Fabiama iyi bakacak birini arıyorum

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Fabiama iyi bakacak birini arıyorum

İleti ahmetva » 27 Arl 2007, 22:08

[quote="sonertevfik"] KESİNLİKLE 2000 MODEL FELİCİA GLX-İ ARACIMI 2008 MODEL C4 'E DEĞİŞMEM... 3 AY ÖNCE DE KAYSERİ'YE GİDİP GELDİK AİLECEK C-4 LE, ÇOK TUHAF BİR ARAÇ, HERYERDEN SES GELİYOR VE BİR VW GRUBU HERHANGİ BİR ARAÇ KADAR KALİTELİ DEĞİL KESİNLİKLE... MİLYONLARCA YTL'LİK SERVETİM OLSA İNANIN BİR FELİCİA'M OLUR GARAJIMDA AMA ASLA BİR C-4'ÜM OLMAZ, 2300 KM'LİK DE TECRÜBEM VAR C-4 LE... BENCE FELİCİA DAHA İYİ ŞAHSİ FİKRİM... [/QUOTE]
 

bize felicia yı anlatma... Wink
 
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti sonertevfik » 27 Arl 2007, 22:14

KİMSEYE FELİCİA'YI FALAN ANLATMIYORUM SADECE KENDİ ŞAHSİ FİKRİMİ, TERCİHLERİMİ SÖYLÜYORUM... BEN OTOMOBİLLERİ SADECE VE SADECE FİYAT / KALİTE KRİTERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİR, YİNE BU KRİTERE GÖRE TERCİH EDERİM...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti ahmetva » 27 Arl 2007, 22:15

bize ne nasıl tercih edersen et...  Clap


 

caps lock tuşunda takılı kaldı sanırım LOL
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti scorpion3560 » 27 Arl 2007, 22:44

hayır kardeşim tuş takılı kalmadı sizin gibi KIT insanların beynine sokmayı çalışıyorum gerçekleri.ama anlamazsınız.çünkü 2000 dandik skodayla C-4 ü karşılaştırabilirsen sana sadece ÖNYARGILI VE EİNSTAİN BİLE ÇÖZEMEZ.SANA SORUYORUM NEDEN CEVAP VERMİYOSUN.NEDEN BEN İZMİRDE SKODA GÖREMİYORUM Bİ SÖYLE YAA.AMA NEDENSE HEP HYUNDAİ VAR BURDA.VE SORUNSUZ OLDUĞU İÇİN SERVİSLERİDE BOŞBOŞ BİLİYOMUSUN.SENİN SKODANDA KAÇ TANE HAVA YASTIĞI VAR VE SUNROOF STANDARTMII HEEEEE
scorpion3560
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Arl 2007, 19:43

İleti scorpion3560 » 27 Arl 2007, 22:46

33 MİLYARA 5 YIL GARANTİ,110 BGLİK MOTOR(SKODANINKİ KAÇ BG)100 KM DE 4.5 LİTRE YAKIYOR.SUNROOF BİLE STANDARD...BAŞKA NE DİYİM SİZE.ÖNYARGILI İNSANLAR.BEN SKODAYI KÖTÜLEMİYORUM.SİZ HYUNDAİYİY KÖTÜLÜYONUZ
scorpion3560
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Arl 2007, 19:43

İleti scorpion3560 » 27 Arl 2007, 22:48

SONERTEVFİK BİLE BİLE BÜYÜK YAZIYORUM.BEN 33 MİLYARA 5 YIL GARANTİLİ,110 BGLİK MOTORU,6 HAVA YASTIKLI,GAYTET KONFORLU,SÜRÜŞÜ ÇOK ZEVKLİ,SESSİZ MOTORU,GENİŞ BAGAJI,SUNROOFU ALIRKEN SEN NEYİ ALIYON Bİ SÖYLE YAA
scorpion3560
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Arl 2007, 19:43

İleti scorpion3560 » 27 Arl 2007, 22:53

VE ÇOK ÖVDÜĞÜNÜZ ALMAN ARABALARINDAN WV JETTA %100 MEKSİKA İŞÇİLİĞYLE ÜRETİLİYORRRRRRRRR

scorpion3560
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Arl 2007, 19:43

İleti yonetici » 27 Arl 2007, 22:54

Beyler bu lüzumsuz tartışmaya son vermenin zamanı geldide geçiyor. İsteyen istediği arabayı alsın eş almıyorsunuz araba alıyorsunuz beyenmeyen satar bir başkasını alır.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

Önceki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir