ERMENİSTAN-TÜRKİYE

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ERMENİSTAN-TÜRKİYE

İleti AV-2006 » 06 Eyl 2008, 16:33

Bugün tarihte ilk kez karşılaşacağız.İnşallah yeneriz.

 

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti hakanerdogan » 06 Eyl 2008, 16:36

şöle bi fark atsak evlerinde yamulsalar, rezil rüsva olsalar kendi halklarına ne sevinecem ya...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti weyis » 06 Eyl 2008, 17:00

kendi evlerinde yunanistana 4 attığımız gibi bunlarada atsak yeter
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti hakanerdogan » 06 Eyl 2008, 17:12

ben 7-8 düşünüyorum, fatih hoca azdırırsa oyuncuları neden olmasın. bi sürpriz bekliyorum futbolcular gaza geldiyse.

(bide yenilirmişiz iyi mi? LOL)
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti weyis » 06 Eyl 2008, 17:49

yok canım nerde 7-8.biraz fazla uçtun sende.2 atarsak çok büyük başarı.adamlar evlerinde çok güzel oynuyormuş.
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti FWD » 06 Eyl 2008, 17:52

Ermenistan istediği kadar güzel oynasın. Bizimkiler oyuna gelmesinler, oyun(futbol)larını oynasınlar. O zaman zaten kaybetmeyiz. Hakemle muhatap olmasınlar başka bir olayı yok.
FWD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Tem 2008, 00:52

İleti alwaysloser » 06 Eyl 2008, 18:34

bak şimdi ilk yarı 2-0 onlar sonra 3-2 biz alalımda sen sese ozaman bak
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti FWD » 06 Eyl 2008, 18:38

[quote="alwaysloser"]bak şimdi ilk yarı 2-0 onlar sonra 3-2 biz alalımda sen sese ozaman bak [/QUOTE]

Sese bakmak istemem açıkçası. Şöyle biz normal bir şekilde 2-0 yenelim yeter. Allah korusun magandalar iş başında her zaman... Ouch Maç ateşli geçmeyedursun... Dead
FWD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Tem 2008, 00:52

İleti FWD » 06 Eyl 2008, 23:15

Ermenistan - Türkiye

61'    [0 - 1]        T. Sanli
78'    [0 - 2]        S. Sentürk

Bu maç böyle biter inşallah Star Dediğim çıkar. Embarrassed
FWD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Tem 2008, 00:52

İleti FWD » 06 Eyl 2008, 23:28

İşte bu :) İddia falan oynasaydım kazanırdım heralde. Embarrassed

Sonuç : 0 - 2 KAZANDIK!!!
FWD
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Tem 2008, 00:52

İleti alwaysloser » 06 Eyl 2008, 23:32

ii ya oyun sıktı izlemedim ama yenmişiz
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti hakanerdogan » 07 Eyl 2008, 00:38

herkeste maçtan önce 0-2 demiş. skor oynasaydınız bari Big%20smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti weyis » 07 Eyl 2008, 00:42

[quote="weyis"]yok canım nerde 7-8.biraz fazla uçtun sende.2 atarsak çok büyük başarı.adamlar evlerinde çok güzel oynuyormuş.[/QUOTE] tamda söylediğim gibi oldu.dahimiyim neyimBig%20smile
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti hakanerdogan » 07 Eyl 2008, 00:42

skor oynanıyo muydu acaba, oynasaydın abi keşke 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti elegance » 07 Eyl 2008, 00:46

cok basit oynadılar mahhalle macı gibi bazı yerlerdeoynattılar ermenileri isteseler hakanın degini sonuc olurdu beyler düşünün ddaha gecen macları
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti weyis » 07 Eyl 2008, 00:46

[quote="hakanerdogan"]skor oynanıyo muydu acaba, oynasaydın abi keşke  [/QUOTE] zengin olurumda huyum değişir diye korktumBig%20smile
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti alwaysloser » 07 Eyl 2008, 00:48

[quote="weyis"][quote="hakanerdogan"]skor oynanıyo muydu acaba, oynasaydın abi keşke  [/QUOTE] zengin olurumda huyum değişir diye korktumBig%20smile[/QUOTE]
 

formanı satardın artıkLOL
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti hakanerdogan » 07 Eyl 2008, 00:49

LOL
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir