Blackline'a bakın

İkinci el Skoda arıyor yada aracınızı satıyorsanız bu bölüm sizin için.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Blackline'a bakın

İleti Crzyboy » 02 Ağu 2008, 21:49

 
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti formenci » 02 Ağu 2008, 21:53

Bence bu araca farlara kapak takmıştır kapağı takınca öle gözüküyordır
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti alwaysloser » 02 Ağu 2008, 22:09

ÇOK GÜZEL ARAÇ YAA
bende isterem
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti Crzyboy » 02 Ağu 2008, 22:10

Bende çok beğendim ama arka stoplar hariç Thumbs%20Down
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti formenci » 02 Ağu 2008, 22:14

Bence arka stoplarda güzel olmuş
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti sılver_exelance » 02 Ağu 2008, 22:45

bu aracı biliyorum göründüğü gibi değil ....çizik içinde her yeri
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti hakanerdogan » 02 Ağu 2008, 23:38

[quote="alwaysloser"]ÇOK GÜZEL ARAÇ YAA
bende isterem
[/QUOTE]


senin favoritin şerrefsizim daha güzel. o ne öle çakal arabası gibi, basit ucuz bi çalışma. seninki ne güzel orijinal araba. modifiye dediğin orjinal parçayı söküp sırf piç görünsün diye ucuz malzeme takmak değil. herkesin kendi zevki tabi saygı duymalı ama orijinal favoritin çok güzel, hele kazadan sonra boyası falan tam güzel oldu.

hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti sılver_exelance » 02 Ağu 2008, 23:40

favoritte tek kral olarak gördüğüm seri budur....tek geçerim...



 
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti formenci » 02 Ağu 2008, 23:41

[quote="hakanerdogan"] [quote="alwaysloser"]ÇOK GÜZEL ARAÇ YAA
bende isterem
[/QUOTE]


senin favoritin şerrefsizim daha güzel. o ne öle çakal arabası gibi, basit ucuz bi çalışma. seninki ne güzel orijinal araba. modifiye dediğin orjinal parçayı söküp sırf piç görünsün diye ucuz malzeme takmak değil. herkesin kendi zevki tabi saygı duymalı ama orijinal favoritin çok güzel, hele kazadan sonra boyası falan tam güzel oldu.

[/QUOTE]
 

aynen katılıyorumClapClapClapClapClapClapClapClap
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti hakanerdogan » 02 Ağu 2008, 23:41

evet resimdeki eski aracınız gayet hoş. sadeliğin güzelliği.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti formenci » 02 Ağu 2008, 23:42

Evet blackline bakarak bu daha daha güzel
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti alwaysloser » 02 Ağu 2008, 23:42

[quote="hakanerdogan"] [quote="alwaysloser"]ÇOK GÜZEL ARAÇ YAA
bende isterem
[/QUOTE]


senin favoritin şerrefsizim daha güzel. o ne öle çakal arabası gibi, basit ucuz bi çalışma. seninki ne güzel orijinal araba. modifiye dediğin orjinal parçayı söküp sırf piç görünsün diye ucuz malzeme takmak değil. herkesin kendi zevki tabi saygı duymalı ama orijinal favoritin çok güzel, hele kazadan sonra boyası falan tam güzel oldu.

[/QUOTE]
teşekkür ederim kardeşim saol bende uğraşıyorum işte elimden geldiğince bozmadan
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti sılver_exelance » 02 Ağu 2008, 23:44

[quote="hakanerdogan"]evet resimdeki eski aracınız gayet hoş. sadeliğin güzelliği. [/QUOTE] sattığıma pişman oldum ama ne fayda...o temizlikte bulamıyorum bulsam  hemen alacağımm
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti formenci » 02 Ağu 2008, 23:44

evet mevlüt abi cayırr cayır senin favo
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti hakanerdogan » 02 Ağu 2008, 23:45

yani bencede, madem o kadar iyi baktınız, hatta ben böle favo görmedim diyebilirim, satmadan yıllarca yaşatabilirdiniz. klasik olurdu.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti sılver_exelance » 02 Ağu 2008, 23:48

[quote="hakanerdogan"]yani bencede, madem o kadar iyi baktınız, hatta ben böle favo görmedim diyebilirim, satmadan yıllarca yaşatabilirdiniz. klasik olurdu. [/QUOTE] satacağımdan değildi aslında ...şirket araba verince kapıda yatmasına gönlüm razı olmadı ...zaten haftanın 6 günü çalışıp 1 gün dinlenen birisiyim ....sahibindene bi vereyim dedim aklımdan öylesine geçti....İlanı verdim 2 gün sonra kırıkkaleden  bi arkadaş geldi 5 dakika baktı pazarlık falkan yok zaten tamam aldım dedi.... bende şok oldum ya git bi baktır falannn...LOL
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti hakanerdogan » 02 Ağu 2008, 23:50

adam anlamış arabayı, kapmış geçmiş. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti sılver_exelance » 02 Ağu 2008, 23:50

aynen öyle oldu.....Big%20smile
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

Sonraki

2. El Skoda



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir