OCTAVİA MI, CİVİC Mİ?

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

OCTAVİA MI, CİVİC Mİ?

İleti newmanism » 09 May 2008, 21:50

2008 0 KM OCTAVIA ELEGANCE MI?
YOKSA 2008 0 KM HONDA CIVIC PREMIUM MU?
 
newmanism
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 May 2008, 10:26

İleti diavolorosso » 09 May 2008, 22:22

civic al kardeşim nede olsa japon arabası
diavolorosso
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Şub 2008, 17:51

İleti mehmetunal48 » 09 May 2008, 22:31

[quote="newmanism"]2008 0 KM OCTAVIA ELEGANCE MI?
YOKSA 2008 0 KM HONDA CIVIC PREMIUM MU?[/QUOTE] WackoDisapprove
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

İleti umt_d » 09 May 2008, 22:39

Skoda al Çek-Alman arabası octavia hakkında ne istersen var bu sitede araştır bul zaten civic'e bakmazsın bile
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti serdar89 » 09 May 2008, 22:40

Güç Sağlamlık istiyorsan Alman aracı
 

Eğer detay lara takılırsan japon aracı..
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti mygokhan » 09 May 2008, 22:50

lafı bile olmaz octavia daha kemikli bence...
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti crash » 09 May 2008, 22:54

ikiside çok güzel araçlar hangisini alırsan al pişman olmazsın.Zevk meselesi hangisinin tipi hoşuna gittiyse onu al derim.Zaten C segmentinde sedan olarak alınabilecek en iyi iki araç.
crash
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Mar 2007, 22:02

İleti sılver_exelance » 09 May 2008, 22:59

kesinlikle honda derim hocam Thumbs%20Up

sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti hans35 » 09 May 2008, 23:07

Sürücü koltuğuna otur hangisi oturaklıysa onu al.Bir de test sürüşü yap Direksiyon hangisinde elinde sağlam duruyorsa onu al.Bazı araçlar sanki geziyormuş gibi oluyor.Rüzgardan etkilenir gibi olmayanını al.
hans35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:15

İleti formenci » 09 May 2008, 23:09

Bana göre octiler daha güzel
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti serdar89 » 09 May 2008, 23:09

[quote="sılver_exelance"]

kesinlikle honda derim hocam Thumbs%20Up

[/QUOTE]
 

demesen şaşarım..LOL
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti formenci » 09 May 2008, 23:11

[quote="serdar89"][quote="sılver_exelance"]

kesinlikle honda derim hocam Thumbs%20Up

[/QUOTE]
 

demesen şaşarım..LOL
[/QUOTE]
 

aynen
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti mehmetunal48 » 09 May 2008, 23:17

arkadaşlar şimdi bu konu başlığını okudum ve hemen sahbnden com a baktım 2007-2008 honda euro civic a baktım 7 ileri vitesten tutunda olmıyan bişi yok üstelik trıptonik vs.ayrıca 3000 km ile 30000 km arası neredeyse o yakına araclar 25-30 000 ytl hakikaten ucuz buldum nedendir bilinmez.hayret ettim doğrusu.Shocked
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

İleti formenci » 09 May 2008, 23:21

Demekki hondalarda bir şey var
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti serdar89 » 09 May 2008, 23:22

Herşey elektronik Gösterge filan bunlar tabi sorun cıkarabilir..
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti lord » 09 May 2008, 23:25

böyle bi soruyu duymamış olıyımSmile
tabiki honda.honda artık eski honda değil güvenliğide en üst düzeyde.

motoru mekaniği kusursuz,çok kaliteli ve çok sağlam.şu an piyasadaki en mükemmel araba.bunu otomobilden çok iyi anlayan birden fazla kişiden duydum.
lord
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ağu 2007, 21:28

İleti serdar89 » 09 May 2008, 23:27

Mercedes BMW VW Audi ne yaa Honda var Bu Alemde!! Civciv !

serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti mehmetunal48 » 09 May 2008, 23:32

[quote="serdar89"]

Mercedes BMW VW Audi ne yaa Honda var Bu Alemde!! Civciv !

[/QUOTE] ShockedOuchWinkTongueSmileBig%20smileLOL
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

Sonraki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir