Full+Full 2011 Octavia 1.4 TSI DSG 122hp Elegance 50.250TL

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Full+Full 2011 Octavia 1.4 TSI DSG 122hp Elegance 50.250TL

İleti Anonymous2 » 04 Tem 2015, 22:12

2011 Skoda Octavia 1.4 TSI DGS 122hp ELEGANCE

Araçta Multimedia sistemi tv özelliğide barındıran son sistemdir.. Dokunmatik ekran..
Araç komple V.I.P firmasına özel deri iç ve koltuk yaptırılmıştır.. Resimlerde olmayan son olarak balık Sırtı anten takılmıştır.. Daha fazlası için arayın ve gelin gördün derim..

Acil ihtiyaçtan dolayı satılıktır.. Yoksa çok memnunuz araçtan..

Diğer resimler için forumda daha önce paylaşmıştım :)
otomobilim/tanistirayim-bu-benim-octavia-t27086.html" rel="nofollow
Linkten bakabilirsiniz..

0532 594 43 39 Turkcell - İlker
 
Eklentiler
image.jpg
Octavia..
image.jpg (109.76 KiB) 954 defa görüntülendi
Octavia Elegance 1.4 TSI DSG A5 2011


Kullanıcı avatarı
Anonymous2
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 333
Kayıt: 31 Arl 2010, 20:48
Konum: EDREMİT
Nereden: Balıkesir
Arabanız: Oº°‘¨2011 SKODA OCTAVİA 1.4 TSI DSG ELEGANCE¨‘°ºO

İleti teksamet » 05 Tem 2015, 02:25

1.4 tsi dsg 122 hp
büyük kasada küçük ve yüksek devirli bir motor; bu kasayı yeterince seri ivmelendirmesi için oldukça yüksek devirlere çıkan devirli bir motor. ve ayrıca dsg şanzıman lı VW DSG nin kronik sorunlu olduğunu herkes biliyor artık.

küçük hacimli motorlar büyük kasaları kaldırması için aşırı devir yapacak ve bu devirden dolayı motor kısa sürede yıpranacak, yada yağ eksiltecek bu durumda kullanıcısına olumsuz yansıyacak, bakın ilanlara kaç tane 300.000 - 500.000 km de 1.2 veya 1.4 tsi araç göreceksiniz varsa bile ya motor yaptırmıştır.

tsi araçları alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. 14 ay tsi araç kullanan biri olarak bu yorumu yazdım, kimse alınmasın.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti Anonymous2 » 09 Tem 2015, 13:14

Biz ihtiyaçtan dolayı satılması için Paylaşım yaptık yorum için değil ki.. Bu yorum için diğer kategorileri kullanabilirdiniz..
Octavia Elegance 1.4 TSI DSG A5 2011


Kullanıcı avatarı
Anonymous2
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 333
Kayıt: 31 Arl 2010, 20:48
Konum: EDREMİT
Nereden: Balıkesir
Arabanız: Oº°‘¨2011 SKODA OCTAVİA 1.4 TSI DSG ELEGANCE¨‘°ºO

İleti sainz » 09 Tem 2015, 14:27

teksamet yazdı:1.4 tsi dsg 122 hp
büyük kasada küçük ve yüksek devirli bir motor; bu kasayı yeterince seri ivmelendirmesi için oldukça yüksek devirlere çıkan devirli bir motor. ve ayrıca dsg şanzıman lı VW DSG nin kronik sorunlu olduğunu herkes biliyor artık.

küçük hacimli motorlar büyük kasaları kaldırması için aşırı devir yapacak ve bu devirden dolayı motor kısa sürede yıpranacak, yada yağ eksiltecek bu durumda kullanıcısına olumsuz yansıyacak, bakın ilanlara kaç tane 300.000 - 500.000 km de 1.2 veya 1.4 tsi araç göreceksiniz varsa bile ya motor yaptırmıştır.

tsi araçları alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. 14 ay tsi araç kullanan biri olarak bu yorumu yazdım, kimse alınmasın.

Önceki kasa Jetta' yı 1.4TSI motor ve DSG şanzımanla 3 yıl 90.000km boyunca birkaç farklı sürücü ile kullanmıştık firmada ve ne çekişte ne de şanzımanda bir sıkıntı yaşamamıştık. TSI motor zaten alt devirlerde canlı olsun diye tasarlandı niye sürekli üst devir kullansın ki?;)
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti sucan » 13 Ağu 2015, 22:48

teksamet yazdı:1.4 tsi dsg 122 hp
büyük kasada küçük ve yüksek devirli bir motor; bu kasayı yeterince seri ivmelendirmesi için oldukça yüksek devirlere çıkan devirli bir motor. ve ayrıca dsg şanzıman lı VW DSG nin kronik sorunlu olduğunu herkes biliyor artık.

küçük hacimli motorlar büyük kasaları kaldırması için aşırı devir yapacak ve bu devirden dolayı motor kısa sürede yıpranacak, yada yağ eksiltecek bu durumda kullanıcısına olumsuz yansıyacak, bakın ilanlara kaç tane 300.000 - 500.000 km de 1.2 veya 1.4 tsi araç göreceksiniz varsa bile ya motor yaptırmıştır.

tsi araçları alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. 14 ay tsi araç kullanan biri olarak bu yorumu yazdım, kimse alınmasın.

1.4 tsi motorunun dayanıksız heleki güçsüz olduğunu duymak çok garip hadi motor gücü vs. Kişiye göre tatmin edici olmaya bilir lakin dsg şanzıman rakiplerinin bile kıskanarak baktığı bit sistem bari ona çamut atmasaydınız iyiydi :)
2006 Octavia Elegance Triptonik
Kullanıcı avatarı
sucan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 23 Eyl 2009, 03:52
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: Antalya
Arabanız: 2008 mondeo 1,6 titanyum-2005 getz 1,3 gli

İleti teksamet » 14 Ağu 2015, 13:36

çamur atmak değil hocam bizimkisi,

dsg şanzumanların kronik sorunlu olduğu artık herkes tarafından biliniyor. ne çamuru
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster


2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir