ARKADASLAR BU ARAC ICIN NE DIYOSUNUZ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARKADASLAR BU ARAC ICIN NE DIYOSUNUZ

İleti ERCIN » 27 Eyl 2008, 02:15

http://www.araba.com/1489847.html



FIYAT KM MODEL UYGUNMUDUR
 
ERCIN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 30 May 2008, 13:18
Ad Soyad: ERÇİN GEDLEÇ
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2010 HONDA CIVIC PREMIUM + 2010 HYUNDAİ GETZ 1.5 D

İleti hakanerdogan » 27 Eyl 2008, 02:17

gerçekten 120 beygir ve 24.000 km ise süper... 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti ERCIN » 27 Eyl 2008, 02:18

EVET GERCEKTEN OYLE PALIONUN OZEL SERISI OZEL IMALAT
ERCIN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 30 May 2008, 13:18
Ad Soyad: ERÇİN GEDLEÇ
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2010 HONDA CIVIC PREMIUM + 2010 HYUNDAİ GETZ 1.5 D

İleti muratogretmen25 » 27 Eyl 2008, 03:18

fena değil.ama şunu bilmelisin ki başta kazandığın fiyat farkı( yerli araba daha ucuz) maalesef sana ön takım bakımlarının sıklığı, sık parça kırması,diğer bakımlarının kısa süreli olması( akü,yürüyen aksam) sebebiyle bol para +zmaan kaybettirecek. şasi ve kupanın cabuk ezilmesini, çürüme ve pas olaylarının kısa süre zarfında meydana gelmesini ve güvenlik anlamında alacağın riski hiç saymıyorum.
ben 10 yıl kadar skoda nın forman glxi ve felicia combi glx i sini kullandım. ilk arac 4 sene karadeniz gibi stabilize yol yoğunluğu fazla olan bir bölgede bir kez dahi ön takım servisine gitmedi. diğeri aynı performansı 6-7 sene korudu.2 araçta kullanım süresince en zor kış aylarında bile marşa bastığımda abartısız 1 kez dahi hayal kırıklığı yaşatmadan tık diye çalıştı.akü hangi yerli arabada bu kadar uzun süre dayanabilir?kupada en ufak çürükten geçtim pas bile olmadı.ben palionun abisi albea ile kayseri konya git gel 800 km yaptım o kadar hafif bir arac ki yanımdam kamyon gecse yalpalıyordu 100km gecince. skoda ağır karoserle yere cok sağlam basar gelelim kupa ve şasi sağlamlığına; ilk sattığım araca bir gurbetci ile kafa kafaya çarpıştı. gurbetcide opel astra vardı. sattığım arkadasın burnu bile kanamadı gurbetcide sağlamdı. ama sonradan farkettik ki benim araca aynı kzada bir de Kartal çarpmış. kartal da ön kısım yoktu ve şöforun kaburgaları kırılmıştı. benim araba resmen tost olmasına rağmen hala sapasağlam ezilmeyen bükülmeyen bir şasi ile ayaktaydı. ki sen eğer laırsan şimdi fabi alıcaksın yeni teknoloji abs asr 2 hava yastığı.. bencee ii düşün ilk baştan fazla vericeksin belki ama kazandığın çok şey olucak.
muratogretmen25
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Eyl 2008, 13:51

İleti 34SCU59 » 27 Eyl 2008, 03:35

palionun ozel uretim serisi 120 hp ve gerçekten 106 gti ile kalkan bir araba...tabi 106 ilk 500 mt kaybolur gider..ben sahsen 106 ile kıyaslarsam 106dan konforu ve güzel bir araba....aMA 106 efsanelesmiş ve sakın fiat olması sizi yanıltmasın...ve kanmayın...hafıfe alacak bir 4 kapı değildir.kendim sahsen palioları takıp ediyorum..ha bir kotulugu var onler disk ve arkalar kampana ve lastık yanaklar 60 gerçekten çok kotu aama herguzeln bir kusuru vardır....parçasıda uucuzdur...ÇARPAR ÇARPAR YAPARSIN...:)))) palıo sportıg fab çıkısı sparco  vites topuzu el freni dreksiyon ve racaro gib (benzeyen)  yarıs tibi koltuklarla pıyasaya çıkanıda var..ah be onceden paşaoğlunda 8-10 tane 106 yatardı şimdei üretimi yok bişisi yok tabi yerini subarular s2000ler aldı......ayrıca sportıngın motoru alfa 1.6 ile aynıdır...
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti AhmetH » 27 Eyl 2008, 06:03

alfa 1.6 ile aynı mı ?
 

yanlış olmasın bunu bilmiyordum.  klasik  1.6 103hp  lik  motorun  fabrika tarafından  modifiye edilimiş  hali  var benim  bildiğim.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti 34SCU59 » 27 Eyl 2008, 06:35

[quote="AhmetH"]alfa 1.6 ile aynı mı ?
 

yanlış olmasın bunu bilmiyordum.  klasik  1.6 103hp  lik  motorun  fabrika tarafından  modifiye edilimiş  hali  var benim  bildiğim.
[/QUOTE]
 

özür dilerim uyardıgın için teşekkürler dediğin doğru 103 hp geliştirilmişi........

 

 

 

 

Palio artık bir 'GTI Avcısı'





Serinin en güçlü versiyonu olarak dikkatçekiyor.
Tofaş mühendislerin katkılarıyla yaratılan Palio Sportinggerek donanım, gerekse motor gücü açısından ciddi anlamdageliştirilmiş. Ailenin diğer üyelerinde de kullanılan1.6 litrelik benzinli motorun hayat verdiği Palio'nunmaksimum gücüyse tam 120 HP. Tahmin edebileceğiniz gibibu güç de onu bir GTI avcısı konumuna getiriyor.


 

 

Motorve performans
Palio Sporting'te Palio ailesinde kullanılan 1.6 litrelik103 güç üreten motorun modifiye edilmiş bir versiyonugörev yapıyor. Silindir çapı stroğu, emme manifoldudeğiştirilen bu motorun işletim sistemi de yeniden programlanmış.Bu sayede motor 6000 d/d'de 120 HP güç, 4000 d/d'deise 147 Nm tork üretiyor. Alt devirlerden itibaren canlıolan motor büyük bir istekle otomobili hızlandırıyor.Yaptığımız performans testlerinde 0'dan 100 km/s hıza9.3 saniyede ulaştık. Palio Sporting ara hızlanma ölçümlerindede başarılı süreler elde etti. 60-100 km/s hızlanmasınıdördüncü viteste 7.7 saniyede gerçekleştiren Sporting,90-120 km/s hızlanmasını ise 6.3 saniyede gerçekleştirdi.Yakıt tüketimi konusunda pekte cimri olmayan Palio Sporting,test süresince ortalama 9 litre kurşunsuz benzin tüketti.Sakin kullanımda ise bu değeri 7-8 litre civarına düşürmekmümkün. 48 litrelik benzin deposuyla 533 km'lik birmenzile ulaşabilmek mümkün.

 

Kullanımve konfor
İlk 'Türk GTI'ı ünvanına sahip Palio Sporting sunduğuperformans ile gençlerin gözdesi olmaya aday. DiğerPalio modellerine göre daha sert süspansiyona sahipolan Sporting, bunun getirisini yol tutuş konusundagösteriyor. Virajlarda yere iyi basan otomobil çok zorlandığındaönden kayıyor. Süspansiyonları sert olmasına karşınSporting'in sunduğu konfor düzeyi spor bir otomobiliçin yüksek. Ancak otomobilin dış mekanının GTI olmayaaday bir otomobil için çok sade kaldığını söyleyebiliriz.Ancak iç mekan bir GTI kadar gösterişli. Otomobiliniç mekanda yeri iyi seçilmemiş dijital saat dışındaergonomik bir sorun bulunmuyor. Testimiz süresince hassasiyetinealışmakta zorlandığımız fren sistemi yaptığımız testlerdevasat bir performans gösterdi. Palio Sporting'i 100km/s hızla giderken yaptığımız ani frenleme ile 43.5metrede durdurabildik. Bu mesafe bu segmentteki birotomobil için uzun. Ayrıca gücü 120 HP'ye ulaşan sportifbir otomobil için fazlası ile tehlikeli.

 


 

 

artık bu fiatıda begenmezseniz parasına gore başka yorum yok...konfor ve performans acısından
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti 34SCU59 » 27 Eyl 2008, 06:40

GTİ avcısı derken kalkısta 106 gtiyı gecemez  oda 120 hp ama kasaya gore bakarsanız palio 1100 kg 106 ise 850-900 kg ağırlıgında ortlama 250 kg fark var buda paliodaki 120 hp nın nerdeyse 30 una karsılık gelir yani 106 120 hp -- sporting 90 hp ' e denk gelir...
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir