Ana, benim fabiş!!!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ana, benim fabiş!!!

İleti hakanerdogan » 02 Eyl 2008, 23:07

[quote="sılver_exelance"][quote="hakanerdogan"]doğru silver abi hesap için çok teşekkür ederim ama bilmiyom ki babam ne der, (bis işine gelince aklından bile geçirmeBig%20smile)

165 kuruş uzun yol. şahsen ben çok buldum eski motor aslında başarılı ama.

şu marutiler LPG de 8-9 kuruş yakıyomuş, olmadı 1100 cc R5 ler de bi alternatif, şık araba. hemde karda buzda gidecek önden çekerli hafif araçları tercih ediyorum.
[/QUOTE] sonuçta motorlar eski ..misal bende ki silverline şehirdışında 200 den aşağı yakmıyodu hemde full bakımlı lpg si dahi sıfır taktırmıştım...Eski model arabaların içinde renaultun tx ts serisi araçları güzel yakar lar...Geçen ivedikten k.ören istikametine çevreyolundan geliyorum benim hızım 130 falan rahat var.Renault 12 ts yada tx  ne olduğunu göremedim ama yanımdan geçti gittiLOLAslında şaşırmadım .Bizim reno da öyleydi bastımmı gaza güzel gidiyordu...hemde 4 ileri şanzumanLOL[/QUOTE]


bi ara eniştem apartman yapıyordu 3 katlı hepten parasız kalmıştı, bi arkadaşı geçici olarak bi toros vermişti. (arabayı satmıştı ev için) 150 ile TEMde sorunsuz gidiyordu.
 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hakanerdogan » 02 Eyl 2008, 23:08

[quote="9336"]
[quote="hakanerdogan"]doğru silver abi hesap için çok teşekkür ederim ama bilmiyom ki babam ne der, (bis işine gelince aklından bile geçirmeBig%20smile)

165 kuruş uzun yol. şahsen ben çok buldum eski motor aslında başarılı ama.

şu marutiler LPG de 8-9 kuruş yakıyomuş, olmadı 1100 cc R5 ler de bi alternatif, şık araba. hemde karda buzda gidecek önden çekerli hafif araçları tercih ediyorum.

[/QUOTE]
Aslında çok doğru araçlar bulmuşsun. Özellikle R5 benim de zamanında idealimdi. Al bitane.
[/QUOTE]

R5 ler iyi seçim gibi görünüyor. marutide çok ufak ben 1.90 lık adamım nası giriyim.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti azakoglultd » 02 Eyl 2008, 23:25

valla bizde bir aile yadigarı var 1976 model renault 12 station . Zamanında sıfır alınmış babam tarafından sonra amcama hediye etti amcam hala arabayı saklıyor ve ara sıra biniyor , vuruğu yok desem cantları bile orjinal desem inanırmısınız LOL bende amcadan alıp oğluma verecem kısmetse . Ha bu arada Turkiye deki belkide illk lpg li aractır kendileri zamanında hollanda daki kuzenler lpg beyni getirmişlerdi mutfak tüpüyle çalışıyordu hatta türçülerin önünde durup arabay tüp istediğimiz zaman adamlar sinirleniyordu bizle dalga mı geçiyonuz diye LOLLOLLOL
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti hakanerdogan » 02 Eyl 2008, 23:27

valla doğalgaz kullanıyoruz ama bugün bir mutfak tüpü 50 liraymış öle diyolardı bilmiyom en son noldu Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti gurdal07 » 03 Eyl 2008, 01:23

ilginç
bana satıpda adamın üstüne daha almadığı arabamın galeride karşıma çıkması kadar ilginç olamaz ama Smile
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti hakanerdogan » 03 Eyl 2008, 01:25

sahibinden sitesinde belkide ilk 3 teki en çok satılık ilanı olan arabadır clio ama denk geldi rastgele bastım Big%20smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti kadir_ » 03 Eyl 2008, 01:54

Bu arada hakan araba almaya ne gerek var araba parası senin senelik yol ve bakım paran tutar hiç gerek yok bence
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti SEAHAWK » 03 Eyl 2008, 01:59

[quote="kadir_"]Bu arada hakan araba almaya ne gerek var araba parası senin senelik yol ve bakım paran tutar hiç gerek yok bence[/QUOTE]
 

 

Aynen katılıyorum. Ayrıca TDI'ın ekonomisiyle Fabişinizin fiyatını çıkarmanız da iyice çabuklaşır.Smile

 

Millet uzun yol için dizel otomobil arıyor.Wink
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti hakanerdogan » 03 Eyl 2008, 02:00

[quote="kadir_"]Bu arada hakan araba almaya ne gerek var araba parası senin senelik yol ve bakım paran tutar hiç gerek yok bence[/QUOTE]

ya abi iyi diyosun aslında haklısında ama ben cidden hergün hergün bu arabaya binmek istemiyorum. zaten evin tek arabası, e zaten hep ben kullanıyorum. bu sefer hepten binecem, birazda bi 2. araba olsun istiyorum. biz 3 kardeşiz 5 kişilik aileyiz. Big%20smile peder al götür diyo ama dediği gibi olmuyo. ben üniversite okuyacam yani bağımlı kalmak istemiyorum pek.

az yakan tüplü ve donanım özellikleri sadece GİTMEK olan bişey bana yeter. Smile hem fabişi alsam, kapıda bi araba daha bulunsun en azından.

ha bakarsın peder buna binecen ulan der senin dediğin gibi olur LOL
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti kadir_ » 03 Eyl 2008, 02:02

[quote="hakanerdogan"] [quote="kadir_"]Bu arada hakan araba almaya ne gerek var araba parası senin senelik yol ve bakım paran tutar hiç gerek yok bence[/QUOTE]

ya abi iyi diyosun aslında haklısında ama ben cidden hergün hergün bu arabaya binmek istemiyorum. zaten evin tek arabası, e zaten hep ben kullanıyorum. bu sefer hepten binecem, birazda bi 2. araba olsun istiyorum. biz 3 kardeşiz 5 kişilik aileyiz. Big%20smile peder al götür diyo ama dediği gibi olmuyo. ben üniversite okuyacam yani bağımlı kalmak istemiyorum pek.

az yakan tüplü ve donanım özellikleri sadece GİTMEK olan bişey bana yeter. Smile hem fabişi alsam, kapıda bi araba daha bulunsun en azından.

ha bakarsın peder buna binecen ulan der senin dediğin gibi olur LOL
[/QUOTE]
 

Peki ne kadar bütçe ayırdın alıcağın arabaya peki?
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti SEAHAWK » 03 Eyl 2008, 02:04

Ha o zaman önerim belli:91-95 arası Lada Samara 1.5 hb + tüpSmile
 

 

En kral hizmet aracıdır. Smile
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti hakanerdogan » 03 Eyl 2008, 02:11

bende para mara yok, pederde çok ama beni biraz ezme çabalarında kendisi(fabiayı başıma kakmasından ötürüSmile), hiç sanmam iyi bişey alacağını. valla dersaneye mersaneye fabiayla gidiyoduk ama uzak değildi bu kadar.

samara 1.5 çok yakar. öğrenciyiz biz LOL   aslında şu palio, fiesta, corsa üçlüsünün van cinsleri var boş özelliksiz aman 0 km leri pek ucuz. şu an araştırıyorum, 1 ay içinde netleşir, belki fabişle giderim sonbaharda çok kıyak olur Big%20smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti tam3r » 03 Eyl 2008, 11:11

al bi tane fiesta van.
camlara ve arka kelebeğe siyah film çektir, kullan
tam3r
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 27 Haz 2007, 14:55

İleti hakanerdogan » 03 Eyl 2008, 13:46

valla eski bişey almazsak muhtemelen bi van düşünüyorum. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti kale » 03 Eyl 2008, 18:09

peugeot 205 ler var 1100 motorlu bide lpgli oldumu tam senlik 4000 civarına bulursun araştırsan Wink
kale
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 09 Şub 2008, 14:52

İleti elegance » 03 Eyl 2008, 20:33

hakan simdi üniversiteye bi fabianın hırıltısıyla girmek var birde torosun zırıltısıyla .toros alan kadar bi taunus al peder  beye ver kocaman araba o onu kullansın

elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti favo29 » 03 Eyl 2008, 23:17

Toros,tx hakkaten zamanına göre hele ki bizim favolardan daha sağlam araçlar.
Ama ben o kadar da düşme derim Hakan.

İyi kötü elden çıkarabileceğin bir şey al.
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36

İleti hakanerdogan » 04 Eyl 2008, 01:39

[quote="elegance"]

hakan simdi üniversiteye bi fabianın hırıltısıyla girmek var birde torosun zırıltısıyla .toros alan kadar bi taunus al peder  beye ver kocaman araba o onu kullansın

[/QUOTE]

çok büyük, çok yakıyor, bizi bozar Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

ÖncekiSonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir