satılık fabia 2001 model temiz...

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

satılık fabia 2001 model temiz...

İleti ünsal » 13 Nis 2008, 20:43

[quote="loveskoda"]Kaça almıştın abi?[/QUOTE]

13 400 ytl ye almıştım ....
 
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti ünsal » 13 Nis 2008, 20:44

[quote="ahmetva"][quote="minik"]bugün 14 bin ytl verdiler ama vermedim arabayı arkadaşlar ne dersiniz şuan için karar vermedim...[/QUOTE]
 
14.000 verdilerse ver... geçen hafta 17.000 e 2006 getz dizel aldık babama... daha sonra o fiyatı da veren çıkmaz derim...
[/QUOTE]

bende şu an getzlere baktım 2005 model 1400 ytl ye buldum ve pazarlık payı var araba kız gibi tabiri caizse düşünüyorum telefonu var adamın belki ararım tamam derim karar vermiyorum daha doğrusu vazgeçemiyorum fabiadan...
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti ahmetva » 13 Nis 2008, 20:48

[quote="minik"] [quote="ahmetva"][quote="minik"]bugün 14 bin ytl verdiler ama vermedim arabayı arkadaşlar ne dersiniz şuan için karar vermedim...[/QUOTE]
 

14.000 verdilerse ver... geçen hafta 17.000 e 2006 getz dizel aldık babama... daha sonra o fiyatı da veren çıkmaz derim...
[/QUOTE]

bende şu an getzlere baktım 2005 model 1400 ytl ye buldum ve pazarlık payı var araba kız gibi tabiri caizse düşünüyorum telefonu var adamın belki ararım tamam derim karar vermiyorum daha doğrusu vazgeçemiyorum fabiadan...
[/QUOTE]
 

araç 88 hp. nasıl kaçıyor... kullanmadan insan anlamıyor. bende değiştirdiğimde getz alabilirim...
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti ünsal » 13 Nis 2008, 21:14

deneme şansım oldu oldukça iyi bir performans var geniş araba arıyorum ama getz çok aklıma yattı heran kararım değişebilir ...
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti umt_d » 13 Nis 2008, 22:08

birdaha asla diyosn sanki çok kötüymüş gibi ama satmak ta içinden gelmiyo

umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti lazianke » 13 Nis 2008, 22:12

ünsal bey ben olsam verirdim 14000 e
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti loveskoda » 14 Nis 2008, 01:19

[quote="minik"] [quote="loveskoda"]Kaça almıştın abi?[/QUOTE]

13 400 ytl ye almıştım ....
[/QUOTE]
 

Keşke verseydiniz o fiyata...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti ünsal » 14 Nis 2008, 01:27

[quote="loveskoda"][quote="minik"] [quote="loveskoda"]Kaça almıştın abi?[/QUOTE]

13 400 ytl ye almıştım ....
[/QUOTE]
 
Keşke verseydiniz o fiyata...
[/QUOTE]

az önce yine aradı 14 200 son dedim bakalım ne olacak ..

satarsam skodayla tüm alakamı bitiricem dua edin almasın..!Ouch
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti loveskoda » 14 Nis 2008, 01:34

[quote="minik"]bende şu an getzlere baktım 2005 model 1400 ytl ye buldum ve pazarlık payı var araba kız gibi tabiri caizse düşünüyorum telefonu var adamın belki ararım tamam derim karar vermiyorum daha doğrusu vazgeçemiyorum fabiadan...
[/QUOTE]
 

Abi siz daha büyük bi araba aramıyor muydunuz? Bence Getz alıp fabia verilmez...! Hyundai Getz in Autoshow 100.000km test raporu hiç parlak değildi... (Fazla yağ yakıyor ve motordaki aşınımlar fazla)

 

Siz Fabia Combi alın benceSmileSmile

 
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti loveskoda » 14 Nis 2008, 01:38

Abi bak: iki üç kuruş daha ekleyin, bunu alın:
101hp 1.4 16v Hocam! ASR si falan da var... Kaçmaz valla!!!




loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti ünsal » 14 Nis 2008, 02:08

bakalım kısmet sedan bir araçta olabilir daha çok izmirde olması daha iyi teşekkürederim loveskoda skodada olması şart değil ..
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti gurdal07 » 19 Nis 2008, 14:33

[quote="erdinc"][quote="gurdal07"]

benimkinin tıpatıp aynısı  jant kapağından, sürücü koltuğğunun üstündeki sigara deliğine kadar Big%20smile


3  kişiklik bi aile için çok ideal bi araba bence hiç satmayın başka sebepleri varsa bilmem tabi

bende bi kaç ay önce bakalım  arabanın piyasası nasıl diye vermiştim  ilanını  15 900 dan valla hergün 2 3 tane mesaj geliyodu 
[/QUOTE]
 

ula gürdal senin ki de iş mi şimdi arabanın piyasasını öğrenmek için sahibindene mi koyulur;  sonra bnm gibi ciddi alıcı adam arayınca da vazgectim diyen büsürü insan oluyor yaw yazık telefon faturamıza Big%20smile
[/QUOTE]
onuda düşündüm   tel no sunu yazmadım  milletin parasına yazık olmasın diye  

ona rağmen  mesajlarla ulaşmaya çalıştılar
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti cok_yasa_kamil » 19 Nis 2008, 21:16

sayın minik, bildiğim kadarıyla arabanın arızası yapılınca satmaktan vazgeçti... Smile
değil mi?
cok_yasa_kamil
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Mar 2008, 21:23

İleti ünsal » 22 Nis 2008, 00:11

araç halen satılık arkadaşlar...

http://www.sahibinden.com/72000_de_fabi ... isplayitem
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti mygokhan » 22 Nis 2008, 00:31

hayırlı satışlar...
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti serdar89 » 22 Nis 2008, 00:36

Aracta Sigara içilmedi demişsin ama koltukta yanık var keşke orayı Alsaydın.. REsimde belli oluyor.. Bu Comfort tam olarak hangi model oluyor?
 

Ambiante filanmı?
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti esercelik24 » 22 Nis 2008, 00:38

arabayı ben gördüm çok güzel hayırlı satışlar Wink

99 Felicia Glx-i 1.3 Mpi bir efsaneydi... (SATILDI)
Honda Civic 2007 1.6 İ-Vtec
Kullanıcı avatarı
esercelik24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 21 Mar 2008, 14:13
Ad Soyad: Eser ÇELİK
Nereden: İzmir
Arabanız: Honda CiViC 1.6 İ-Vtec

İleti ünsal » 22 Nis 2008, 00:40

[quote="serdar89"]Aracta Sigara içilmedi demişsin ama koltukta yanık var keşke orayı Alsaydın.. REsimde belli oluyor.. Bu Comfort tam olarak hangi model oluyor?
 
Ambiante filanmı?
[/QUOTE]

ilk sahibiden kalma 2001 de çıkan comfort donanıma sahip bir üst donanım elegans
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

ÖncekiSonraki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir