle aynı kafadasınız :) askerden sonra benımde aracım aynısı olucak dızel olmak sartıyla hayırlısıyla aradıgınız aracı bulursunuz inşallah :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti erdoganeng » 13 May 2012, 05:09

güncel.hala bulamadım...
Kullanıcı avatarı
erdoganeng
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 12 May 2012, 06:23
Ad Soyad: hakan erdoğan
Nereden: Ankara

İleti forman37 » 13 May 2012, 10:00

sizinkı bulamamak değil ustam :) kımse aracını satmak ıstemıyo bagaj desen var hem dızel az yakıyo vergısı duşuk muayene 2 yıl hususı gecıyo kullanımı rahat sorun cıkarmıyo ben olsam bende satmam :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti erdoganeng » 13 May 2012, 19:56

arıyoruz.2009 -2010-2011 model..bakalım nette de fazla yok..dediğiniz gibi herkes memnun.1.2 benzinli çekişi iyi olsa ona da razıyım .ama uzun yol ve rampada sorunluymuş.


1.4 dizel ve panormik bulsam hemen alacağım ..
Kullanıcı avatarı
erdoganeng
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 12 May 2012, 06:23
Ad Soyad: hakan erdoğan
Nereden: Ankara

İleti YÜNCÜLER OTOMOTİV » 17 May 2012, 17:09

merhaba

aradığınız tarz şuanda 2.el olarak stoklarımıza girdi ilginirseniz yardımcı oluruz

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-2009-roomster-1-4tdi-comfort-cam-tavan-hata-ve-boya-yok-40-023km-86523335/detay/

iyi günler
SKODA - YÜNCÜLER OTOMOTİV - TEKİRDAĞ-MERKEZ
0282 231 21 75
www.yunculer.com
www.facebook.com/yunculerskoda
Kullanıcı avatarı
YÜNCÜLER OTOMOTİV
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 22 Haz 2011, 10:17
Nereden: Tekirdağ


2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir