ÜCRETSİZ OTO YEDEK PARÇALARI VERİYORUM

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ÜCRETSİZ OTO YEDEK PARÇALARI VERİYORUM

İleti sonertevfik » 30 Oca 2008, 22:17

Asil ve kibar olan sizlersiniz arkadaşlar, hepinize çok teşekkür ederim... 
 
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti sonertevfik » 31 Oca 2008, 00:05

aynayı bu siteden bir arkadaşıma söz verdim, diğer parçaları henüz isteyen çıkmadı, taleplerinizi bekliyorum arkadaşlar...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti KASIMPŞALI. » 31 Oca 2008, 01:24

tebrıkelr allah sana daha ıyılerını veırr ısallahhh harbıden   suoper bır ınsansın be abcıımm sennn
KASIMPŞALI.
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Arl 2006, 02:50

İleti ilk aşk » 31 Oca 2008, 01:54

helal olsun sana soner tevfik
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti sonertevfik » 02 Şub 2008, 01:37

teşekkür ederim arkadaşlar, insanlara yardımcı olmak, elimden geldiğince iyilik yapabilmek, benim hayatımın anlamı ve temel amacıdır...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti by wodoo » 02 Şub 2008, 01:38

hocam var ya 10 numara adamsın  Clap
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti sonertevfik » 02 Şub 2008, 01:40

arkadaşlar bu cumartesi veya pazar günü ihtiyacı olan bir arkadaşım favoritine gerekli olan sağ aynayı benden teslim alacak... diğer parçalara taleplerinizi bekliyorum...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti umt_d » 02 Şub 2008, 01:42

Aynadan daha pahalı birşey olsayla verir miydi acaba ehuehu şaka bir yana güzel bir davranış örneği =)
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti sonertevfik » 02 Şub 2008, 01:53

[quote="umt_d"]Aynadan daha pahalı birşey olsayla verir miydi acaba ehuehu şaka bir yana güzel bir davranış örneği =)[/QUOTE] umut bu sefer sana kızmayacağım kardeşim... Allah gönlümü biliyor ya felicia'mızı alırken favoritimizin parasına ihtiyaç duymasaydık, yani açıkça 10,000 lirayı direkt olarak verebilecek imkanımız olsaydı, tüm samimiyetimle söylüyorum, babam da bende 93 favorit lx'imizi hayrımıza uzun zamandır araba hayali kuran yıllarca çalışıp, didinmiş, bir araba sahibi olamamış herhangi bir aileye hediye verecektik... BUNU BABAM DA BENDE İSTİYORDUK ÇOK SAMİMİYİM... AMA KISMET İŞTE... AMA ŞUNU GÖNÜL RAHATLIĞIYLA SÖYLÜYORUM HERKESE; ALLAH CC. BANA, BEN DE İHTİYACI OLAN TÜM İNSANLARA VERECEĞİM... AH BİRAZ ZENGİN OLSAM, GÖRECEKSİNİZ NİCE İNSANLARA YARDIMIM DOKUNACAK... ZENGİN OLMAYI SADECE AMA SADECE BU YÜZDEN İSTİYORUM... İNSANLARI SEVİNDİRMEK İÇİN, ONLARA YARDIMCI OLUP ONLARIN YÜZÜNDEKİ TEBESSÜMÜ DERİNDEN HİSSETMENİN DAYANILMAZ MUTLULUĞUNU TATMAK İSTİYORUM...  KAZANDIKLARIMI ALLAH YOLUNDA HARCAMAK İSTİYORUM ARKADAŞLAR... BEN İNSANLARI, DEVLETİMİ, MİLLETİMİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti weyis » 02 Şub 2008, 02:42

[quote="sonertevfik"] [quote="umt_d"]Aynadan daha pahalı birşey olsayla verir miydi acaba ehuehu şaka bir yana güzel bir davranış örneği =)[/QUOTE] umut bu sefer sana kızmayacağım kardeşim... Allah gönlümü biliyor ya felicia'mızı alırken favoritimizin parasına ihtiyaç duymasaydık, yani açıkça 10,000 lirayı direkt olarak verebilecek imkanımız olsaydı, tüm samimiyetimle söylüyorum, babam da bende 93 favorit lx'imizi hayrımıza uzun zamandır araba hayali kuran yıllarca çalışıp, didinmiş, bir araba sahibi olamamış herhangi bir aileye hediye verecektik... BUNU BABAM DA BENDE İSTİYORDUK ÇOK SAMİMİYİM... AMA KISMET İŞTE... AMA ŞUNU GÖNÜL RAHATLIĞIYLA SÖYLÜYORUM HERKESE; ALLAH CC. BANA, BEN DE İHTİYACI OLAN TÜM İNSANLARA VERECEĞİM... AH BİRAZ ZENGİN OLSAM, GÖRECEKSİNİZ NİCE İNSANLARA YARDIMIM DOKUNACAK... ZENGİN OLMAYI SADECE AMA SADECE BU YÜZDEN İSTİYORUM... İNSANLARI SEVİNDİRMEK İÇİN, ONLARA YARDIMCI OLUP ONLARIN YÜZÜNDEKİ TEBESSÜMÜ DERİNDEN HİSSETMENİN DAYANILMAZ MUTLULUĞUNU TATMAK İSTİYORUM...  KAZANDIKLARIMI ALLAH YOLUNDA HARCAMAK İSTİYORUM ARKADAŞLAR... BEN İNSANLARI, DEVLETİMİ, MİLLETİMİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...
[/QUOTE] VALLA KARDEŞİM YAPTIĞIN BU DAVRANIŞ ÇÖK GÜZEL OKUYUNCA KENDİMDEN BİRAZ UTANDIM BENDEDE VAR BİKAÇ PARÇA İSTEYEN VARSA BENDE VERECEĞİM VESİLE OLDUĞUN İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRThumbs%20Up
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti sonertevfik » 02 Şub 2008, 04:49

[quote="weyis"]
VALLA KARDEŞİM YAPTIĞIN BU DAVRANIŞ ÇÖK GÜZEL OKUYUNCA KENDİMDEN BİRAZ UTANDIM BENDEDE VAR BİKAÇ PARÇA İSTEYEN VARSA BENDE VERECEĞİM VESİLE OLDUĞUN İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRThumbs%20Up[/QUOTE]

SEVGİLİ VEYSEL KARDEŞİM SEN DE SONUÇTA BİR ANADOLU İNSANISIN,  YÜCE MİLLETİMİZ'İN BİR PARÇASISIN... AZ ÖNCE İFADE ETTİĞİM (2 DEĞER) ÖNÜNDE BEN, HERZAMAN SAYGI İLE EĞİLMİŞİMDİR...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti silver_line » 18 Şub 2008, 16:39

Gerçekten çok güzel bi davranış.teşekkürler.Benim ateşlemede bi probl. vardı.elektrikçi ok dedi. ama bazen hafif hissediyorum.Bi arkadaş dist. içindeki -o parça sanırım- ondan bahsetti.Bi baksam oluyor mu.nasıl alırım acaba. ben kocaelindeyim de.Kargoya versen olur mu.. teşekkürler.

silver_line
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Şub 2008, 14:57

İleti lazianke » 18 Şub 2008, 18:31

soner hocam, yurdumuz asil insnının timsali siz ve szin giblerdir. Allah sizlerden razı olsun ve iyiliğin bir ömre ve sonrasındaki sonsuz ömrünüze yayılması size ve bizlere nasip olsun...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti sonertevfik » 18 Şub 2008, 22:17

[quote="lazianke"]soner hocam, yurdumuz asil insnının timsali siz ve szin giblerdir. Allah sizlerden razı olsun ve iyiliğin bir ömre ve sonrasındaki sonsuz ömrünüze yayılması size ve bizlere nasip olsun... [/QUOTE]

İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim hocam.
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti sonertevfik » 18 Şub 2008, 22:20

[quote="silver_line"]

Gerçekten çok güzel bi davranış.teşekkürler.Benim ateşlemede bi probl. vardı.elektrikçi ok dedi. ama bazen hafif hissediyorum.Bi arkadaş dist. içindeki -o parça sanırım- ondan bahsetti.Bi baksam oluyor mu.nasıl alırım acaba. ben kocaelindeyim de.Kargoya versen olur mu.. teşekkürler.

[/QUOTE]

evet silverline kardeşim, büyük bir ihtimalle sorunun benim de adını hatırlayamadığım, distribütörün içindeki o parçadan olacaktır. istersen iletişim kurabiliriz, cep telefonum 0535-942-95-05. bana mesaj çekme imkanın varsa kardeşim, adresini ver ben de sana 23-02-2007 CUMARTESİ günü sözkonusu parçayı yollarım..   ayrıca belirtmek istiyorum ki aynayı almaya arkadaşımız gelmedi... 1. sayfadaki gördüğünüz her parçayı seçebilirsiniz arkadaşlar...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti sonertevfik » 18 Şub 2008, 22:22

malum iş hayatı işyerinden dışarı çıkma imkanım yok, cumartesi tatil olduğu için belirttiğim tarihte istediğin kargo ile yollayabilirim, yeter ki işin görülsün.
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti sonertevfik » 12 Mar 2008, 23:52

[quote="silver_line"]

Gerçekten çok güzel bi davranış.teşekkürler.Benim ateşlemede bi probl. vardı.elektrikçi ok dedi. ama bazen hafif hissediyorum.Bi arkadaş dist. içindeki -o parça sanırım- ondan bahsetti.Bi baksam oluyor mu.nasıl alırım acaba. ben kocaelindeyim de.Kargoya versen olur mu.. teşekkürler.

[/QUOTE]
tabiki gönderirim kardeşim, sen adresini ver, ben bana yakın herhangi bir kargoya veririm (15-03-2008 cumartesi günü kargoya veririm)
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti silver_line » 18 Mar 2008, 10:48

gerçekten çok teşekkür ederim.ama sorun ateşlemeden değilmiş gaz ayarını yapamamışlar doğru dürüst.şimdi okBig%20smile.ihtiyacı olan arkadaşlar verirsin.iyi günler. 
silver_line
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Şub 2008, 14:57

ÖncekiSonraki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir